Skocz do zawartości

Wysoka kierownica w Drag Starze


Kjujik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mateusz nie zastanawiaj się w twoim vn-ie taka kierownica będzie to wyglądała rewelacyjnie. (oczywiącie jeśli ten w sygnaturce to twój)

 

Tak Bodman to mój VNik w sygnaturce :buttrock:

Zdadzam sie z Tobą ze wysokie kiery bardzo pasują do felg 21"

Jeśli już mialbym zmieniać to raczej na 30 cm (ok. 16 w oryg) bo ta 41 to chyba za duża będzie... :evil:

Jedyny minus to komfort jazdy ale przecież w moto naszego typu baaardzo ważny jest wygląd sprzęta...

Nieprawdaż...? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='buba6'

kierownice lsl nie maja naciec, seryjna kierownica w shadowce tez nie ma naciec

 

Dzięki..trafila mi sie piekna szeroka kiera ale wlasnie bez nacieć ..jesli tak twierdzisz to chyba ja kupie...mam nadzieje ze sie nie przekreci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze c.d. ape hangera

x.Maslak - przy tak ustawionej wysokiej kierce to nic dziwnego że nie wygodnie :biggrin: . miałeś kierę w lini lag, a przy Twoich proporcjach do moto, powinna być odchylona do przodu. PS mam ten ŚM z przed X lat w którym jest Twój artykuł :crossy: :bigrazz:

wbrew pozorom /nie przesadzony/ ape hanger jest wygodny - i jak ktoś nie śmigał swoim moto /tzn kiera ustawiona pod ridera/ to niech nie pisze domysłów lub przypuszczeń :lalag: . właśnie zmieniam dragową kiere na ape'a.

Mazzzi - jak chcesz taniej kupić to na PW się dogadamy.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W linii lag - bo tylko tak jest estetycznie, jeśli się tych lag nie przedłuża - a tego nie robiłem, aby nie tracić na zwrotności motocykla. Dlatego nie zrobiłem z żadnego z moich motocykli czego a'la Captain America.

Nie napisałem, że mi było niewygodnie: po prostu szybko nauczyłem się, jak z apehangerem jeździć; zresztą wystarczyło przypomnieć sobie wspomnianego Fondę sprzed lat: za tą kierownicą się nawet nie siedzi lecz leży! Do drag-bara możesz być uwieszony (Hopper, Mickey Rourke), na policyjną butterfly ręce swobodnie opadają z góry - ale to nie jest przypadek apehangera. Z naciskiem powtarzam: dobre (czułe?) oparcie pleców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z naciskiem powtarzam: dobre (czułe?) oparcie pleców.

:lapad: ha Czcigodny, tylko jak tu w naszym przypadku wyjechać z takim "czułym oparciem"? Pozostaje jedynie dobre :icon_mrgreen: Widziałem Maraudera przerobionego na klasyka z taką kierą... nawet ładnie sie prezentował.

 

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=111&gid=5&pg=2 - tutaj XVS 1100, polecam przejrzeć całą galerię, jest tam kilka sprzetow ze zmienoną kierą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:clap: Jegomościu :icon_mrgreen: :clap:

Dlatego poniższe przykłady będą uniwersalnie-niekrępujące. Oto jak powinna wyglądać jazda na chopperku z apehangerem:

 

http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/ride1.jpg

http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/ride2.jpg

 

Przykład siodła i całego motocykla skonstruowanego dla uzyskania podobnej przyjemności:

 

http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/seat.jpg

http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/bike.jpg

 

W moim życiu (żeby nie było niedomówień: tylko dlatego :crossy: że podjąłem włóczęgę dalekobieżną), apehanger zajął poczesne :lapad: i niezagrożone miejsce:

 

http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/sciana.jpg

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz jakie sprzęty wg Ciebie pasują do wysokich kierownic ?

 

jak powiedzialem, te o odpowiedniej linii - choc niezawsze.

lagi powinny byc dluzsze, niz fabrycznie montowane w 90% sprzetow, glowka ramy bardziej pochylona oraz niziutki tyl.

 

ewentualnie wersja hardcore=owa, ale watpie zebyscie chcieli ciac swoje 'cacka'... dlugi przod, najlepiej trapez, glowka ramy mocno polozona, tyl sztywny i niski...

 

 

jesli chce ktos koniecznie wyzsza kiere, to najladniej wyglada (IMO ofkoz) kiera sredniej wysokosci zamocowana na wyzszych przedluzkach, wtedy wyglada to dosc delikatnie...

