Skocz do zawartości

Kłopoty z paleniem xr 650 pomocy !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Problem ten poruszałem w połowie wakacji ,chodzi mi o HONDE xr 650 03r. Nie mogłem jej odpalić i był jeden człowiek który wytłumaczył mi dokładnie jak i co z odprężnikiem .Kedy było ciepło motocykl palił jak głupi po wskazówkach kolegi a kiedy zrobiło się zimno to dupa zimna ,kopie go od rana do nocy i dupa blada .NIestety nie pamiętam jaki miał nik a i swojego postu nie mogę odnaleść .PROSZĘ WIĘc o dokładne wskazówki jak dziada odpala się gdy jest zimnnnoooooooo.. Pamiętam że chłopak który mi pomógł też miał xr. Proszę o pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba o mnie chodzi? :buttrock:

 

niestety nie powiem Ci jak odpalic XR-e w zimne dni bo moja jest teraz w puzzlach

jedyne co mi przychodzi do głowy to to żeby podwyższyć delikatnie wolne obroty

 

ps. ciekawe, czy masz membrane ssania w gazniku bo wiele osób je wywala bo w XR-ach (600kach, nie wiem jak w innych) lubią pękać i wpadac do cylindra!!

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkręcałem obroty zamykałem całkiem ssanie i dosłownie po 2 dniach kopania udało mi się zapalić.Ale do jasnej ciasnej chodzi o to żę kidy człowiek ubieże się w ciuchy ,potem kopie przez pare godzin a w końcu musi zrezygnować to wtedy wszystkie motory z mojej głowy odjeżdżają. a jak się uda i się zagrzeje to już pali jak latem. Jestem pewien że problem tkwi w nieumiejęyności mojego odpalania w zimne dni tak samo jak było z odprężnikiem,kopałem go jak głupi bo nie znałem zasady działania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a regulacje jakies robiles , wymiany ?? umnie na zimno sie zalewal bo swieca byla stara , po wymianie pali od strzala.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge ci napisac jak zapalam swoja DR350 bo tez posiadam kopke z dekompresorem. A wiec:

1. Dla pewnosci przekopuje z 5 razy na zamknietej manetce i wcisnietym dekompresorze. Nastepnie puszczam dekompresor (ktory sie zatrzymuje w pozycji wcisnietej) i przekopuje jeszcze raz by dekompresor wrocil na swoje miejsce.

2. Teraz wciskam delikatnie kopke az znajde najwiekszy opor (u mnie mniej wiecej polowa obrotu kopniaka) i wciskam delikatnie dekompresor (tak troszeczke naprezam jego linke) nie usuwajac nogi z kopki.

3. Trzymajac delikatnie wcisniety dekompresor przesuwam kopke dalej w dol by przeskoczyla o jeden zabek (czyli bardzo malo).

4. Jesli juz przeskoczyla puszczamy dekompresor (powroci sam do normalnej pozycji) i kopke ktora tez wroci na gore :icon_biggrin:

5. Teraz wciskamy dekompresor calkowicie i kopiemy juz z calej sily.

 

U mnie to zawsze dziala :banghead: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po godzinie kopania udało mi się odpalić sprzęt. Ssanie było otwarte do połowy i jak już zagadał to dałem od choleryu gazu i się udało ,jutro sprubuje jeszcze raz w ten sam sposób,może to jest złoty środek na ten motor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez musze dac malo ssania bo jak jest wiecej to go od razu zalewa ale to wina regulacji gaznika bo mi podkopcuje troszke na czarno :icon_mrgreen: Moze i u ciebie gaznik do regulacji jest i dlatego nie chce odpalic na pelnym ssaniu?? POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o starego XR 600 to jeśli nie zapali za drugim kopnięciem to znaczy że coś nie tak z furą

Jeśli chodzi o model 650 R to też powinien zapalać, jeśli nie chce to przyczyn moze byc kilka;

moduł, świeca,fajka, magneto, zaśniedziałe przewody, wilgoć szczególnie z rana (jak jest ciepły wilgoci brak i pali) No to tyle co mi przychodzi do głowy bez obejrzenia motorka

 

Ja u siebie w Xr 650 jak nie chce zapalić z kopniaka to naciskam guziczek z prawej strony i odjezdżam (działa zawsze) nawet w najgłębszym bagnie:)

 

 

No ale zawsze można motorek sprzedać i dopisać super sprzęt ale "Z POWODU KONTUZJI MOJEGO KOLANA " jestem zmuszony sprzedać.

