Irish Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam,Podczas dzisiejszego rozgrzewania motocykla zauwazylem, ze pierwszy cylinder rozgrzewa sie duzo wolniej od drugiego,pozatym motocylk pracuje bez zazutu, wiec z tad moje pytania:1.Czy to normale?2.Jezeli nie to co moze byc przyczyna i czy to cos powaznego?? Pozdrawiam i z gory dzieki za wszelka pomoc!!!! Cheers :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Tylni cylinder w silniku V osiąga szybciej wysoką temperaturę niż zprzedni.Jest to normalne zjawisko w V-kach. Ale jesli jest to bardzo duża róznica temperatur to może cosbyć nie tak z ustawieniem składu mieszanki na tylnim garze.-Mieszanka zbyt uboga. Nie wiem jakie masz zasilanie ? Gaźnik czy wtrysk.Jesli gaźnik to szybkie regu składu mieszanki powinno załatwić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 irish, nie doszukuj sie zadnej nieprawidlowosci :bigrazz: Kolega poprzednik wyjasnil co i jak. U mnie w Dandim jest dokladnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Tylni cylinder w silniku V osiąga szybciej wysoką temperaturę niż zprzedni.Jest to normalne zjawisko w V-kach. Ale jesli jest to bardzo duża róznica temperatur to może cosbyć nie tak z ustawieniem składu mieszanki na tylnim garze.-Mieszanka zbyt uboga. Nie wiem jakie masz zasilanie ? Gaźnik czy wtrysk.Jesli gaźnik to szybkie regu składu mieszanki powinno załatwić sprawę. ten drugi szybciej sie nagrzewa ponieważ tego pierwszego z przodu bardzej chłodzi powietrze(jak jedziesz )chyba no nie,a drugi jest za nim i juz nie ma takiego chłodzenia jak ten pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irish Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Wielkie dzieki za info, pozniej obydwa gary maja taka sama temp. ale myslalem ze maja sie rozgrzewac rownomiernie ale skoro mowicie ze to noram to nie bede szukal dziury w calym. Jeszcze jedna sprawa zawsze na poczatku jedynka wchodzi ze zgrzytem a jak juz sie rozgrzej to jest ok. Cheers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Jeszcze jedna sprawa zawsze na poczatku jedynka wchodzi ze zgrzytem a jak juz sie rozgrzej to jest ok. Zawsze :notworthy: Chyba że przed odpaleniem wrzucisz jedynkę i pokiwasz się na sprzęgle wtedy zgrzytnięcie bedzie mniejsze :crossy: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 No i znów Ci kolega ładnie odpowiedział.lepienie sie sprzegiełka i tyle.tez nie zwracaj na to uwagi.Zanim suie ewentualnie jakiś zabek wywyali to juz dawno tego moto nie będziesz miał ):banghead::):biggrin::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Podczas dzisiejszego rozgrzewania motocykla zauwazylem, ze pierwszy cylinder rozgrzewa sie duzo wolniej od drugiego Domyslam sie, ze temperaturke sprawdzales "na reke"sprobuj sprawdzic po przeciwnych stronach cylindrow, to znaczy prawa strone przedniego cylindra porownuj z lewy tylnego i odwrotnie. Na pewno zauwazysz o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.