loko Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 czy może mi ktoś powiedzieć jakie sa różnice tych nowych silników od gs.... po za chłodnicą oleju ....czy sa jakieś inne zmiany? inne odlewy np bokow ? ...........od czego sa te 2 wyjście z cylindrów gdzie one idą ?? itp pozdrawiam http://www.allegro.pl/item153277994_silnik...4_gs500fk4.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 To prawdopodobnie przewody doprowadzające powietrze zaraz za zawór wydechowy – taki dopalacz prosty dopalacz spalin, system taki jest zastosowany w B12.Ale tak jak pisze nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Chlodnice z tego co gdzies czytalem, to mozna zdemontowac i smigac bez niej, zgadza sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Tak, tylko po co ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) ..........chłodnice chętnie bym zamatował bo w mieście gs się trochę grzeje .......a silnik.... już nie mam co robić przy swoim gs :cool: ..... ma 40 tyś i chętnie bym mu wstawił „nowy” silnik ( skompletował z moim –dlatego interesuje mnie czy brakujące części so w 100% takie jak u mnie np zapłon czy nie są inne mocowania itp ) ale to jak na razie tylko takie luźne myśli a znowu większego moto mi nie trzeba :smile: wolał bym już enduro ( gs wystawiam juz ostatni raz jak nic to zostawiam go i cos przy nim czas przerobić :) ) a swoja droga silnik na części jak co się przyda i będe miał w czym grzebać przez zimę :) Edytowane 28 Grudnia 2006 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 No Loko to sie decyduj, bo mi ten pomysl tez siedzi na glowie :smile: , wiesz.. wtedy w moim GS odpadlyby regulacje :) a zapasowy silnik to by sie przydal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (...) ma 40 tyś i chętnie bym mu wstawił „nowy” silnik (...)Taki przebieg nie jest powodem do wymiany silnika. Jeżeli nie jeździł na nauce jazdy, powinien kolejne cztery dychy zrobić bez kłopotu. Jedynie warto wymienić łańcuszek rozrządu teraz, zanim skończy się zakres pracy napinacza, co prowadzi do biczowania łańcuszka po slizgach i ich wykończenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Taki przebieg nie jest powodem do wymiany silnika. Jeżeli nie jeździł na nauce jazdy, powinien kolejne cztery dychy zrobić bez kłopotu. Jedynie warto wymienić łańcuszek rozrządu teraz, zanim skończy się zakres pracy napinacza, co prowadzi do biczowania łańcuszka po slizgach i ich wykończenia. Tomek a jakie sa oznaki konczacego sie lancuszka w GS? Dodam, ze moj GS ma 48 tys km, zrobilem nim narazie 4 tys km, jak kupowalem, to nie bylo zadnych stukow itp, a teraz cos slychac i podejrzewam wlasnie lancuszek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) co do 40tys to jak ustawiałem zawory nie dawno to łańcuszek ok i napinacz też ma zapas jeszcze ....... lubię cos robić a nie mam tyle kasy żeby robić to przy innym droższym moto ----gs stosunkowo tani- części itp z przyjemnością bym głębiej- pogrzebał w tym silniku z alegro...... Bartas panewka Ci stuka :D jak rozrząd to szelest grzechotanie i tego typu przy schodzeniu z obrotów a mocniej słychać na zimnym......tak przy ok 4-6 tys najlepiej powinno to byc słyszalne Edytowane 28 Grudnia 2006 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Bartas panewka Ci stuka :D jak rozrząd to szelest grzechotanie i tego typu przy schodzeniu z obrotów a mocniej słychać na zimnym......tak przy ok 4-6 tys najlepiej powinno to byc słyszalne Ja Ci dam panewka :) pogrzebiesz sobie przy moim, niech no sie tylko cieplej zrobi i sniegi odejda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.