 

kiedys na necie widzialem czerwonego h-d ladnie wystylizowanego.

glowka ramy oddalona od baku o jakies 20cm, dlugie (ale nie przesadnie) lagi, przedluzki do mocowania kiery i sredniej wysokosci kiera. tyla zas niziutki (chyba sztywny albo na amorze centralnym) z zamocowanymi sakwami, ktore jeszcze bardziej optycznie obnizaly calosc...

 

ale o gustach nie gada sie.

Edytowane przez Mazzzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza gustami, w tym co piszesz zaklęty jest jednak motocykl do jazdy "prosto", podobnie jak na zdjęciach, które zamieściłem w poprzednim poście. Uważam, że wysoka kiera daje chłopakom możliwość właśnie NIE PRZEDŁUŻANIA widelca, nie niszczenia geometrii zakrętów, do której zdolne są ich maszyny. Do apehangerowych przeróbek pasuje IMHO wszystko, co ma nogi do przodu i delikatny szprychowany przód (przynajmniej 19, żadnych szklanek na goleniach ani upside-down). Tak właśnie powstawały pierwsze choppery ("obrzyny") z WL-ek, przez wyrzucanie tego, co "zbędne": błotników, zbyt opasłych opon. To były w zamyśle sprzęty usportowione! Długie przody to dopiero lata 70-te. Artystyczne wizje-pomniki, które do dziś amerykańce budują i otaczają legendami, ale tysięcy mil się na nich nie robi, tylko tysiące dolarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza gustami, w tym co piszesz zaklęty jest jednak motocykl do jazdy "prosto", podobnie jak na zdjęciach, które zamieściłem w poprzednim poście. Uważam, że wysoka kiera daje chłopakom możliwość właśnie NIE PRZEDŁUŻANIA widelca, nie niszczenia geometrii zakrętów, do której zdolne są ich maszyny. Do apehangerowych przeróbek pasuje IMHO wszystko, co ma nogi do przodu i delikatny szprychowany przód (przynajmniej 19, żadnych szklanek na goleniach ani upside-down). Tak właśnie powstawały pierwsze choppery ("obrzyny") z WL-ek, przez wyrzucanie tego, co "zbędne": błotników, zbyt opasłych opon. To były w zamyśle sprzęty usportowione! Długie przody to dopiero lata 70-te. Artystyczne wizje-pomniki, które do dziś amerykańce budują i otaczają legendami, ale tysięcy mil się na nich nie robi, tylko tysiące dolarów.

 

w pelni sie z toba zgadzam :banghead:

 

z tego wyrzucania czesci, szczegolnie po II wojnie swiatowej, kiedy to wojskowe motocykle aby przystosowac do jazdy cywilnej wyrzucano co sie da, wzielo sie okreslenie 'chopper'.

 

co kto lubi, sam w janku mam wysoka kiere i jak zaladuje go bagazem w miejsce pasazera to super smiga sie, choc predkosci jakie rozwijam sa z pewnoscia nizsze niz Wasze, osiagane na skosnookich cruiserach :biggrin:

takze nie wiem, czy przyjemnie byloby pedzic 130km/h w takiej pozycji, podejrzewam ze nie za bardzo :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jakos nie mogl bym sie przekonac do takiego stylu :/ nie mowiac juz zeby przygniatac swoimi 110 kg moja malutka i drobniutka kobietke :banghead:

 

Nie dziwię Ci się. Pierwsze skojarzenie to Sonny Barger z kart jego książki: długowłosy chudzielec na rozciągnięęęęęęęęętym chopperku i potem, mocno wyłysiały i cięższy pan na tle Electry... Ale prawda jest taka, że nie opierasz się całym ciężarem, a jedynie "modelujesz" plecy, no i w radykalniejszej wersji wtulasz łeb tam, gdzie miło i miło... Byłoby nieszczerze, gdybym tego nie napisał, ale naprawdę "in real life" już mi przeszło.

 

BTW, Buba, a pytałeś "malutkiej, drobniutkiej" co by się jej marzyło w związku z motocyklem?

Edytowane przez x. Maślak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie powstawały pierwsze choppery ("obrzyny") z WL-ek, przez wyrzucanie tego, co "zbędne": błotników, zbyt opasłych opon

ni i tutaj zonk tzw ;) na początku były bobbery. Wstawie cytac ze ŚM:

Na początku był bobber

 

Wielu uważa, że to moda na customizing zrodziła choppera, tymczasem już w latach 30., kto chciał jeździć "ognistą" maszyną, musiał sam dokonać niezbędnych modyfikacji

i tak wysoka kiera, jak i krótkie błotniki były najpierw w opasłych przodach obutych w 16" koła... i taki styl podoba mi się najbardziej... dopiero później wyszedł chopp... :buttrock:

PS mnie akurat w ogóle nie podoba się ape hanger w lini lag, wolę odsuniętego do przodu.

>> 1 <<

>> 2 <<

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...