Skocz do zawartości

Jak to jest z tym spalaniem oleju - honda vt 500 e


koks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten typ tak ma rzeczywiście. Najprawdopodobniej powodem są (oprócz przypadku starcia pieścieni na przysłowiowe "żyletki") jest zużycie uzczelniaczy trzonków zaworów. Małe to g... zużywa się i podciśnienie w kolektorach "zasysa" "mieszankę olejowo powietrzną" z przedziału wałka rozrządu. Choroba, by nie powiedzieć, grzech pierworodny całej rodziny VT Hondy. Na szczęście chyba jedyna poważna :bigrazz: .

Gorsze jest leczenie - w zasadzie trzeba zdjąć głowice, rozpiąć zawory i wymienić sześć uszczelniaczy po 3 zł/sztuka. Choć słyszałem o magikach którzy rozpinają zawory bez zdejmowania głowicy (tzn. zdjąć je w takim stanie można bez problemu przy pomocy kawałka rurki i młotka :cool: , problemem naprawdę jest ich zapięcie).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypinanie zamkow,sprezyn zaworowych w celu wymiany uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania glowicy do konca nie jest takie bezsensowne (oczywiscie jezeli konstrukcja glowicy na to pozwala i jest dojscie). Ta metoda zaczyna nabierac sensu wraz ze wzrostem liczby cylindrow - 8,10,12.(caly czas chodzi o wymiane jedynie samych uszczelniaczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...