Skocz do zawartości

Kto lubi merecedesy?


Tomek Kulik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/mercedes-benz-e200-81000km-rarytas-super-stan-i7072221847.html#thumb/1

 

Ogłoszenie już ktoś poprawił. Niestety, samochód stracił 5biegową skrzynię i szyberdach :(

To jest inna sztuka :) Juz predzej w poprzednim ktos wpisal 200 zamiast 220. Zdjęcie lewarka 5 vs 4 biegi, ale tez inny kolor deski na dole (kosc sloniowa vs szary), inna tapicerka foteli, boczki itd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Fajny ale szkoda że:

-kierownica i gałka nie są w zestawie drewno + skóra
-nie jest po drugim lifcie(1996), parktronik zamiast antenek i panel klimatronik zamiast pokręteł.

 

Silnik najlepszy jaki mógł być :)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to sie porobilo, Japonczycy placa u nas jak za zborze za Amerykanskie klasyki 100, 200 tys $ I nieraz wiecej, a sami sprzedaja za bezcen stare BMW i Mercedesy. Powiedzialbym ze jedno i drugie gowno warte, tylko to drugie chocolate ma wyglad ladniejszy od czolgu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz faktycznie kupić ten model, to najpierw się nim przejedź....

 

Ja jestem troche wysoki (190cm) i byłem tym modelem zachwycony, do czasu jak się nim przejechałem.

No po prostu niewygodnie.

 

Jak już kupisz to wystrzegaj się wszelkich pseudoserwisów. Zaoszczędzisz pare groszy a szkód na pare tys. Nawet na wymiane oleju jedź do kogoś sprawdzonego. Ja niestety żeby coś tam pomajstrować musze jeździć 300 kilometrów (na Regulską 56A Wawa).

 

Do tego koniecznie garaż ogrzewany, wentylowany i będzie cacy.

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie tańszy, tylko pytanie czy warto rozdrabniać się na drobne ;)

Spalanie troche mniejsze, szczególnie w mieście, na trasie będą palić podobnie (moje M104 3.2 w budzie W140 w trasie przy 150km/h łyka 13 litrów)

Do tego w M119(5.0) z racji V8 więcej kabli, więcej świec, więcej oleju wchodzi do silnika, do tego silnik V a więc i łańcuch rozrządu dłuższy(szybciej się wyciąga). M104(3.2) to rzędówka i łańcuch jest króciutki, do 500 tys km bezobsługowy ;)

 

Yuby jako ciekawostke ci powiem że wychodziły R129(SL) z końca lat produkcji z silnikiem NIE 5.0 M119(W140 i pokrewne) tylko 5.0 M113(w220).
Sam takiego kiedyś na sprzedaż widziałem ;)


EDIT:
O, wikipedia mówi że 3.2 też był inny:

W kwietniu 1998 zmodernizowano nadwozie o następujące szczegóły:

  • klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia,
  • owalne lusterka boczne,
  • nowe materiały we wnętrzu oraz nowy kształt wskaźników i kierownicy.

Zastosowano zmodernizowane silniki V8 i V6.

  • SL 280 – silnik typ M112; widlasty 6-cylindrowy; pojemność: 2799 cm³; moc: 204 KM; moment obrotowy: 270 Nm
  • SL 320 – silnik typ M112; widlasty 6-cylindrowy; pojemność: 3199 cm³; moc: 224 KM; moment obrotowy: 315 Nm
  • SL 500 – silnik typ M113; widlasty 8-cylindrowy; pojemność: 4966 cm³; moc: 306 KM; moment obrotowy: 460 Nm

W czerwcu 1998 wycofano z oferty model SL 60 AMG. Na początku 1999 zastąpiono go dwiema nowymi wersjami:

  • SL 55 AMG – silnik typ M113; widlasty 8-cylindrowy; pojemność: 5439 cm³; moc: 354 KM; moment obrotowy: 530 Nm
  • SL 73 AMG – silnik typ M120; widlasty 12-cylindrowy; pojemność: 7291 cm³; moc: 525 KM; moment obrotowy: 750 Nm

Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie tańszy, tylko pytanie czy warto rozdrabniać się na drobne ;)

 

Spalanie troche mniejsze, szczególnie w mieście, na trasie będą palić podobnie (moje M104 3.2 w budzie W140 w trasie przy 150km/h łyka 13 litrów)

Do tego w M119(5.0) z racji V8 więcej kabli, więcej świec, więcej oleju wchodzi do silnika, do tego silnik V a więc i łańcuch rozrządu dłuższy(szybciej się wyciąga). M104(3.2) to rzędówka i łańcuch jest króciutki, do 500 tys km bezobsługowy ;)

 

...........

