zorak Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 witam. Miałem kilka lat przerwy z motorami ale powracam do swojej pasji. Na tą chwilę mam 5 tyś i chciałbym coś kupić. Zaproponuje kilka motorków i może coś mi poradzicie. Troszkę czytałem na forum i co nieco się dowiedziałem ale podam konkretne co mnie interesuje:1. Yamaha YZ 250, 94 rok, ściągnięta z niemiec i ponoć po remoncie na co są faktury, cena 5 tyś.2. Suzuki DR 650, 93 rok za 4800 do zarejestrowania3. Suzuki DR 350, 95 rok za 3500 bez papierów4. Yamaha DT 125, 97 rok za 4200 - ale to raczej za słabe tylko że świetnie utrzymana i bardzo ładna5. Kawasaki KX 125, 97 rok za 5 tys - też z niemiec To są ogłoszenia które znalazłem w cenie jaką jestem w stanie zapłacić i w miarę blisko mnie. Co radzicie z tych co podałem ?? Patrzyłem jeszcze na KX i RM ale jak jest coś ciekawego to na drugim końcu polski.A do czego potrzebuje motorek ?? Nie będzie jeżdżone po torze bo jak dla mnie to jest za nudne.Na pewno będzie jazda po lasach, bezdrożach i skoki. aaaa i jeszcze jedno - muszę za bardzo nie zostawać w tyle za KX-sem 250 bo znajomek ma i będziemy razem śmigać. I nie ma obawy o to że mnie sponiewiera :notworthy:Jak można to proszę o szybki odzew bo w sobotę lub niedziele będę jechał a im więcej info tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 (edytowane) no i jak Tobie udzielic rady skoro Twoj rozrzut jest tak kosmiczny ze nawet sam sobie nie zdajesz z tego sprawy yz 250 dr650 dt 125 :| , jedyne co moge Ci poradzic z tych wymienionych jeśli nie chcesz zostawac za kx 250 to kup ta yz i bedzie po sprawie.pzdr lucas p.s faktur na naprawe moto moge Ci wystawic i na 10 tys :notworthy: wiec sie nie sugeruj fakturami :icon_biggrin: Edytowane 10 Stycznia 2007 przez lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Kup se Yamachę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 (edytowane) no właśnie - nie mam sprecyzowanego konkretnego sprzętu. Znalazłem jeszcze KX 250 z 94 roku za 4 tyś i KTM LC4. Powiem tak Ja się nastawiłem na kupno jakiejś 250 najlepiej YZ lub KX ale nie sądziłem że za te pieniądze znajdę jakąś 600. Może z tą 125 przesadziłem ale poradźcie czy jakąś 250 czy 600 ?? Wiadomo że 600 lepsza żywotność silnika ale jest cięższy. Może ktoś kto miał kiedyś 250 i 600 coś podpowie która maszyna lepiej się nadaje do jazdy po lasach i bezdrożach. A myślałem że nie będę miał problemu z kupnem bzyka ehhhhh może troszkę ułatwie i proszę o taką poradę Yamaha YZ 250 94 rok - KAWASAKI KX 250 94 rok - KTM LC4 600 93 rokmotorki są w podobnej cenie i co poradzicie z tych trzech ?? przed chwilką dzwoniłem i wszystkie 3 jeszcze są. dzięki za opinie i sorki za wprowadzenie małego zamieszania ale siedze w pracy coś tam robie i w między czasie szukam bicykla mając kilkanaście ofert ale te 3 są w miarę przystępne i odpowiadające mi. Edytowane 10 Stycznia 2007 przez zorak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Jak masz dużo $$ na utrzymanie to bierz tą YZ 250 albo KX 250, a jak weźmiesz jakąś 600 to moze być gorzej zawieszeniowo (dr 650) i tym będzie Ci trudniej poganiac za kx jak piszesz, pozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerg Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Uważam , ze najpierw powinieneś się zastanowić gdzie i jak chcesz jeździć i na eksploatacje jakiego moto cię stać ponieważ sam koszt zakupu to dopiero poczatek :) Odnoszą wrażenie, że o tym nie myślałeś. