Mateusz i vn 800 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Mateusz nie zastanawiaj się w twoim vn-ie taka kierownica będzie to wyglądała rewelacyjnie. (oczywiącie jeśli ten w sygnaturce to twój) Tak Bodman to mój VNik w sygnaturce :buttrock: Zdadzam sie z Tobą ze wysokie kiery bardzo pasują do felg 21"Jeśli już mialbym zmieniać to raczej na 30 cm (ok. 16 w oryg) bo ta 41 to chyba za duża będzie... :evil: Jedyny minus to komfort jazdy ale przecież w moto naszego typu baaardzo ważny jest wygląd sprzęta...Nieprawdaż...? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 [quote name='buba6' kierownice lsl nie maja naciec, seryjna kierownica w shadowce tez nie ma naciec Dzięki..trafila mi sie piekna szeroka kiera ale wlasnie bez nacieć ..jesli tak twierdzisz to chyba ja kupie...mam nadzieje ze sie nie przekreci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 jak chcesz, to dla bespieczenstwa w katalogu louisa jest folia teflonowa zabespieczajaca przed przekrenceniem Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 jeszcze c.d. ape hangerax.Maslak - przy tak ustawionej wysokiej kierce to nic dziwnego że nie wygodnie :biggrin: . miałeś kierę w lini lag, a przy Twoich proporcjach do moto, powinna być odchylona do przodu. PS mam ten ŚM z przed X lat w którym jest Twój artykuł :crossy: :bigrazz: wbrew pozorom /nie przesadzony/ ape hanger jest wygodny - i jak ktoś nie śmigał swoim moto /tzn kiera ustawiona pod ridera/ to niech nie pisze domysłów lub przypuszczeń :lalag: . właśnie zmieniam dragową kiere na ape'a.Mazzzi - jak chcesz taniej kupić to na PW się dogadamy.pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 W linii lag - bo tylko tak jest estetycznie, jeśli się tych lag nie przedłuża - a tego nie robiłem, aby nie tracić na zwrotności motocykla. Dlatego nie zrobiłem z żadnego z moich motocykli czego a'la Captain America. Nie napisałem, że mi było niewygodnie: po prostu szybko nauczyłem się, jak z apehangerem jeździć; zresztą wystarczyło przypomnieć sobie wspomnianego Fondę sprzed lat: za tą kierownicą się nawet nie siedzi lecz leży! Do drag-bara możesz być uwieszony (Hopper, Mickey Rourke), na policyjną butterfly ręce swobodnie opadają z góry - ale to nie jest przypadek apehangera. Z naciskiem powtarzam: dobre (czułe?) oparcie pleców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Z naciskiem powtarzam: dobre (czułe?) oparcie pleców. :lapad: ha Czcigodny, tylko jak tu w naszym przypadku wyjechać z takim "czułym oparciem"? Pozostaje jedynie dobre :icon_mrgreen: Widziałem Maraudera przerobionego na klasyka z taką kierą... nawet ładnie sie prezentował. http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=111&gid=5&pg=2 - tutaj XVS 1100, polecam przejrzeć całą galerię, jest tam kilka sprzetow ze zmienoną kierą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 :clap: Jegomościu :icon_mrgreen: :clap: Dlatego poniższe przykłady będą uniwersalnie-niekrępujące. Oto jak powinna wyglądać jazda na chopperku z apehangerem: http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/ride1.jpghttp://www.christiancentaur.riders.pl/ape/ride2.jpg Przykład siodła i całego motocykla skonstruowanego dla uzyskania podobnej przyjemności: http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/seat.jpghttp://www.christiancentaur.riders.pl/ape/bike.jpg W moim życiu (żeby nie było niedomówień: tylko dlatego :crossy: że podjąłem włóczęgę dalekobieżną), apehanger zajął poczesne :lapad: i niezagrożone miejsce: http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/sciana.jpg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) To powiedz jakie sprzęty wg Ciebie pasują do wysokich kierownic ? jak powiedzialem, te o odpowiedniej linii - choc niezawsze.lagi powinny byc dluzsze, niz fabrycznie montowane w 90% sprzetow, glowka ramy bardziej pochylona oraz niziutki tyl. ewentualnie wersja hardcore=owa, ale watpie zebyscie chcieli ciac swoje 'cacka'... dlugi przod, najlepiej trapez, glowka ramy mocno polozona, tyl sztywny i niski... jesli chce ktos koniecznie wyzsza kiere, to najladniej wyglada (IMO ofkoz) kiera sredniej wysokosci zamocowana na wyzszych przedluzkach, wtedy wyglada to dosc delikatnie... kiedys na necie widzialem czerwonego h-d ladnie wystylizowanego. glowka ramy oddalona od baku o jakies 20cm, dlugie (ale nie przesadnie) lagi, przedluzki do mocowania kiery i sredniej wysokosci kiera. tyla zas niziutki (chyba sztywny albo na amorze centralnym) z zamocowanymi sakwami, ktore jeszcze