Benek14 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) Po co przekonywać kogoś do tego czego i tak nie zrobi? Przezcież wiadomo, że HOPE i tak kupi EXC albo SX. Nie lepiej u doradzić jak się ma nie zabić? Przykra prawda, ale więkoszość zaczynała od takich sprzętów na jakie ich było stać. Niektórzy dobrze na tym wyszli, że nie mieli odrazu lekkich crossówek, ale jeśli ma się olej w głowie to wszystko jest możliwe. To i tak dobry objaw, że czuje respekt i wie, że to nie będzie motorynka Ps: RX tak samo jak KDX po odblokowaniuma około 33 konie :wink: Edytowane 13 Grudnia 2006 przez Benek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Dlaczego wypowiadają się ludzie którzy uważają ze EXC ma 8KW :| Z całym szacunkiem ale najpierw sprawdzajcie a potem piszcie...Jeśli chodzi o jakieś enduro to moim zdaniem te które wymienił Robak to tylko jedno może być: DT 125 która jest zablokowana. KDX - 30KM, lekka waga, RX - 33KM, też lekka waga. Kupiłem RX 125 po DT 80 LC2 na której przejeździłem półtorej sezonu i RX rządził mną na początku a nie ja nim :] mam go od wakacji i nadal czuje respekt do mocy, bo to jest naprawdę wystarczając do jazdy w każdym terenie, kwestia umiejętności osoby która siedzi na moto...Może jakieś DR 125 bo to 4T więc słabsze i oddaje moc łagodnie i wybacza błędy. PzdrAno dlatego ,ze wiedzą co mówią,zerknij sobie kolego w specyfikację ktm 125 EXC ENDURO ROK PROD 2000 i tam są te dane, które podałemw poprzednim poście.Ja dokładnie sprawdzam co piszę, w przeciwieństwie do niektórych .Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Dokładnie jest tak jak pisze Mr. Maciek. Ja jeżdże na DT125 od kwietnia, a w sobotę dorwałem sie do SX125. Niby też 125 ale jednak to zupełnie inne motocykle, moc SXa wyrywa ręce i to inna bajka niż DT. Autorowi tematu polecam pojeżdżenie czymś mniejszym, opanowanie podstaw. Tylko żeby Ci do głowy nie przyszło uczyć się na skuterze :wink: Przedewszystkim z głową, wszystko jest dla ludzi i na wszystkim można się uszkodzić. Grunt to konsekwencja, samozaparcie i świadomość swoich umiejętności. Będzie dobrze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) No więc Panie Jędrzeju, mamy obaj racje, ponieważ Pan podaje dane motocykla który jest zablokowany(taki wyjeżdża z fabryki) a ja podaję dane motocykl którym jeżdżą ludzie - czyli odblokowany :). Chyba się rozumiemy :) Hope czy jaki tam masz nick, jak mówił Benek, gadajmy co masz robić / kupić żebyś sie nie zabil bo EXC albo SX to pewnie kupisz...PzdrP.S.Benek, zagadaj kiedy na gg. Pzdr Edytowane 13 Grudnia 2006 przez Mr.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (...) mamy oboje racje, ponieważ Pan (...)Który z Was jest kobietą? :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) Na starej Kawie 7 nie nauczyłeś się jeździć, a teraz twierdzisz, że R1 jest OK na pierwsze moto?? no wlasnie o to chodzi ze to zadna roznica czy na kawie 7 czy na r1 bynajmniej dla mnie, kawe dostalem na jesien a sprzedalem na wiosne i kupilem r1 i sie nauczylem i mysle ze mial bys problem zeby mnie objechac zreszta nie tylko ty, nie twierdze ze jezdze najlepiej ale od wielu osob lepiej p.s a to co opisalem to byla moja pierwsza jazda w zyciu na jakimkolwiek motocyklu wiec chyba nic dziwnego,ale nie pieprze sie i nie placze zeby najpierw aczynac od skutera, pozniej 125,250, 600 i dopiero litr Edytowane 13 Grudnia 2006 przez pawelmoto2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Który z Was jest kobietą? :notworthy:ŁOoo czepiasz się Tomek :notworthy: ale fakt że trochę wtopiłem :notworthy: już zrobiłem edycje. Pzdr i sorx za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Pamiętałek jak wsiadłem na simsona pierwszy raz i uczyłem się jeździć. Wtedy nie mialem jeszcze 3 biegu (tylko 2, pewien element był źle założony) i jeździłem sobie po polach. Udany start to raczej rzadko, raz mi nawet koło podniosło (nie wiem jak to możliwe) i byłem ciężko zdziwiony. Jak potem jeździłem na dwójce, a