Osek22 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 poszukaj na forum bo sporo o tym moto bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) Witam,Nie napisałeś o który rocznik chodzi.Ja osobiście nawinąłem na K1 8 000km i musze powiedzieć, że to prawdziwy wariat :banghead:Jedyną "awarią" jaka mnie spotkała to dzwon w poloneza. Gdyby nie to zdarzenie dalej śmigałbym na tym sprzęcie :notworthy: Spala w granicach 7,5l --------------------------------------pozdrawiam Edytowane 4 Stycznia 2007 przez piechur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 CHODZI I o rocznik 98 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Odświeże temat bo widze ze zapomniany :icon_mrgreen: To jak?? Moze ktos powiedziec cos o gsxr 600 z lat 98-99??Najbardziej sportowa i tak dalej, ale jak z silnikiem?? w cbr f3 jest bardzo katoodporny, a jak z gsxr?? Czytalem troche w archiwum i ogolnie zdania sa podzielone, jedni mowia ze super a inni ze same stuki i kaszana. Wiec moze ktos mnie oswieci i powie ocb. No i ze sprzęgłem cos tam czytałem ze czasami jakies jaja są. Edytowane 5 Czerwca 2007 przez alanpts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Ja mogę powiedzieć tyle że jest to bardzo mały sprzęcik... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 :crossy: Mały bo 600 chyba bo gabarytowo to mały nie jest. A poza tym moze ktos mi powiedziec czy brac brzydka ale niezawodna f3 czy gsxra? rok 98 ok. kasa max 12 kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Mały wymiarami...Ale w porównaniu do F3 to wolałbym srada chociażby ze względu na wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Ale wtrysk w sradzie 600 wszedl pozniej. W 750 byl od 1997. A w 600 dokladnie nie wiem. Ogolnie mi chodzi o silnik, czy 10 letni srad to skarbonka, pochlaniajaca kupe kasy ?? Bo wiem ze f3 sie niezle trzymaja. Ale za to są paskudne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 sam jestes paskudny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 :P Moze inaczej, nie podobaja mi się :biggrin: F3 w owiewkach wygladaja slabo, a bez duzo lepiej, w przeciwienstwie do srada. Ale olac to, bardziej chodzi mi o to czy 10 letni srad trzyma sie kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezz Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Mały wymiarami...Ale w porównaniu do F3 to wolałbym srada chociażby ze względu na wtrysk mały wymiarami???? od 1998 nie powstał chyba żaden sport większy niż srady, 929 jest mniejsza od srada, a to przecież zdaniem opinii publicznej cielak. W 600 jest wtrysk od 2000/2001. jeśli chodzi o awaryjność to gix ma pare wad wrodzonych o których każdy wie, tarcze hamulcowe, rozrząd i większość egzemplarzy udowadnia, że powiedzenie "chcesz mieć stuki kup suzuki" nie wzięło się z nikąd. Jest duży ale mimo to niezbyt wygodny. Na szczęsie wzbudza we mnie więcej emocji niż wózek z supermarketu, co jeszcze nie udało się żadnej "ef trójce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 to i ja dolacze sie do pytania. Jaka jest roznica pomiedzy pojemnosciami 600 i 750?? nie wiem moc,spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 To jak, na moim miejscu wzielibyscie f3 czy srada 600?? Ja sklaniam sie w kierunku srada, ale nie chce spedzic sezonu w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 To jak, na moim miejscu wzielibyscie f3 czy srada 600?? Ja sklaniam sie w kierunku srada, ale nie chce spedzic sezonu w serwisie.zdecydowanie srad o ile chcesz pokatować.CBR to typowy cywil .SRADEM te zmzoesz pojexdzic jak cbr ale cbr nigdy jak sradem.Opowiesci o awaryjnosci sradów mozna wsadzić miedzy bajki .To bardzo wytrzymałe na głupote ludzka motocykle .Sporadycznie sie psują .Bardzo sporadycznie .A jesli juz nawet to tylko przy takim traktowani przy jakim inne 600 wyzioneły by ducha niemal na dzien dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja kupiłem srada600 rocznik 97 co prawda długo nim nie śmigam bo bedzie dopiero miesiąc co do stuków to faktycznie troszke w nim chrobocze w porównaniu np. do silników Hondy nie ma porównania. rozrzad po zakupie na wszelki wypadek wymieniłem, troszke kilosów natłukłem i ani grama oleju nie wzijął, spalanie wysło mi 8 z kawałkiem troszke go cisnałem, ogólnie motocykl sporych gabarytów ja mam 186 wzrostu i mi pasuje jak teraz siadam na inny sprzet to wydają mi sie za małe, jazda na nim jak dla mnie rewelacja fajnie się składa w zakrętach no ale nie mam zbytnio duzego porównania, siedZi się na nim dośc wygodnie szeroka kanapa choc ni powiem jajeczka pare razy sobie obiłem o bakduza mozliwośc regulacji zawieszeniaco do stawiania na kolo jakoś cieżko mi to idzie ale gdzieś słyszałem że łatwiej się stawia cbr600 f2 niz srada bo jest drobniejsza- u mnie usterki to wariujacy licznik w czasie jazdy gdy momentalnie odkrecam manetke wariuje obrotomierz i prędkościomierz- hamulec przedni puźno łapie za miekki dopiero rozkminiam przyczyne tego a mam przewody w oplocie stalowym- czasem odkręca sie sam czujnik prędkosciomierza co powoduje jego uszkodzenie napisz co Cię interesuje jeszcze bo wiecej narazie mi do glowy nie przychodzi a rozbierałem swojego srada na czesci pierwsze nawet zobaczcie na wiekszosci filmikach "Stunt" to gównymi bohaterami sa zazwyczaj srady 750 i to roczniki 97-99 a one tam dostaja w dupe nieźle wydaje mi się że to cos świadczy o tych motocyklach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.