Skocz do zawartości

Kto lubi merecedesy?


Tomek Kulik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SLS jest spoko, CLS rowniez, ale to inna kategoria... Mi bardzo podoba sie W 140 w longu (i wlasnie takie mam - czarne 500SEL :biggrin: )

Mam tez Celinkę - W202 C250D.

Wczesniej 124 coupe (230CE) i okular kombi (290TD). Niektore fotki juz chyba wrzucalem wczesniej...

Jakies dziwnie male sie zrobily... :icon_eek:

 

http://images50.fotosik.pl/304/145171577f8e8454m.jpg

http://images50.fotosik.pl/304/2b2acde8bfde95a2m.jpg

http://images47.fotosik.pl/303/7432c58d6176b655m.jpg

http://images47.fotosik.pl/303/3b13adfef32639cdm.jpg

http://images40.fotosik.pl/299/1c31502ef9d5438fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w porzadku, tylko w W210 robili je tylko w wersjach na export, bodajze do Wloch, i stad trudno trafic ten silnik w okularze.

Silnik OM 605 D 25 / 605.962, 5cio cylindrowy, rzedowy, 20V, 150KM, 280Nm, na pompie wtryskowej Bosch,

(w C klasie 605.960). Odpowiednio traktowany nie do zajechania, ja mam w Celinie werse bez turbo (113KM, 170Nm), najechane aktualnie ponad 400kkm i chodzi jak zegarek...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Od trzech tygodni jestem w posiadaniu W202T C250 TD z 1998 roku. Moja Mercedes była wyprodukowana do Włoch. Użytkował ją jeden właściciel, po czym sprzedał ją do komisu i ja ją kupiłem. Auto ma przejechane 180 tkm według książki serwisowej ( jakoś i tak w to mało wieże), a każdy kto ogląda auto potwierdza ten przebieg.

Silnik jak już pisałem 2,5 litra,5-- cylindrów, 20zaworów,turbina,pompa tłoczkowa Boscha sterowana elektronicznie.Moc 110 kW,150 KM. Moment obrotowy 280Nm. Pali na pół obrotu wału,dymu ani grama. Po wymianie oleju i przejechaniu 2500 km stwierdzam że w oleju nie gustuje. Do jazdy tym silnikiem trzeba się lekko przyzwyczaić bo oddaje dwa razy moment obrotowy. Pierwszy raz przy 1800 obr/min i przy 2000 obr. jest taka jakby turbo dziura,po czym turbina zaczyna pompować i drugi strzał jest przy 3600 obr.

Przed kupnem mojego egzemplarza jeździłem trzema C250 TD i jednym na automacie. W wszystkich to występowało ale w automacie bardzo delikatnie.

Spalanie. Tu jest różnie. W trasie (autostrada) jadąc w granicach 3500 obrotów co daje 140-150 km/h spalanie wyszło 7 litrów (nikt mi nie chce uwierzyć). Jazda po polskich krajówkach (czyli co chwila Tir,Ciągnik rolniczy itp) trzeba liczyć od 7,5 do 8,5 L. Miasto hhmmmm. Nie liczyłem.

Jeździ się tym jak Mercedesem. Nierówności wybiera świetnie (z tyłu Nivo) na niskich obrotach przemieszcza się dostojnie, na wysokich idzie naprawdę konkretnie.

 

 

Edytowane przez j@wa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

CLS 500

 

vin WDD2193751A007365

whc WDD

chassbm 219375

chass_ident 1A007365

type 219

subbm1 375

subbm2

auxiliary_drive

body

body_code

delivery_date 041112

engine 113967 30 635751

front_axle1

front_axle2 BE702341070323

heater 0-21635588

interior 204A

lights

model_idx 0

odometer

order_num1 0522563025

paint1 197U

paint2

paint3

paint4

paint5

platform

production_num1 6807441

production_order_ref N

rear_axle1

rear_axle2

release_date 041112

retarder 1 041112

rims

service_num

steering

trailer

transfer_case

transmission 722901 00 093310

vin_dc

vinwhc

winch

wiper

 

Code

M50 Unknown

Q27 Unknown

219 Unknown

220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)

228 AUXILIARY HEATER

231 Unknown

242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY

275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)

282 SKI-BAG

284 SELECTOR LEVER, WOOD

289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL

293 Unknown

301 Unknown

388 Unknown

401 Unknown

414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION

427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED

433 Unknown

434 Unknown

489 Unknown

500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING

527 Unknown

540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW

551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM

581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER

600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT

615 Unknown

619 XENON LIGHT UNIT - HEADLAMP DISCONTINUED

690 Unknown

731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT

796 AMG-WHEELS,COMPLETE 4 PIECES:7,5X17 ET 42 225/45

805 AEJ 06/1/M/X

810 SOUND SYSTEM

813 Unknown

819 CD CHANGER

860 Unknown

872 Unknown

881 Unknown

882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION

889 Unknown

985 Unknown

200A LEATHER

197U OBSIDIAN BLACK - METALLIC PAINT

204A LEATHER SAFFRON

 

Value

AF1SV

AF2SV

ENGSV

CASESV

AR1SV

AR2SV

TRANSSV

MTRSAC A1130102500

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę że wśród motocyklistów Mercedes ma ugruntowaną pozycję.

 

Parę lat temu miałem C klasę W 202 1993 r z silnikiem 2,8 litra 200 KM w wersji Sport.

Niestety samochodzik "zabijała rdza"do tego stopnia że bałem się go podnosić podnośnikiem - bo takie miał słabe progi.

Sprzedałem i dalej do dalszych wypadów używałem tylko motocykli.

Myślałem że do Mercedesów już nie powrócę!Ale wyszło trochę inaczej...

 

W 2009 roku byliśmy Hondą Gold Wing 1800 na Chorwacji.Niestety powrót to masakra.

Autostrady pozamykane z powodu wiatru! Tak wiało że mieliśmy problem z utrzymaniem się na motocyklu.W konsekwencji wiatr zmiótł nas z drogi.

Wniosek był jeden - Honda ma za dużą powierzchnię boczną plastikową!!! Zamienimy na inny motocykl i będzie OK.

 

Rok 2010 to inny motocykl Harley Electra.I wyjazd do Czarnogóry.

Trasę prawie całą zrobiliśmy w deszczu.Po dojechaniu na wybrzeże chorwackie zrobiła się pogoda.Stoimy na parkingu,i zdejmujemy brudne,przemoczone ubrania,wylewamy wodę.

 

Wtedy na parking podjeżdża BMW Z3.

Żona popatrzyła na BMW i pyta - ile takie autko może kosztować.Może by nas było stać na coś takiego.

Już wtedy wiedziałem że następne wczasy będą w CABRIO.

Przecież za Harleya możemy mieć ze 2 takie używane beemki !!!

Na motocyklach mamy już przejechane ponad 500 000 km i nie musimy już nikomu niczego udowadniać!

Wybór padł na Mercedesa SLK 200 cabrio.Samochodzik prawie jak nasze poprzednie motocykle,czyli:

dwuosobowy,

podobne zużycie paliwa,

podobna pojemność bagażowa,

tak samo radio,tempomaty i inne udogodnienia,

"również wiatr we włosach"

Ale jazda BEZ KASKU!!!

 

Wczasy 2011 to ta sama trasa co w 2010 - ale w MERCEDESIE CABRIO!

 

Kapiszon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...