_speedy_ Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 http://www.allegro.pl/item524704092_amorty..._rewelacja.html http://www.allegro.pl/item539427059_amorty...z_hit_nowe.html http://www.allegro.pl/item543198394_niemie...tyl_gazowe.html Ceny do cześci bo BMw nie sa wysokie ... Kiedyś orientowałem się w cenach cześć do Volvo 440 i były wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Cześć! przypatruje się Waszej rozmowie już od kilku dni i jak dla mnie to wszystko jakoś niepotrzebnie koledze komplikujecie. Wagabunda: E36 to znakomity samochód. Główna zaleta to świetne prowadzenie (jak na BMW przystało) - nie znajdziesz tego ani w Audi, ani w Mietku, ani w VW, ani nigdzie indziej. OSIĄGI SĄ NAPRAWDĘ NIEZŁE. Nie doczytałem czy będzie to Twój pierwszy samochód, ale jeśli nie masz ambicji "mistrzów długich prostych" i koleżków, którzy potrafią tylko bączki kręcić, to będziesz zadowolony. Jeśli chodzi o koszty eksploatacji to też nie ma powodów do niepokoju. Opowieści o koszmarnie drogich częściach i braku zamienników możesz śmiało włożyć między bajki. Co do spalania, to na mieście 1.6 wciąga nosem 10-11 litrów benzyny, zależy jaką masz stopę. I tu jest jedyny ból. Podsumowując, jest to ponadczasowy i trwały samochód, godny polecenia. Najlepiej zrobisz jak spotkasz się z potencjalnym sprzedawcą, przejedziesz bryką i sam ocenisz. Ale w pierdoły, że dwulitrowy, 6-cio cylindrowy silnik spali tyle samo co 1.6 raczej nie wierz! Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 na poczatek to prawko wkoncu by sie pzydało i pieniedzy z oszkodowania tyle by starczyło na BMW Ale thx za twojego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Ale w pierdoły, że dwulitrowy, 6-cio cylindrowy silnik spali tyle samo co 1.6 raczej nie wierz! Pozdrawiam :buttrock: raczej wierz ! , bo to sprawdzone na niejednym aucie , poczytaj nawet ksiazke swrwisowa , dane sa dosc podobne przy 1.6 i 2.0 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Podsumowując, jest to ponadczasowy i trwały samochód, godny polecenia. Opinie wystawiłeś jako uzytkownik, entuzjasta czy tak samo jak ja masz opinie wyrobiona na podstawie sporadycznego spotkania w serwisie i opini mechaników? Pozatym kolego ktoś kiedyś wyliczył śmieszna zalezność spalanie/osiagi/trwałość. Wynikało z niego ze najlepszy współczynnik w śrud silników bezynowych(i tu niechodzi tylko o BMW) miał silnik 2.0 natomiast silnik diesla miał przy pojemności 1.9;) Podawał mi to kiedyś gostek w technikum. Pompka do BMW czesci uzytkowe nie sa drogie, najdroższe sa pierdolniki, przełaczniki i inna drobnica. Aftermarket jak dlamnie nie wchodzi w gre jesli chodzi o elektryke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Opinie wystawiłeś jako uzytkownik, entuzjasta czy tak samo jak ja masz opinie wyrobiona na podstawie sporadycznego spotkania w serwisie i opini mechaników? (...) Mam szczęście być właścicielem takiego auta :biggrin: Nitomen: Wg oryginalnej instrukcji obsługi E36, w jeździe miejskiej 2litrowy silnik pali 13, a 1.6 10 litrów benzyny, zatem już w manualu masz sporą różnice. Duży jesteś, więc chyba nie muszę mówić, że spalanie w książce różni się nieco od rzeczywistego. Pzdr :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 owszem w miescie wyjdzie wiecej , ale czy jezdzis tylko w miescie ? ( jak to to przyznaje racje) - przy jezdzie mieszanej wyjdzie 1 , 1.5 L wiecej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Tyle ze gaz sterowany jest od tego jak bardzo wciskasz pedał gazu dlatego 2l silnika na gazie czy bezynie lepiej radzi sobie w mieście. Chyba najlepiej to wszystko pracuje jak masz Blosa auto nie traci na dynamice i pali mniej w stosunku do miksera i