Skocz do zawartości

ATK 700


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.atkusa.com/ProductsIntimidator.aspx

Co to za maszyna, 700ccm w 2T to musi byc potwor :)

Ciekawy jestem czy taki ATK700 poradzilby sobie z CR500.

Moze wie ktos jaka ma moc??

Jechal ktos z was na takim albo widzial takiego w akcji :notworthy: ??

Pozdrawiam speedfriend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe przesadzona koza :lalag: ciekawe kto ja wykreci na maxa - poza prosta oczywiscie ;) i jakie jest zucyie zupy :notworthy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buehehe moglem sie przejechac cr500 ale po tym jak ją koles odpalal i mu kopka odbila tak ze spadl z niej na ziemie to podziekowalem :lalag: Wiem ze pojemnosc cylindra 2t jest jakos ograniczona na jeden cylinder.powyzej jakiesj tam pojemnosci zachodza juz klopoty z plukaniem.czytalem gdzies o tym tylko zapomnialem dokladnie jaka pojemnosc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już naprawde motocykl dla ludzi ktorzy sie chyba śmierci nie boją,dla nielicznych,ktorzy mają opanowaną jazde na motocyklu do perfekcji,chociaż podejżewam ze i dla nich byłoby to zbyt mocne.Moim zdaniem przesadzona moc jak na 2-suwa,widziałem jakie ma odejscie CR500 i naprawde nie widze sensu jazdy mocniejszym motocyklem :lalag: W terenie to już nie jest przyjemność tylko ciągły strach a żeby zbyt mocno manetki nie odkręcić.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te kxy były chyba z zatartym tłokiem jak w exc250 na 4rce blokowało

To chyba twój miał zatarty tłok skoro uważasz że na drugim biegu w 500cc przełamanie kompresji na pych jest łatwiejsze niż w 250 na 4.

Przestań tak wszystko porównywać do swojego exc bo to nei zawsze działa.

Pierwsza kwestia jest taka że odpalenie pińcety na pych granicy z cudem. Druga kwestia jest taka że im wyższy bieg tym łatwiej przełamać kompresję. Z odpaleniem nie koniecznie będzie łatwiej bo tłok może się wtedy za wolno poruszać. To podobna sprawa jakby zamontować 2 razy dłuższy kopniak. Łatwiej obrócić wałem ale i kopnąć trzeba o wiele szybciej.

Edytowane przez Wojteque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...