waligura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 witam chcialem sie dowiedziec czym rózni sie motul 5000 od 5100 obydwa półsyntetyki 10W40? na stronie motula w ofercie wystepuje tylko 5100 tak wiec podjrzewam ze jest to udoskonalony 5000 lub zmieniona tylko nazwa handlowa?? w intermotors dostepne sa oba przyczym 5000 jest ponad 20 zł tanszy na bańce 4L i tak sie zastnawiam jesli okazalo by sie ze niczym sie nie róznią to moznaby zaoszczedzic...a jesli sie różnia to lepiej brac 5100:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Napisz może maila z zapytaniem.Jesli wykażą szcunek dla klienta to odpowiedza. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Motul 5000 jest gorszą wersją 5100. Ten 5000 bardziej jest już mineralnym niż półsyntetykiem ale wliczany jest jeszcze do grupy półsyntetycznych.I zdecydowanie polecam Motula 5100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Trzeba by porównać ich charakterystyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waligura Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Motul 5000 jest gorszą wersją 5100. Ten 5000 bardziej jest już mineralnym niż półsyntetykiem ale wliczany jest jeszcze do grupy półsyntetycznych.I zdecydowanie polecam Motula 5100. Dzieki za odpowiedz :icon_mrgreen: Jesli 5000 jest nazywany polsyntetykiem na wyrost czyli czysto marketingowo to wezme 5100 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Jakbys wlal samochodowy to tez nic by sie nie stalo. Mysle ze kilka osob z forum to potwierdzi Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Kłaniam sie.Niechce zakładać nowego tematu to jeśli moge podepne sie pod Twój :bigrazz: . Mam pytanko jaki olej do suzuki gsx-R 750 srad. Syntetyk czy mineral?? jaki jest godny polecenia? z gory dzięki za info.Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Kłaniam sie.Niechce zakładać nowego tematu to jeśli moge podepne sie pod Twój :) . Mam pytanko jaki olej do suzuki gsx-R 750 srad. Syntetyk czy mineral?? jaki jest godny polecenia? z gory dzięki za info.Pozdrawiam :)To zależy od przebiegu i stanu silnika. Jeżeli silnik jest już trochę wyeksploatowany to w kierunku minerala a jak nie to syntetyk. Pośrednio oczywiście półsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Gonzales napisz ile to ma przebiegu, który rok i jak wygląda silnik.Jeśli ma nawinięte sporo km a silnik jest w miare dobrym stanie to może zastanów się nad półsyntetykiem 15W50?? Motul 5100 jest właśnie o lepkości 15W50 i moim zdaniem jest to etap przejściowy między półsyntetycznym 10W40 a mineralnym 20W50. Bo generalnie mineralnego moim zdaniem szkoda lać do silnika zwłaszcza do SRADA jeśli tam zalecany jest 10W40 a ma już swoje nawinięte to wlewaj 15W50 ze spokojem możesz wlać właśnie tego motula 5100 15W50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Silnikowi niedługo stuknie 30 tys.km to wnioskując z Waszych rad chyba zdecyduje sie na 15W50 motula......Co sądzicie?? Dzięki wielkie za rady. Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Przy 30tyś jak silnik wygląda i chodzi OK to ze spokojem możesz lać 10W40, ale jak podkarmisz go 15W50 to też nic mu się nie stanie.Także któryś z tych więcej Ci nie pomoge bo nie widze silnika i nie wiem jak chodzi. Ale któryś z tych możesz lać ze spokojem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Przy 30tyś jak silnik wygląda i chodzi OK to ze spokojem możesz lać 10W40, ale jak podkarmisz go 15W50 to też nic mu się nie stanie.Także któryś z tych więcej Ci nie pomoge bo nie widze silnika i nie wiem jak chodzi. Ale któryś z tych możesz lać ze spokojem.Rozumiem. Wielkie dzięki za pomoc.Pozdrowienia! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 30 tys dla Srada to dobrze dotarty motocykl, spokojnie moze chodzic na kazdym z tych olejow, ale ja jezdzilbym na syntetyku, specjalnie jesli jezdze szybko i duza czesc przejazdow w miescie. O wiele lepsza ochrona silnika niz mineral czy polsyntetyk. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 (edytowane) Siemka ! Pytanie tylko na czym / na jakim oleju jezdzil do tej pory wlasciciel. Jezeli po 10 000 km zmienil na syntetyk i caly czas na syntetyku jezdzil to tak. Osobiscie po wiekszym przebiegu z uzyciem mineralnego lub pol syntetyku na syntetyk bym chyba nie zmienil. Jezeli to zasiegnalbym rady conajmniej 5 roznych specow ( oczywiscie zalezy od przebiegu powyzej 10 000 km ) W mojej K mam wlasnie 5100 :wink: Edytowane 20 Grudnia 2006 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 jaki jest sens lania samochodowego oleju do silnika motocyklowego? no chyba taki ze lubimy sklejone sprzeglo i jego slizganie. a co do przechodzenia z syntetyka na pół i mineral to jak nie łyka to nie ma sensu Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.