wtrysku(te wtryskiwacze uzyte w instalacjach gazowych sa zbyt wolne) do tego można kupić klape zabezpieczajaca przed strzałami i mamy 80% ze przepływomierz nie odparuje. Cały czas mówimy o spalaniu gazu, bezyne pomijam bo z tego co sie orietuje to auto ma być uzywane na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Dajcie wagabundzie spokój - najarał się, niech kupi. Będzie miał :biggrin: Co do spalania i wagi samochodu: nie wiem jak jest w pokracznym (zgadzam się że compact jest brzydki jak noc) 316 ze stosunkiem wagi do pojemności (bo o momencie tu mówimy - to przez niego auto z małym silnikiem kręcone jest wysoko ;) ) ale miałem porównanie dwu 5-tek rocznik 1999 i 2000 (nie mam pojęcia jakie oznaczenie). Jedna 520 (2 litrowy 6 garków) i druga 2,5 litra (6 garków). O ile w trasie 2-ka obie paliłyu w sumie tak samo, to w mieście... 525 paliła mniej ( i to tak z liter co najmniej):buttrock: Zastanawialiśmy się co jest grane, ale odpowiedź była prosta - moment, moment obrotowy! Teraz mam podobne porównanie tylko z peugeotem 407. Jeździłem 2 lata z silnikiem 1,8 (niby 125 KM) a od paru miesięcy mam 2.0 (143 KM)... i ten nowy pali ... średnio 1,5 litra mniej :icon_eek: Dlaczego? Bo tym 1,8, żeby mieć dynamikę (to marne 165 NM) musiałem kręcić wysoko, a tym 2.0 (prawie 200 NM) już nie muszę :icon_biggrin: bo dynamikę, czyli moment mam prawie 1000 obr. niżej :buttrock: Natomiast wracając do BMW, trudno mi uwieżyć, że 2.0 pali mniej lub podobnie jak 1,6 czy 1,8. Te akurat silniki 6 cylindrowe spalaniem są znacznie bliżej 2,5 czy 2,8 niż do 4 cylindrowców. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 (edytowane) 6 garnuszków zaspokaja sie mniejsza ilościa paliwa niż 4 garnki tej samej pojemności. To nie jest tak ze wiecej szkodników do wykarmienia tylko tak ze 6 garnków ma mniejsze tłoki, można je lepiej wyważyć uzyskać lepsza krzywa moc-moment-obroty. Stabilniejsza prace. Moment przenosi sie wyżej, jednak krzywa przedstawia sie lepiej niz w przypadku 4 garnków. Pozatym 6 garnków może pracować na jeszcze uboższej w paliwo mieszance niż 4 garnki. Silniki 6 cyl sa droższe w produkcji i projektowaniu dlatego wiekszosc aut ma cylidrów 4;] Edytowane 4 Lutego 2009 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nie to ze sie napaliłem .. tylko podba mi sie ten samochód wiec chiałem sie coś o nim dowiedziec... Ale narazie zawieszam aktywnośc bo ani leczenie nie zakonczone wiec do odszkodowania daleko , ani prawka wciaz nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Mozemy sobie gaworzyć puki co do tematu zaden moderator nie zaglada. Ja nie mam co robić w przerwach miedzy pochodna, granica a badaniem funkcji wiec :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 miło pogaworzyć zawsze miło... A moze pogadajmy o tym dlaczego marka BMW jest obłożna takimi strasznymi stereotypami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 testy na torze niestety nie wypaliły:) po kilku kółkach na kartingu pękł wydech i zabawa się skończyła:( Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 miło pogaworzyć zawsze miło... A moze pogadajmy o tym dlaczego marka BMW jest obłożna takimi strasznymi stereotypami Wszystkiemu winne zagraniczne filmy akcji, na których zły macho zawsze wozi się czarnym BMW :icon_mrgreen: A tak na serio to wina dresiarstwa i wieśniaków lansujących się w 30 letnich, zdezelowanych betach :banghead: Renomę buduje się latami - zniszczyć jest bardzo łątwo a niesmak pozostaje na długo i do tego jeszcze odbija się czkawką :icon_rolleyes: Ja tam się w każdym razie nie przejmuję. Nie obchodzi mnie opinia ludzi, którzy nic dla mnie nie znaczą :lapad: Pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.