thors Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 po co Ci 3 pierscien .Lepiej te 2 spasuj w zamku na 0.000000000000000000000001 to bedziesz mial konkret sprezanie hehehe :Dpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Nie można tak zrobić. Pierścienie maja swój określony luz. Nie może być ani za mały ani za duży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 No chyba Pipcyk nie zrozumiales zartu hehe A czym by pomierzył ten luz hehe.No moze mikroskopem warsztatowym elektronowym hehe by dalo radepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2003 No chyba Pipcyk nie zrozumiales zartu hehe A czym by pomierzył ten luz hehe.No moze mikroskopem warsztatowym elektronowym hehe by dalo radepozdroWiesz bo ja ciemny jestem, i w ogule jakoś mało rozgarnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 MOże głupie i dziecinne pytanie ale : Zbyhu masz wyregulowany zapłon?... Ten spadek obratow przy dodaniu gazu... JA bym zaczął od gażnika a zapłon zawsze możesz chcociaż sprawdzic...POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Jeśli gaźnik wyregulowany, mieszanka OK, to...jeszcze....może....brać.... olej... :cry: Wtedy właśnie zarzucałoby swiecę :D Ale oby nie. Powodzenia! :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Czolem! Ja jestem na 90% pewien, ze mi ja troche zalewa, bo za kazdym razem przy odpaleniu jak nie ruszy za pierwszym razem, to kaplica... Trzeba sie nakopac i to zdrowo. Dopiero po chwili przy kopaniu znowu widac dymek z rury, po nastepnej chwili zaczyna odbijac i nastepne dwa kopniecia powinny odpalic machine :D.Tylko morto w sumie jezdzi... A ostatnio wyznaje zasade, ze jak jezdzi, to nie ruszac :D.Moze mam juz troszke dosc grzebania i boje sie, ze jak cos rusze, to spier**le i bede znowu tydzien grzebal :D.Zastanawiam sie tylko powaznie nad opuszczeniem iglicy o jeden zabek... A wczoraj pierwszy raz pocisnalem moto na trzecim biegu ponad 60 km/h i odkrylem, ze ta machina ma jeszcze troszke tam mocy i momentu obrotowego :D. Bo bez charakterystycznego (nie wiem jak to nazwac) przepuszczania/przydlawiania silnik pracuje rowno i ladnie ciagnie w gore :D. Do 70 km/h mozna sie pokulac, a moze i wiecej :D. Moze faktycznie ona musi sie jeszcze podocierac?Ale ta iglice chyba zrobie... Musze sie nauczyc... Poza tym iglice moge w kazdej chwili podniesc :D, czego juz nie zrobilbym np. z poziomem paliwa w komorze plywakowej - tego nigdy nie potrafilbym dwa razy tak samo ustawic :(.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 czyli wsk na tróje idzie 70kmh to ładnie leciałem po lesie! bo niestety nie mam licznika! a na trójce juz leciałem na oporze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 A ja wczoraj zauwazylem cos ciekawego w mojej WFM. Jak sie ja wyreguluje tak, ze na wolnych obrotach pracuje wolno i miarowo, to pojdzie "tylko" 70 km/h. Ale jak ja wyreguluje tak, ze dostaje wiecej paliwa i sie nim zalewa na wolnych, to pojdzie 80km/h, ale sadze ze na tych zebatkach wiecej nie wyciagne, musialbym pozmieniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 A ja wczoraj zauwazylem cos ciekawego w mojej WFM. Jak sie ja wyreguluje tak' date=' ze na wolnych obrotach pracuje wolno i miarowo, to pojdzie "tylko" 70 km/h. Ale jak ja wyreguluje tak, ze dostaje wiecej paliwa i sie nim zalewa na wolnych, to pojdzie 80km/h, ale sadze ze na tych zebatkach wiecej nie wyciagne, musialbym pozmieniac.[/quote'] masz słabą swiece! albo kondesator! pownieważ na wolnych obotach z duą iloscą wachy ta siwieca nie daje wystarczająceo duzej iskry! i wszytkiego dokładnie nie spala a jak sa duze obroty wtedy napieceie jst wieksze i swieca jest juz (dobra) najlepiej kup sobie sortową swiece do malucha jest z normalnym gwintem czyli krótkim i kosztuje około 25-30zł podobno daje tez niezłego kopa! juz zbieram kase na taką swiece! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Swieca jest ok, to jest iskra F-100s, tylko moja WFM wiecej nie pociagnie. Fabryczna predkosc max- 75 km/h. A jak jej dam wiecej wachy do spalenia, to i wiecej pojedzie, tylko ze wole jechac te 10km/h mniej i zeby mi nie zalewalo swiecy. Poza tym w WFm jest zaplon isktownikowy tak slaby ze lepszej iskry nie potrafi dac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Swieca jest ok' date=' to jest iskra F-100s, tylko moja WFM wiecej nie pociagnie. Fabryczna predkosc max- 75 km/h. A jak jej dam wiecej wachy do spalenia, to i wiecej pojedzie, tylko ze wole jechac te 10km/h mniej i zeby mi nie zalewalo swiecy. Poza tym w WFm jest zaplon isktownikowy tak slaby ze lepszej iskry nie potrafi dac.[/quote'] a jakiego loloru masz iskre i czy jest ona duza? kiedyśkupiłem czeską fajke róźni sie tym ze jest wiekszosci z metalu! na starej plastikowej fajce miałem cienutką iskre załozyłem czeską fajke i iskra była bycza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 swieca jest miodnie wypalona, taka brazowa i sucha. Isktra jest niebieskawa i dosc mocna jak na zaplon iskrownikowy. A co do fajki to tez mam metalowa, Bocha. Daje lapsza iskre niz orginalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 o.k czyli tak musi być! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 A tak wracajac do tematu, zbyhu moze wsadz to gaznika dysze o mniejszym przelocie, albo obniz przepustnice o 1 zabek. Jak to nie pomoze to sprubuj obnizyc poziom paliwa w komorze plywakowej. Innych pomyslow niemam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.