jarek s Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 (edytowane) Masz ciekawe poczucie humoru Gawron, nie trafia to do mnie. Jesli czegoś nie wiesz, to nie klep bez sensu, tylko po to aby wywoływać jakieś złudzenia, iluzje co do faktycznego stanu rzeczy.Jeśli komuś zrobiłem przykrość, jeśli kogoś uraziłem pisząc o tej konkretnej sztuce, to proszę o wybaczenie.Teraz to i tak po ciasteczkach, trzeba zakasać rękawy i przygotować sztukę do sezonu. Tak jak Sleepy pisał-pieniądze są, więc nie ma problemu, i nie ma sprawy. Nie ma takiej rzeczy której nie da się wymienić czy naprawić. A odbudować WR360 warto, bo to ciekawy rodzynek. Edytowane 22 Stycznia 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 (edytowane) Tak jak Sleepy pisał-pieniądze są, więc nie ma problemu, i nie ma sprawy. Nie ma takiej rzeczy której nie da się wymienić czy naprawić. A odbudować WR360 warto, bo to ciekawy rodzynek.To chciałem usłyszeć od Ciebie :banghead: Nie stresuje sie tak Jarku bo to tylko forum. więcej luzu :) Poprawiliscie mnie, udowodniliscie ze faktycznie kosztorys remontu który wypisałem nijak się ma do husqwarny (a prędzej do KTM), więc jak ktoś bedzie czytał i bedize chciał sie cos dowiedzeć co i jak to napewno zrozumie ze remont generalny moze być droższy niż przeciętnie i nie wyciagnie złych wniosków :crossy: Pozdr! Edytowane 22 Stycznia 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 jarek s mozesz dac na siebie jakies namiary?gg mail?sorry za off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 (edytowane) Ja uwazam ze warto było !! Nie kupie wiecej motocykla w niby idealnym stanie !! Kupujac swoja Huse byłem zapewniany w jakim to ona nie jest super stanie !! przez niecały sezon włozyłem w nią ponad 4tys zł i nadal stoi rozjebana w garazu :biggrin:( Nie było zeczy ktora nie zawiodła:(( A i jeszcze powiem ze z moich kontaktow z Jarkiem S moge smiało powiedziec ze jak Jarek cos mowi to tak jest :buttrock: wiec nawet z nim nie dyskutujcie :biggrin: Pozdro :biggrin: Edytowane 22 Stycznia 2007 przez MateuszEnduroboyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam, na prośbę kolegi - posiadacza WR 360 zapytuje: ile oleju wchodzi do lag? Szukałem na stronie Motula, LiquiMoly, Elfa, jedynie na Castrolu jest informacja o 1,3 litra, czyli po 650 na lage. Nie jestem pewien czy dane są precyzyjne ponieważ odnosiły się do rocznika 2001. Sprzęt kumpla to 92' lub 93' na zawiasie Showa, proszę o info. pees. olej 10W?pees2. może znacie rozmiary uszczelniaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Jeśli nie znajdziesz dokładnej informacji, to ogólna reguła jest taka, że poziom lustra oleju ma być powiedzmy 12-15 cm od górnej krawędzi kielicha (od góry amorka). Pomiaru dokonuje się bez sprężyny, dolna laga wsunięta w kielich. Acha, olej 5W raczej. Edytowane 4 Marca 2007 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.