Skocz do zawartości

trocin

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O trocin

  • Urodziny 04/12/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XTZ 750 ST
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8478669
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Puławy/Poznań

Osiągnięcia trocin

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Nowy link do aukcji i nowa cena - 5990 :lalag: http://allegro.pl/show_item.php?item=1289219821
  2. Tez szukalem czegos takiego i kupilem XTZ 660 Tenere :lalag: Teraz ja sprzedaje bo chce cos w stylu TDM :wink: http://allegro.pl/show_item.php?item=1268163099
  3. Napisze jeszcze kilka powtarzajacych sie rzeczy, o ktore jestem pytanych w emailach: Elementy ramy nie byly regenerowane ani spawane, żadnych poważniejszych napraw nie bylo, nic nie swiadczy o tym, ze silnik byl rozkrecany, żadnych nieszczelnosci typu kapanie czy pocenie sie nie ma, nigdy nie mialem problemu z zaplonem, na zimnym pali na 3/4 ssania, na cieplym bez ssania od razu, jak postoi dluzej 2-3 tygodnie pali na ssaniu czasem za drugim razem, silnik nigdy mi nie dymil, czy to na zimnym czy cieplym silniku niezaleznie od obciazenia, lozysko glowki ramy nie wymaga naprawy, bylo wymieniane na jakies markowe w zeszlym roku, w tym roku go sprawdzono i jest ok, lozyska wahacza nie wymienialem, nie ma zadnych objawow ich zuzycia. Lagi nie nosza sladow prostowania, lozyska kol byly sprawdzane w tym sezonie i absolutnie nie wymagaja wymiany, wiazki elektryczne sa fabryczne w fabrycznych izolacjach, nic nie bylo kombinowane z elektryka. Nr VIN na ramie i naklejce serwisowej oczywiscie jest zgodny z dowodem rejestracyjnym i karta pojazdu, dobieralem po nim czesci do motocykla w serwisie, ktory potwierdzil jego autentycznosc. Na pewno nie bylo zadnej ingerencji. Jest karta pojazdu, ksiazki serwisowej nie mam. Przebieg moim zdaniem jest jak najbardziej prawdziwy, podobnie zdaniem mojego mechanika i znajomych znajacych sie na enduro, niektorzy mowili ze moto wyglada na 20-30 tys. przebiegu a w rzeczywistosci ma ponad 70. Plastiki sa oryginalne i maja oryginalne naklejki. Chlodnica nie ma absolutnie zadnych uszkodzen. W razie kolejnych pytan chetnie odpowiem, jestm 100% pewny tego motocykla i zgadzam sie na wszystkie sprawdzenia przed zakupem, miernikiem lakieru, na stacji diagnostycznej czy w serwisie Yamaha. Jezdzilem tym motocyklem kilka razy w trasy po 500km w jedna strone oraz czasami w lekkim terenie, szutry, polne drozki itp. i nigdy mnie nie zawiodl. Gdybym nie planowal dluzszych tras w przyszlym roku nawet nie myslalbym o sprzedaniu tereski, ktora co prawda jadac solo z predkosciami ok. 120km/h daje rade, ale juz z pasazerem i bagazem byloby gorzej i ciasno. Testowalem ja raz ile pojdzie na A2 - spokojnie osiagnela 150km/h i nie chcialem jej bardziej krecic. Minimalne spalanie na trasie z bagazem 4.3 litra, max. w lekkim terenie i po miescie 7,5 litra.
  4. trocin

    Yamaha TDM 850

    Witam. Szukam Yamahy TDM 850 w rozsądnych pieniądzach, może byc uszkodzona, do opłat, rejestracji itp. Nie mam szczegolnych wymagan co do stanu czy rocznika, jesli cena bedzie dobra rozwaze kazda oferte. Cena - powiedzmy max. do 7k Pozdrawiam.
  5. Witam. Mam zamiar sprawic sobie jakiegos większego turystyka na trasę, dlatego chce się rozstać z tereską :wink: Służyła mi godnie i z żalem wystawiam ją na sprzedaż. cena 6500zł http://allegro.pl/show_item.php?item=1268163099
  6. Silnik w porzadku, tylko w W210 robili je tylko w wersjach na export, bodajze do Wloch, i stad trudno trafic ten silnik w okularze. Silnik OM 605 D 25 / 605.962, 5cio cylindrowy, rzedowy, 20V, 150KM, 280Nm, na pompie wtryskowej Bosch, (w C klasie 605.960). Odpowiednio traktowany nie do zajechania, ja mam w Celinie werse bez turbo (113KM, 170Nm), najechane aktualnie ponad 400kkm i chodzi jak zegarek...
  7. SLS jest spoko, CLS rowniez, ale to inna kategoria... Mi bardzo podoba sie W 140 w longu (i wlasnie takie mam - czarne 500SEL :biggrin: ) Mam tez Celinkę - W202 C250D. Wczesniej 124 coupe (230CE) i okular kombi (290TD). Niektore fotki juz chyba wrzucalem wczesniej... Jakies dziwnie male sie zrobily... :icon_eek: http://images50.fotosik.pl/304/145171577f8e8454m.jpg http://images50.fotosik.pl/304/2b2acde8bfde95a2m.jpg http://images47.fotosik.pl/303/7432c58d6176b655m.jpg http://images47.fotosik.pl/303/3b13adfef32639cdm.jpg http://images40.fotosik.pl/299/1c31502ef9d5438fm.jpg
  8. Dokladnie :lalag: Ja z kilkoma kumplami jade ;) Tenere, Super Tenere, 2xTransalp, CBR600 F4i... :lalag:
  9. Dokladnie, tylko w innych pudlkach i w innej cenie :icon_mrgreen: Kupilem ostatnio do lochy lancuch rozrzadu IWIS :lalag:
  10. Tez mam M119 w W140 500SEL bez gazu i potwierdzam, ze opowiesci o spalaniu 20-30 litrow w tym aucie to bujda na resorach, wymyslona zreszta przez ludzi ktorzy takie auto widzieli kiedys na ulicy, a nie jezdzili nim. Wiadomo, jak ktos ma olowianego buta to moze i 40 spalic, ale to silnik bardzo elastyczny, umozliwiajacy sprawne przemieszczanie sie przy niskich obrotach silnika. Mi auto pali srednio 14-15 litrow, krotkie trasy wkolo komina... W trasie spokojnie jadac jesli nie ma utrudnien 12-13, w miescie do 18 przy sporym ruchu.
  11. Witam. Wybieramy sie z kolegami z forum XTZ raczej w sobote, chyba ze bedzie padalo to w niedziele... Do zobaczenia :lalag: info http://www.riderspub.pl/
  12. Albo alledrogo uzywka albo najblizszy serwis Yamahy nowy - do mojej tereski w serwisie w Poznaniu nowy slizg 55 EURO
  13. Pojechał z tymi pompowtryskiwaczami :icon_mrgreen:
  14. Odnosnie CDI zdania sa podzielone... Ja jestem na "nie", ale wiele osob sobie chwali... Nie mozna uogolniac, sa egzemplarze CDI majace op 700kkm i nic im nie dolega,a sa takie, co po 150kkm sie sypia... Najwazniejsze zeby dbac, jak dbasz tak masz...
  15. Czytaj dokladnie i ze zrozumieniem :lalag: Starsze, czyli nie CDI Celina jezdze sporadycznie, bardzo fajne auto, ale czesciej jezdze SELem :lalag: Przyjemnosc jazdy 5 litrowa benzyna jest jednak "ciut" wieksza niz 2.5 dieslem :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...