bardziej optycznie obnizaly calosc... ale o gustach nie gada sie. Edytowane 23 Stycznia 2007 przez Mazzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Poza gustami, w tym co piszesz zaklęty jest jednak motocykl do jazdy "prosto", podobnie jak na zdjęciach, które zamieściłem w poprzednim poście. Uważam, że wysoka kiera daje chłopakom możliwość właśnie NIE PRZEDŁUŻANIA widelca, nie niszczenia geometrii zakrętów, do której zdolne są ich maszyny. Do apehangerowych przeróbek pasuje IMHO wszystko, co ma nogi do przodu i delikatny szprychowany przód (przynajmniej 19, żadnych szklanek na goleniach ani upside-down). Tak właśnie powstawały pierwsze choppery ("obrzyny") z WL-ek, przez wyrzucanie tego, co "zbędne": błotników, zbyt opasłych opon. To były w zamyśle sprzęty usportowione! Długie przody to dopiero lata 70-te. Artystyczne wizje-pomniki, które do dziś amerykańce budują i otaczają legendami, ale tysięcy mil się na nich nie robi, tylko tysiące dolarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Poza gustami, w tym co piszesz zaklęty jest jednak motocykl do jazdy "prosto", podobnie jak na zdjęciach, które zamieściłem w poprzednim poście. Uważam, że wysoka kiera daje chłopakom możliwość właśnie NIE PRZEDŁUŻANIA widelca, nie niszczenia geometrii zakrętów, do której zdolne są ich maszyny. Do apehangerowych przeróbek pasuje IMHO wszystko, co ma nogi do przodu i delikatny szprychowany przód (przynajmniej 19, żadnych szklanek na goleniach ani upside-down). Tak właśnie powstawały pierwsze choppery ("obrzyny") z WL-ek, przez wyrzucanie tego, co "zbędne": błotników, zbyt opasłych opon. To były w zamyśle sprzęty usportowione! Długie przody to dopiero lata 70-te. Artystyczne wizje-pomniki, które do dziś amerykańce budują i otaczają legendami, ale tysięcy mil się na nich nie robi, tylko tysiące dolarów. w pelni sie z toba zgadzam :banghead: z tego wyrzucania czesci, szczegolnie po II wojnie swiatowej, kiedy to wojskowe motocykle aby przystosowac do jazdy cywilnej wyrzucano co sie da, wzielo sie okreslenie 'chopper'. co kto lubi, sam w janku mam wysoka kiere i jak zaladuje go bagazem w miejsce pasazera to super smiga sie, choc predkosci jakie rozwijam sa z pewnoscia nizsze niz Wasze, osiagane na skosnookich cruiserach :biggrin: takze nie wiem, czy przyjemnie byloby pedzic 130km/h w takiej pozycji, podejrzewam ze nie za bardzo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 ja jakos nie mogl bym sie przekonac do takiego stylu :/ nie mowiac juz zeby przygniatac swoimi 110 kg moja malutka i drobniutka kobietke :banghead: Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) ja jakos nie mogl bym sie przekonac do takiego stylu :/ nie mowiac juz zeby przygniatac swoimi 110 kg moja malutka i drobniutka kobietke :banghead: Nie dziwię Ci się. Pierwsze skojarzenie to Sonny Barger z kart jego książki: długowłosy chudzielec na rozciągnięęęęęęęęętym chopperku i potem, mocno wyłysiały i cięższy pan na tle Electry... Ale prawda jest taka, że nie opierasz się całym ciężarem, a jedynie "modelujesz" plecy, no i w radykalniejszej wersji wtulasz łeb tam, gdzie miło i miło... Byłoby nieszczerze, gdybym tego nie napisał, ale naprawdę "in real life" już mi przeszło. BTW, Buba, a pytałeś "malutkiej, drobniutkiej" co by się jej marzyło w związku z motocyklem? Edytowane 23 Stycznia 2007 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 x. Maślak masz może więcej takich zdjęć...chętnie bym sobie je pooglądał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Tak właśnie powstawały pierwsze choppery ("obrzyny") z WL-ek, przez wyrzucanie tego, co "zbędne": błotników, zbyt opasłych opon ni i tutaj zonk tzw ;) na początku były bobbery. Wstawie cytac ze ŚM:Na początku był bobber Wielu uważa, że to moda na customizing zrodziła choppera, tymczasem już w latach 30., kto chciał jeździć "ognistą" maszyną, musiał sam dokonać niezbędnych modyfikacjii tak wysoka kiera, jak i krótkie błotniki były najpierw w opasłych przodach obutych w 16" koła... i taki styl podoba mi się najbardziej... dopiero później wyszedł chopp... :buttrock: PS mnie akurat w ogóle nie podoba się ape hanger w lini lag, wolę odsuniętego do przodu.>> 1 <<>> 2 <<pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Najwygodniejsza jazda byłaby z swoim oparciem i pasażera ,sam myślałem o założeniu przy swoim lecz nie wiem czy dobrze by to wyglądało.Jazda jest wtedy napewno przyjemniejsza i mięśnie brzucha odpoczywają. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.