trocin Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 SLS jest spoko, CLS rowniez, ale to inna kategoria... Mi bardzo podoba sie W 140 w longu (i wlasnie takie mam - czarne 500SEL :biggrin: ) Mam tez Celinkę - W202 C250D. Wczesniej 124 coupe (230CE) i okular kombi (290TD). Niektore fotki juz chyba wrzucalem wczesniej... Jakies dziwnie male sie zrobily... :icon_eek: http://images50.fotosik.pl/304/145171577f8e8454m.jpg http://images50.fotosik.pl/304/2b2acde8bfde95a2m.jpg http://images47.fotosik.pl/303/7432c58d6176b655m.jpg http://images47.fotosik.pl/303/3b13adfef32639cdm.jpg http://images40.fotosik.pl/299/1c31502ef9d5438fm.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki69 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 trocin poprawione linki: http://images50.fotosik.pl/304/145171577f8e8454.jpg http://images50.fotosik.pl/304/2b2acde8bfde95a2.jpg http://images47.fotosik.pl/303/7432c58d6176b655.jpg http://images47.fotosik.pl/303/3b13adfef32639cd.jpg http://images40.fotosik.pl/299/1c31502ef9d5438f.jpg nie ma co, sls jest piękny :buttrock: przód powala na kolana, tylko ta cena - 810 tys. złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 co powiecie o silniku 2.5TD o mocy 150KM montowanym w C W202 jak i W 210?? z tego co sie doczytałem to on jest na elektronicznej pompie i dwumasie? jak z moca i spalaniem w budzie w202?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trocin Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Silnik w porzadku, tylko w W210 robili je tylko w wersjach na export, bodajze do Wloch, i stad trudno trafic ten silnik w okularze. Silnik OM 605 D 25 / 605.962, 5cio cylindrowy, rzedowy, 20V, 150KM, 280Nm, na pompie wtryskowej Bosch, (w C klasie 605.960). Odpowiednio traktowany nie do zajechania, ja mam w Celinie werse bez turbo (113KM, 170Nm), najechane aktualnie ponad 400kkm i chodzi jak zegarek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Od trzech tygodni jestem w posiadaniu W202T C250 TD z 1998 roku. Moja Mercedes była wyprodukowana do Włoch. Użytkował ją jeden właściciel, po czym sprzedał ją do komisu i ja ją kupiłem. Auto ma przejechane 180 tkm według książki serwisowej ( jakoś i tak w to mało wieże), a każdy kto ogląda auto potwierdza ten przebieg. Silnik jak już pisałem 2,5 litra,5-- cylindrów, 20zaworów,turbina,pompa tłoczkowa Boscha sterowana elektronicznie.Moc 110 kW,150 KM. Moment obrotowy 280Nm. Pali na pół obrotu wału,dymu ani grama. Po wymianie oleju i przejechaniu 2500 km stwierdzam że w oleju nie gustuje. Do jazdy tym silnikiem trzeba się lekko przyzwyczaić bo oddaje dwa razy moment obrotowy. Pierwszy raz przy 1800 obr/min i przy 2000 obr. jest taka jakby turbo dziura,po czym turbina zaczyna pompować i drugi strzał jest przy 3600 obr. Przed kupnem mojego egzemplarza jeździłem trzema C250 TD i jednym na automacie. W wszystkich to występowało ale w automacie bardzo delikatnie. Spalanie. Tu jest różnie. W trasie (autostrada) jadąc w granicach 3500 obrotów co daje 140-150 km/h spalanie wyszło 7 litrów (nikt mi nie chce uwierzyć). Jazda po polskich krajówkach (czyli co chwila Tir,Ciągnik rolniczy itp) trzeba liczyć od 7,5 do 8,5 L. Miasto hhmmmm. Nie liczyłem. Jeździ się tym jak Mercedesem. Nierówności wybiera świetnie (z tyłu Nivo) na niskich obrotach przemieszcza się dostojnie, na wysokich idzie naprawdę konkretnie. Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez j@wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Gratuluje nabytku, zapewne bedzie dlugo sluzyl i przyniesie wiele przyjemnosci z jazdy :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Do wszystkich milosnikow gwiazdy, potrzebna pomoc w rozkodowaniu numeru VIN: WDD2193751A007365 Za pomoc wielkie dzieki :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 CLS 500 vin WDD2193751A007365 whc WDD chassbm 219375 chass_ident 1A007365 type 219 subbm1 375 subbm2 auxiliary_drive body body_code delivery_date 041112 engine 113967 30 635751 front_axle1 front_axle2 BE702341070323 heater 