Skocz do zawartości

czy exc125 to dobry wybor?


Rekomendowane odpowiedzi

otoz sprawa wyglada tak... poszukuje motor ktory bedzie spelnial te oto warunki:

-homologacja

-niezly zapas mocy :P

-dosc ladny i w miare mlody

-najlepiej 4t ale nie koniecznie

-malo palacy tak aby dalekie wyprawy w niezane byly mozliwe

-taki w ktorym cos nie walnie na nastepny dzien z dobra zawiecha

 

wybor padl jednoglosnie na husqvarne te250. teraz tylko pytanie czy bede mial na tyle kasiorki? hmm.. :/

zaczelem powaznie rozmyslac nad ktm exc125 jak najmlodszy ale z tego co slyszalem to duzo palacy "wyczyn" ze swiatlami takze co tydzien cos sie dzieje. troche w to nie wierze bo to wkoncu ktm, wiele osob go posiada ale jednak te 41koni ze 125cm3 to troche duuuza zylka :]

prosze posiadsaczy o wypowiadanie sie na temat tego moto oraz ile pali przy kacie :)

pozdrawiam ;]

 

PS. jesli znacie motor pasujacy do moich wymagan piszcie. co do mojego budrzetu to jest on nie znany ale mysle ze srednio 10000zl. (nie zapeszajmy ;])

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zglaszaj zglaszaj kichy napewno nie sprzedam :) . 10 000zl chce za mojego ale niestety bez negocjacji bo maszyna jest naprawde w swietnym stanie. Jak cos to pisz na PW to Ci napisze co bylo robione itp. Co do spalania i kosztow eksploatacji to wyczynowy 250cm3 4t wychodzi jeszcze drozej, a spalanie nizsze ale naprawde niewiele. Napisales ze co tydzien cos trzeba robic - bzdura :) . 2 tloczki w sezonie i latasz bez najmniejszej obawy ze cos padnie.

pzdr

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a moze nie????

proste ze tak

zmiana oleju , zawory, rozrzad, to wszystko kosztuje

Pewnie że kosztuje, ale w 4t tłok zmieniasz co powiedzmy 100 godzin a nie co 20-30 jak w 2t, a spalanie z tego co zauważyłem 4t jest niższe. Wymiana oleju co 5-6 baków to jakieś 6-7 godzin ostrej jazdy więc tyle samo treningów, jak dla mnie to praktycznie ponad miesiąc jazdy. Pytałem o ceny części do yamahy WR 250 z ciekawości, tłoki, korba i cylinder do WR 250 sa w podobnych cenach jak w 2t. Oczywiście największym kosztem są zawory po prawie 400 zł za sztukę, ale powinny starczyć na kilka tysięcy kilometrów.

Reasumując koszty utrzymania z moich obserwacji (i moich znajomych) są na bardzo zbliżonym poziomie, zakładając że wszystko wymieniasz regularnie i w ciągu dłuższego okresu użytkujesz motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze niby co 4T spali mniej?? wlasnie odziwo nie, 2502T pali mniej niz 450

Znajomy EXC 525 robi na baku 160km a ja SX 250 na baku robie 80km max.

 

Ten enduroguya to mlody rocznik i ma już nowy designe plastików i baku :) http://www.bikepics.com/pictures/667752/ ja jak bym miał tą kwote i był na kupnie 125 to bym rozwazył tą propozycje ;)

Zadne moto enduro nie da Ci takiego wrażenia lekkości i mocy i przyjemności prowadzenia zupełnie jak w crossie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...