dodałem gazu do końca to byłem zdzwiony jak to szybko jedzie :notworthy: (jechał może 30-35 km/h bo miałem mniejszą zębatkę założoną). Tylko jak się dosięga do ziemi to jest inaczej, a jak nie tez inaczej. Też chciałem kupić sete w przyszłym roku (RX, KDX, EXC, WR itp.) ale byłem z tatą pooglądać w olek motocykle wystawe i mój tata uznał, że to za dużo, że one są takie wielkie i że się na tym zabiję :notworthy: Stanęło na 50/80 ccm, czyli raczej RX 50. Na legalu, elegancko i stylowo :notworthy: Zresztą chcę kupić stuningowany tak, zeby z 15KM miał i założe się, że tez będę ciezko zdziwiony :notworthy: (nie jeździłem niczym mocniejszym niż simson na razie). Także daj sobie na razie spokój moim zdaniem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Spoko tylko, że gabarytowo to RX 50 jest taki sam lub większy od KDX 125 :notworthy:Znudzi ci sie :notworthy: trzymaj się dalej 125 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 mysle ze mial bys problem zeby mnie objechac zreszta nie tylko ty :wink: :bigrazz: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOPE Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 popieram!!gleby w terenie to norma, nie tylko przy nauce!! poszukaj sobie w dziale enduro tematu o kontuziach, złamaniach itd !! zapewniam Cie, że jeśli nie kupisz ich teraz to zrobisz to po pierwszym poważniejszym urazie ___________________________ Na rowerze skakalem bez kasku na poczatku. Po pierwszej glebie - wszystko obite, najpierw ja upadlem, pozniej rower na mnie - zebatka przeciela glowe. Nie jezdzilem juz dopuki kasku nie kupilem. __________________________________ od 0-100 km/h w 3 sek ... od 100-0 w 1 sek ! ;] Ja je*ie... Jak widze ludzi na scigaczach u mnie to mam dreszcze. ________________________ proponuje poszukac w necie chociaż jednego filmu z exc Gdy ogladam te filmiki, cisnienie rosnie :wink: _______________________ Spoko, bede szukac jakiegos gowna i naucze sie podstaw. Ochraniacze, kask i buty beda :notworthy: Dzieki za rady panowie! Co z tego ze ktm by stal w garazu jak bym na nim nie jezdzil :bigrazz: Jestem wysoki, 185cm, wiem jak wyglada realnie ktm, stalem obok exc 250 :bigrazz: Z tego co widzialem, co robi 250 na 1 i 2 biegu to jestem lekko zaszokowany... To sie rwie jak poj**ane :bigrazz: Krok po kroku i bede smigal, i zarazem smialsie z tego ze nie wiedzialem jak moto jest zbudowane ;] Nie myslcie ze jestem bogatym gnojem chcacym kupic motozeby pokazac innym. Pieniazki nie sa od rodzicow, i latwo nie przychadza. Nie moge sie doczekac moto ;] Pzdr i jeszcze raz dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Spoko tylko, że gabarytowo to RX 50 jest taki sam lub większy od KDX 125 :wink:Znudzi ci sie :bigrazz: trzymaj się dalej 125 :bigrazz: Uznałem, że RX będzie ok, bo zawsze mogę sobie legalnie na miasto wyjechać :bigrazz: A sete i tak sobie kupie :notworthy: W Niemczech starsze roczniki można kupić za bezcen, a jak jeszcze coś trzeba w nich zrobić to już w ogóle :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOPE Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Filmik dla was, pzdr ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No więc Panie Jędrzeju, mamy obaj racje, ponieważ Pan podaje dane motocykla który jest zablokowany(taki wyjeżdża z fabryki) a ja podaję dane motocykl którym jeżdżą ludzie - czyli odblokowany :notworthy:. Chyba się rozumiemy :bigrazz: Hope czy jaki tam masz nick, jak mówił Benek, gadajmy co masz robić / kupić żebyś sie nie zabil bo EXC albo SX to pewnie kupisz...PzdrP.S.Benek, zagadaj kiedy na gg. PzdrJeżeli jest tak jak jak piszesz to faktycznie.Sam kiedyś miałem okazję przejechać się bodajże aprillą5o cross,która miała wg właściciela 8 kucy.Niby motorower a wygar miała okrutny,z tym że tam był silnik chłodzony cieczą.Tak z ciekawości Cię spytam, ile mocy można wyciągnąć z tego ktm 125.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 tak do 40 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.