0-21635588 interior 204A lights model_idx 0 odometer order_num1 0522563025 paint1 197U paint2 paint3 paint4 paint5 platform production_num1 6807441 production_order_ref N rear_axle1 rear_axle2 release_date 041112 retarder 1 041112 rims service_num steering trailer transfer_case transmission 722901 00 093310 vin_dc vinwhc winch wiper Code M50 Unknown Q27 Unknown 219 Unknown 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 228 AUXILIARY HEATER 231 Unknown 242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 282 SKI-BAG 284 SELECTOR LEVER, WOOD 289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL 293 Unknown 301 Unknown 388 Unknown 401 Unknown 414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 433 Unknown 434 Unknown 489 Unknown 500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING 527 Unknown 540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 615 Unknown 619 XENON LIGHT UNIT - HEADLAMP DISCONTINUED 690 Unknown 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 796 AMG-WHEELS,COMPLETE 4 PIECES:7,5X17 ET 42 225/45 805 AEJ 06/1/M/X 810 SOUND SYSTEM 813 Unknown 819 CD CHANGER 860 Unknown 872 Unknown 881 Unknown 882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION 889 Unknown 985 Unknown 200A LEATHER 197U OBSIDIAN BLACK - METALLIC PAINT 204A LEATHER SAFFRON Value AF1SV AF2SV ENGSV CASESV AR1SV AR2SV TRANSSV MTRSAC A1130102500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Wielkie dzieki, tylko jak to sie ma do tego co tu mozna zobaczyc :icon_rolleyes: http://allegro.pl/show_item.php?item=1390546265 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 .... a, że jest z końca 2004... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Te znaczki i z tylu i z boku tez pewnie tjuningowe, tak samo jak uklad wydechowy bo standardy maja zupelnie inne, co o tym sadzisz :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ... końcóweczki AMG style, według listy z AMG pochodzi jedynie felunek, reszta wydaje się pokrywać ze specyfikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Pozostaje sie zatem wybrac do serwisu i sprawdzic to autko. Wielkie dzieki :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zauważ jeszcze, że ta ruska viniarka dużo kodów nie odczytała... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 No widzę że wśród motocyklistów Mercedes ma ugruntowaną pozycję. Parę lat temu miałem C klasę W 202 1993 r z silnikiem 2,8 litra 200 KM w wersji Sport. Niestety samochodzik "zabijała rdza"do tego stopnia że bałem się go podnosić podnośnikiem - bo takie miał słabe progi. Sprzedałem i dalej do dalszych wypadów używałem tylko motocykli. Myślałem że do Mercedesów już nie powrócę!Ale wyszło trochę inaczej... W 2009 roku byliśmy Hondą Gold Wing 1800 na Chorwacji.Niestety powrót to masakra. Autostrady pozamykane z powodu wiatru! Tak wiało że mieliśmy problem z utrzymaniem się na motocyklu.W konsekwencji wiatr zmiótł nas z drogi. Wniosek był jeden - Honda ma za dużą powierzchnię boczną plastikową!!! Zamienimy na inny motocykl i będzie OK. Rok 2010 to inny motocykl Harley Electra.I wyjazd do Czarnogóry. Trasę prawie całą zrobiliśmy w deszczu.Po dojechaniu na wybrzeże chorwackie zrobiła się pogoda.Stoimy na parkingu,i zdejmujemy brudne,przemoczone ubrania,wylewamy wodę. Wtedy na parking podjeżdża BMW Z3. Żona popatrzyła na BMW i pyta - ile takie autko może kosztować.Może by nas było stać na coś takiego. Już wtedy wiedziałem że następne wczasy będą w CABRIO. Przecież za Harleya możemy mieć ze 2 takie używane beemki !!! Na motocyklach mamy już przejechane ponad 500 000 km i nie musimy już nikomu niczego udowadniać! Wybór padł na Mercedesa SLK 200 cabrio.Samochodzik prawie jak nasze poprzednie motocykle,czyli: dwuosobowy, podobne zużycie paliwa, podobna pojemność bagażowa, tak samo radio,tempomaty i inne udogodnienia, "również wiatr we włosach" Ale jazda BEZ KASKU!!! Wczasy 2011 to ta sama trasa co w 2010 - ale w MERCEDESIE CABRIO! Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.