Skocz do zawartości

Mechanizm hamulca K-750


skrzydlaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam prosbę.

Potrzebuję rysunków, zdjęć przedstawaiających mechanizm hamulca tylnego do K-750,

do wersji z dżwigienką na zewnątrz obudowy dyfra.

Co pokolei i jak wyglądać powinno od dzwigienki na dyfrze do samej dzwigni nożnej.

Jesli ktoś dysponuje katalogiem czesci do K-750 we wczesnej wersji z cieniowanym przodem i osprzętem emkowskim, to bardzo rad będę za udostępnienie.

Mile widziane wszelkie ryciny i rysunki przekrojowe podzespołów szczególnie nadwozia.

Stałem się - nie wiem, czy szczęśliwym - posiadaczem zestawu zrób to sam - takiego motocykla, a w zasadzie prawie dwóch sztuk :crossy:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfer o którym mówisz, żeczywiście jest od urala

 

 

http://www.ural.cz/download/katalogy/katal...lerie/index.htm

Tu masz katalog części do starej kaśki

 

http://www.ural.cz/download.htm

zajżyj tutaj, masz tu katalogi części do rusków, jest opcja oglądania i ściągnięcia całości

 

pozdrawiam

Edytowane przez Puzel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

No to mam coś namieszane w takim razie.

Mam dwa dyfry, jeden ma dzwigienkę podobnie jak w emie,

a w drugim pręt standardowo wchodzi poniżej ataku w korpus.

 

Przodek mam teleskopowy, cieniowany, z widocznymi dolnymi szklankami na nakrętkach goleni.

Kierownica z osprzętem emowska.

Felga jednego z kół ma poprzeczne 4 przetłoczenia, jak w niemcach i pierwszych emkach.

 

Postaram się porobić fotki jakieś, za niedługo.

Wielkie dzięki za linki. :lalag:

 

A kiedyś sobie powiedziałem nigdy wiecej ruska :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa dyfry, jeden ma dzwigienkę podobnie jak w emie,

Jeden z moich dyfrów wygląda tak:Dyfer 1

Rozumiem, że jest od Urala i powinien biegać z falbaną?

Drugi wygląda tak:Dyfer 2

Ten wygląda na wałściwy w obudowie, ale dlaczego ma dwa korki?

 

A tak wygląda mój nabytek, o którym pisałem:K-750

A tak przodek, o którym mówiłem:Przodek K-750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy dyfer uralowski tylko po co tam tyle silikonu i ciegno powinno isc do takiej tuleji a nie bezposrednio do dzwigni hamulca jakas dziwna ta dzwignia bo nie ma w niej miejsca na tuleje

 

drugi wieprzowaty z pokrywa od urala dlatego ma 2 korki

 

sprzet sie fajnie prezentuje tylko lakier jakis taki blyszczacy ( a gdzie silnik?)

 

a przod jak to ruski nie widze w nim nic dziwnego (poza bebnem hamulcowym jakis taki... dziwny i fajna kieralka)

Edytowane przez Magda_Z_Tanowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki przod widzialem pare razy w uralach M63 i M 66

Przodek od emy to nie jest, wiem, bo miałem jakiś czas temu eme z wozem.

 

A silniki mam, jeden w worku do totalnego remontu, ale ze skrzynią z uralowkim środkiem, na WZM-owych częściach, a drugi silnik po totalnym remoncie z nową (niechodzoną) skrzynią starego typu.

Silnik po regeneracjach, na nowym wałku rozrządu (ponoć 'czarny'), gażnikach dnieprowych i prądach na malucha.

Jedyny mankament to z tym dyfrem, widzę, że bez rozbiórki się nieobędzie.

Niby był robiony bo jest włożona 9-ka, ale przez młodziana bez doswiadczenia w tej materii.

 

Rozebrałem przodek częściowo i mam pękniętą jedną sprężynę (jakieś 2 cm od mocowania),

da się ją gdzieś zdobyć po taniości?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...