Skocz do zawartości

nowy silnik gs 500-a stary –różnice?


loko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy może mi ktoś powiedzieć jakie sa różnice tych nowych silników od gs.... po za chłodnicą oleju ....czy sa jakieś inne zmiany? inne odlewy np bokow ? ...........od czego sa te 2 wyjście z cylindrów gdzie one idą ?? itp pozdrawiam

 

 

http://www.allegro.pl/item153277994_silnik...4_gs500fk4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..........chłodnice chętnie bym zamatował bo w mieście gs się trochę grzeje .......a silnik.... już nie mam co robić przy swoim gs :cool: ..... ma 40 tyś i chętnie bym mu wstawił „nowy” silnik ( skompletował z moim –dlatego interesuje mnie czy brakujące części so w 100% takie jak u mnie np zapłon czy nie są inne mocowania itp ) ale to jak na razie tylko takie luźne myśli a znowu większego moto mi nie trzeba :smile: wolał bym już enduro ( gs wystawiam juz ostatni raz jak nic to zostawiam go i cos przy nim czas przerobić :) )

 

a swoja droga silnik na części jak co się przyda i będe miał w czym grzebać przez zimę :)

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) ma 40 tyś i chętnie bym mu wstawił „nowy” silnik (...)

Taki przebieg nie jest powodem do wymiany silnika. Jeżeli nie jeździł na nauce jazdy, powinien kolejne cztery dychy zrobić bez kłopotu. Jedynie warto wymienić łańcuszek rozrządu teraz, zanim skończy się zakres pracy napinacza, co prowadzi do biczowania łańcuszka po slizgach i ich wykończenia.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki przebieg nie jest powodem do wymiany silnika. Jeżeli nie jeździł na nauce jazdy, powinien kolejne cztery dychy zrobić bez kłopotu. Jedynie warto wymienić łańcuszek rozrządu teraz, zanim skończy się zakres pracy napinacza, co prowadzi do biczowania łańcuszka po slizgach i ich wykończenia.

 

Tomek a jakie sa oznaki konczacego sie lancuszka w GS? Dodam, ze moj GS ma 48 tys km, zrobilem nim narazie 4 tys km, jak kupowalem, to nie bylo zadnych stukow itp, a teraz cos slychac i podejrzewam wlasnie lancuszek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do 40tys to jak ustawiałem zawory nie dawno to łańcuszek ok i napinacz też ma zapas jeszcze ....... lubię cos robić a nie mam tyle kasy żeby robić to przy innym droższym moto ----gs stosunkowo tani- części itp z przyjemnością bym głębiej- pogrzebał w tym silniku z alegro......

 

 

Bartas panewka Ci stuka :D

 

jak rozrząd to szelest grzechotanie i tego typu przy schodzeniu z obrotów a mocniej słychać na zimnym......

tak przy ok 4-6 tys najlepiej powinno to byc słyszalne

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartas panewka Ci stuka :D

 

jak rozrząd to szelest grzechotanie i tego typu przy schodzeniu z obrotów a mocniej słychać na zimnym......

tak przy ok 4-6 tys najlepiej powinno to byc słyszalne

 

Ja Ci dam panewka :) pogrzebiesz sobie przy moim, niech no sie tylko cieplej zrobi i sniegi odejda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...