Skocz do zawartości

Motocykl 4T 250-400 cm3 do 4000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

tak czytam , i co mnie wydaje się najlepsze , to klr 250 . Jeździłem DT 125 , hondzia xl350r , ale kawa po

zmianie zębatki tylnej na 48 zębów , to jest to. Prowadzenie i zawiechy super , mechanika trochę trudniejsza , ale moto nie do zaje...a . No i wysokość siodełka przyjazna dla niższych.

Ale dźwięk tłumika jest inny niż wszystkich , mortradela palce lizać w tym singlu, spytaj tych co mają kawki .

Suzuki dr 350 super też, ale ileż to można naprawiać moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLR super? koni 22-25... super... zawieszenie z toru zdjete... tez super... dźwięk no to już w ogóle...

KLR chyba najmniej się nadaje do enduro ze wszystkich tu przedstawionych motocykli! No nie wiem jak jest z XL, ale jak piszesz, że KLR lepszy to chyba nie rewelacja...

DR można naprawiać i naprawiać... coż, że się non stop psuje, trudno, coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki dr 350 super też, ale ileż to można naprawiać moto.

DR można naprawiać i naprawiać... coż, że się non stop psuje, trudno, coś za coś.

To moja DR musiała być jakaś dziwna bo wspominam ją jako najmniej awaryjny motocykl jaki miałem.

Jeździłem nią do pracy i katowałem przez weekendy i żadnej awarii nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z taką xl 350r?? jak z częściami do tego??Jak z zawodnością, a moze niezawodnością :bigrazz: :buttrock:

 

za długo xl-r nie użytkowałem , części są do nabycia po zamówieniu i te co chciałem są. Po paru miesiącach

dymił , więc trzeba było zrobić szlif. Kupiłem tłok i dałem dorobić nową tuleję do cylindra , uszczelniacze

zaworów ,zawory wydechowe i łańuch rozrządu. Potem wszystko złożyłem do kupy , jeżdziło dobrze . Potem strzelił napinacz łańcucha przeskoczył łańcuch o ząbek ,ale na szczęście nic nie połamało i po naprawie jeździł bez awarii.

Nigdy nie było kłopotu z elektryką , skrzynią czy innym osprzętem. Ale zrobione przez ze mnie w sumie tylko ok. 3 tys,ale za to w trudnym terenie więc do końca nie miałem możliwości poznać wszystkich wad , ale jak by wyszły to już dawno bo był z 89r. i miał z pewnością dużo za sobą. Konstrukcja silnika jest strasznie prosta , był to 1-szy czterosów ,który rozbierałem nie mając nawet manuala, tak ,że mając jakie takie pojecie o mechanice można rozłożyć i złożyć silnik w kilka godzin. Ciekawą konstrukcją jest głowica bez pokrywy zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

odkopuje troche temat, ale mam pytanko, czy ktos z was był może oglądać to moto??

http://moto.allegro.pl/item164476243__aprilia_rx_125_.html

Albo czy ktoś zna ten sprzęt, stoji dość długo na allegro, więc nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie jest 95

 

 

Nawet nie jest 93 ani 94 :icon_mrgreen: .

To jest model 91-92 tak około, ma jeszcze kanciasty wahacz, starszego rotaxa 127 i plastiki. A z tego co mi się obiło o uszy to raczej ciężko go jakoś zarejestrować, no i stoi chyba drugi sezon na allegro. Ciekawe co oznacza hasło "rejestracja" w aukcji. Czyżby znaleziona tablica rejestracyjna? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega narazie szuka jakiegoś sprzeta, myśle że na początku marca bedzie miał kaske, wiec narazie jest czas, ale szukać trzeba, więc dalej pytam czy ktoś widział, wie coś o tym motocyklu?? Drugim motocyklem jaki ma na oku jest RX od Ola z forum, który niewiadomo czy sprzeda. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu

 

YZ-etce jak często trzeba robić remont i ile pali tak przy spokojnej jeżdzie w terenie. Czy są jakieś drobne rzeczy np. oleje, filtry , które trzeba wymieniać często

No i co lepsze Yamaha vs Huska chodzi mi o modele 250cm. Pytam bo kumpel też się napalił na moto i też nie jest wysoki bo ma 165 cm i czy będzie dawał rade na tych moto. :icon_mrgreen: A może jakaś seta będzie lepsza

Edytowane przez Stoźu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu

 

YZ-etce jak często trzeba robić remont i ile pali tak przy spokojnej jeżdzie w terenie. Czy są jakieś drobne rzeczy np. oleje, filtry , które trzeba wymieniać często w 4t.

No i co lepsze Yamaha vs Huska chodzi mi o modele 250cm. Pytam bo kumpel też się napalił na moto i też nie jest wysoki bo ma 165 cm i czy będzie dawał rade na tych moto. :crossy:

 

Sorry, ale zaśmiecasz troche ten topic, nie chce być niemiły, ale lepiej jak zadasz to pytanie w temacie bardziej o takich sprzętach jak ty chcesz, albo poprostu poszukaj, bo sie zrobi bałagan - Bez obrazy :crossy:

Więc dalej myślmy o tym RX

 

 

pzdr :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie tego Rx'a i rejestracji jest tak:

jak kupilem motocykl nie rejestrowalem go bo nie mialem prawka, tzn ze ma rejke poprzedniego wlasciciela. Dowod i wszystki papiery sa wiec z rejestracja nie ma problemu bo jak przy zakupie rejestrujesz go na siebie i mozna jezdzic. Pozdro

 

Mogą byc problemy z rejestracją??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...