Tu niw chodzi o dzlugosc a silniki sa inne to raz lancuchy tez stracily na jakosci to dwa mniej istotne (przestali brac od Tsubaki) silnki sa coraz "ciasniej" pasowane z mniejsza tolerancja chodzi o rozrzad, stad szarpniecia itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu niw chodzi o dzlugosc a silniki sa inne to raz lancuchy tez stracily na jakosci to dwa mniej istotne (przestali brac od Tsubaki) silnki sa coraz "ciasniej" pasowane z mniejsza tolerancja chodzi o rozrzad, stad szarpniecia itd

Mistrzu ja porównuje silniki z tej samej epoki i myśle że podobne jakościowo, chyba że masz jakieś szersze info na ich temat ;)

 

M104 3.2 R6

oraz

m119 5.0 V8

 

M104 przejeździ bez zaglądania 500 tys km, potem jakiś mały remoncik i jazda dalej. Jedyną jego wadą jest to że z każdej strony z niego leci i trzeba mieć pojęcie jak go uszczelnić ;) W 95% samochodów leci olej z przodu silnika z pod pokrywy rozrządu.(U mnie JUŻ nie :biggrin: )

Co najlepsze to ekipa http://turbobandit.com rozpracowała ten silnik od A do Z i można sobie za pare groszy kupić od nich zestaw do nawet 1200KM :)

 

Co do M119 to tak jak pisałem, długość łańcucha powoduje że do rozrządu trzeba częściej zaglądać, o ile mnie pamięć nie myli to 250 tys km.

 

315454d1277220143-m119-engine-ticking-m1

 

 

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby,

mialem SL w 3 l i w 5 l

 

LAski co Prawda nie rozroznialy ale definitywnie V8 to lepsiejszy silnik !

 

 

 

A co do miejsca w srodku to w przypadku moich 186 to tez sobie w nim miejsca znalesc nie moglem. Po miescie daje rade ale trysy to juz inna bajka. Po 3 ha katastrofa.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chcial chociaz sprezanie na poszczegolnycvh cylindrach dostac z tymi wszystkimi badaniami.

O silnik raczej bym sie nie martwil, tak raczej zeby miec potwierdzenie ze wszystko jest OK.

Przebieg jest jak na ten wiek samochodu minimalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem oglądać ten samochód, zasadniczo jestem zdecydowany. Samochód jest z pełną dokumentacją potwierdzającą renowacje.

Są zdjęcia, jak był rozebrany i składany na ori gratach, plus faktury. W cenie są nowe siłowniki dachu, kompletny przegląd w ASO i dostawa pod dom.

Kwestia czy ten silnik to dobry wybór?

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-sl-sl-300-24-klimatyzacja-hardtop-ID6z49tq.html

300SL to jest mul, przejedz sie a sam zobaczysz, to nie jest lekki samochod. 500 SL tez nie jest za wyrywny z ta zestopniowana skrzynia, w 300SL to wiekszych wrazen dostarczy ci Megan 2.0

Co do reszty to jeden z niewielu Mercedesow wart zainteresowania tylko w 500SL 600SL lub AMG badz zrobiony przez inna Niemiecka firme jak Brabus itd a bylo ich wiele i sporo tego jezdzi.

Po renowacji bym nie kupowal, nigdy nie wiesz jak ktos to zrobil, dokumentacja z renowacji to se mozna dupe podetrzec, tym bardziej ze w Niemczech dostaniesz takiego w oryginale.

 

Ja bym chcial chociaz sprezanie na poszczegolnycvh cylindrach dostac z tymi wszystkimi badaniami.

O silnik raczej bym sie nie martwil, tak raczej zeby miec potwierdzenie ze wszystko jest OK.

Przebieg jest jak na ten wiek samochodu minimalny.

Nic ci nie da sprezanie jak byl ulepiony z kitu i je**ac sie bedzie milion roznych rzeczy, a silnik bedzie klekotal, przy takich renowacjach powaznych naprawach itd skladaniu jeszcze dodajmy ze na handel popelniono milion bledow, ktore wyliza podczas eksplotacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...