 

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez globtdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na czym wcześniej jeździłeś? Może złe nawyki z 2-takta dzialają tzn dodajesz gazu przy odpalaniu (zalewanie)

 

U siebie miałem taki problem że jak moto długo postało (3 tygodnie) też nie chciało odpalić, 30 kopnięć na odprężniku i wszystko wracało do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz prosze co robisz krok po kroku jak zapalasz swój motor oczywiście na kopniak w jakiej pozycji ustawiasz ssanie i jak i czy w ogóle ruszasz gaz

 

 

Siema

 

Zacznijmy od tego , zebyś ustalił czy masz motocykl odblokowany ? XR 650 R jest blokowana przez fabryke na 40 KM , jest hondowski biultyn mowiacy krok po kroku co zrobic , zeby miec 62 KM .

 

Teraz jesli masz motocykl zblokowany , to jest on przede wszystkim mega za ubogi .

 

Jesli jest mega za ubogi , to ja CI prponuje zrobic TAK:

 

1. Podchodze do XRki i głaszcze ją po siedzeniu , klepie po wydechu i mówie no dalej maleńka nie rób mi zawodu.

2. WYŁĄCZASZ zapłon , czyli wyłącznik zapłonu na kierownicy dajesz w położenie : OFF.

3. Uchylam gaz na 1/3 i trzymam w takiej pozycji !!!1 , aż do odwołania.

4. Zaciągam dźwignię odprężnika, żeby silnik miał zerową kompresję i łatwo go było przekopać.

5. Trzymając gaz otwarty w 1/3 i zaciągnięty odprężnik (przytrzymuj go palcem , żeby nie odskakiwał) kopie motocykl z 8 - 10 razy , żeby się dotlenił, pooddychał góskim powietrzem , a przez otwartą gardziel gaźnika zaciągnął bogatej mieszanki.

6. Przestajesz kopac, puszczasz gaz, puszczasz odprężnik, WŁĄCZASZ zapłon (RUN).

7. Delikatnie i powoli dochodzisz (hehehehe) kopniakiem do położenia , w któym wyczuwasz najsliniejszy opór pod stopą. Jak dojdziesz :icon_razz: , to zwolnij kopniak , niech wróci do góry.

8. Naprężasz dzwignię odprężnika tylko troszeczkę i ruszasz wtedy MEGA powoli kopniakiem o 1 - 2 cm !!!!

9. Puszczasz odprężnik , puszczasz kopniak , żeby podszedł do góry.

10. Zaciskasz zęby i krzyczysz na całe osiedle "Zapal głupia KU...O !!!!!"

11. Pchnij z całej siły kopniak w dół, długim , mocnym ruchem , nie nerwowo i króko , tylko DŁUUUUGie MOOOOOCNE pchnięcie do końca ruchu kopniaka.

 

......................

Oczywiście moto nie odpali ......

 

12. Spróbuj kopnąć jeszcze raz - .....nie odpala , to normalne , za cicho krzyczałeś "Zapal ty ....."/

 

13. Powtórz całą procedurę.

14. Powtór jeszcze raz

15 i jeszcze raz ...

 

To jest procedura , która pozwalała mi odpalać XRki z zepsutym ssaniem - czyli bez niego.

 

U Ciebie też będzie działać, tylko musisz poćwiczyć, oczywiście są inne sposoby , ale trezba je wypracować oddzielnie dla każdego typu motocykla.

Jakby co to zapraszam na szkolenie.

 

No i odblokuj ją , będzie lepiej palić i jeździć jak petarda.

 

Pozdrawiam i Wesołych Świąt i Życzę Mikołaja z DUUUUUŻYM potrfelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...