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Uważam , ze najpierw powinieneś się zastanowić gdzie i jak chcesz jeździć i na eksploatacje jakiego moto cię stać ponieważ sam koszt zakupu to dopiero poczatek :) Odnoszą wrażenie, że o tym nie myślałeś. Pozdrawiam Jak już pisałem wcześniej nie będzie jazdy na torze a po leśnych ścieżkach, polnych drogach, podjazdach (mieszkam w górach), na pewno zrobimy jakąś hope. A co do eksploatacji to zdaję sobie sprawę że jak kupie jakieś 250 to po sezonie czeka mnie remont silnika a jak kupie jakąś 600 wiadomo remont może nie co rok ale części droższe. Ja sobie z tego wszystkiego zdaję sprawe bo na bicyklach jeżdziłem od małego ale miałem kilkuletnią przerwe a wcześniej śmigałem na wszelkiego rodzaju cz, mz, yz 125 tylko z roku 90, mialem jakas yamache 125 ale taka turystyczna, FZR 600 - ale to na asfalt. Ogólnie bicykle nie są mi obce ale chcę waszej porady jako użytkowników - czy wyśrubowany 250 czy raczej 600. Jaka jest różnica w odczywalnej mocy bo jeśli chodzi o konie to raczej podobnie ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 roznica ?? OGROMNA :bigrazz: chyba najlepiej ta YZ 250 - tylko jak pisano koszta oksploatacji spore , wir w baku ( maly zbiornik) .Najlepiej bylo by kupic 400 w 4T ale to juz koszta ok 10 tys zl. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 No to jak w górach, to lepiej 4T, albo 2T tylko porządną co by miała fajny dół też :bigrazz: - 250ccm 2T :icon_razz:. Ale jak dużo jeździsz to utrzymanie drogie w wyczynie: "4 tłoki i 2 korby na sezon" - słowa zawodnika z którym rozmawiałem w przeszłym tygodniu i teraz mi serwisuje motocykl. Przemyśl wszystko, nie śpiesz się. Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 No to jak w górach, to lepiej 4T, albo 2T tylko porządną co by miała fajny dół też smile.gif - 250ccm 2T mrugacz.gif. Ale jak dużo jeździsz to utrzymanie drogie w wyczynie: "4 tłoki i 2 korby na sezon" - słowa zawodnika z którym rozmawiałem w przeszłym tygodniu i teraz mi serwisuje motocykl. Przemyśl wszystko, nie śpiesz się. Pzdr, Maciek Jak Ty chcesz zmieniać 4 tłoki w ciągu roku w 250 to powodzenia, przecież przy amatorskiej jezdzie nie ma szans na to by zajezdzić tak szybko tłok i korbe. U nas dużo osób wymienia tłok raz na rok i selekcja jest dalej niska max B, więc gadanie o tym, że wymiany są tak częste to lekka przesada. 250 2T to najlepsze rozwiązanie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 co sądzicie o tym ??http://moto.allegro.pl/item156638471_suzuk..._samochod_.htmltylko że cholernie daleko odemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 co sądzicie o tym ??http://moto.allegro.pl/item156638471_suzuk..._samochod_.htmltylko że cholernie daleko odemnie No ta DR-ka może byc ale wiesz ... wiadomo ile on ma przebiegu albo te inne sprawy ... mało informacji dużo zdjęc ... zadzwon i popytaj jesli chcesz :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 predator przeczytaj jeszcze raz jego opowiedz i zastanow sie co piszesz. Problem z czytaniem ze zrozumieniem? Hmm jak w gory to najlepiej jakiegos 4T poniewaz ciagnie bardzo ladnie od dolu no ale licz ze taka lc4 wazy z 140kg wiec to nie jest malo wez pod uwage jeszcze husqe te 410 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 predator przeczytaj jeszcze raz jego opowiedz i zastanow sie co piszesz. Problem z czytaniem ze zrozumieniem?[....]wez pod uwage jeszcze husqe te 410Dokładnie, czytanie ze zrozumieniem się kłania.... Starsze 4T od Husqwarny nie posiadają pompy oleju. Pozdro, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...80entry832362 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.