Breżniew Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 A teraz lamerskie może pytanie - jeśli łańcuszek nie hałasuje, nie rzęzi, nie stuka i PODOBNO (wiadomo jak to bywa) był wymieniony przez poprzedniego właściciela to co robić? nie przejmować się i jeździć aż zacznie być słyszalne zużycie czy profilaktycznie wymienić? Zobacz w serwisówce jaka powinna byc max długość odcinka łańcucha o odpowiedniej liczbie ogniw. Jesli twój łańcuch jest zbyt długi to wymiana. Do pomiaru wystarczy zjąć pokrywę głowicy. Przy okazji zmierzysz luzy zaworowe i stan slizgaczy łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 umnie naszczescie slizg napinajacy lancuch rozrzadu, mozna zdjac bez sciagania glowicy. Ale takie sie zrobilo zamieszanie z tymi lancuszkami, ze jutro chyba zerkne na balansowy ktory tez ma 3 tys i niby DID-a Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 (edytowane) Zobacz w serwisówce jaka powinna byc max długość odcinka łańcucha o odpowiedniej liczbie ogniw. Jesli twój łańcuch jest zbyt długi to wymiana. Do pomiaru wystarczy zjąć pokrywę głowicy. .Do pomiaru to starczy zdjąć pokrywe zaworów a nie głowice.Dopisane:sorry napisałeś pokrywe głowicy a nie głowice więc pewnie piszesz o tym samym co ja :flesje: Edytowane 14 Grudnia 2006 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Ao tak, ale co nam po gwarancji jak lancuszek ma z DID-em wspolne tylko opokaowanie :/ . Firma stwierdzi ze to nie ich lancuszek i gwarancji nie uznaja. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 (edytowane) no i mój łańcuszek też już sie tak rozciągnął że zamknął napinacz.... :bigrazz: Teraz tylko ciekawe czy mi go wymienią...Na łańcuszku wyjeździłem może ze 3-4 baki paliwa. więc coś nietak... Edytowane 29 Grudnia 2006 przez Magik8888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 a napewno to nie slizgi jak unmie , sprawdz jego dlugosc wedlug manuala , pozatym ma wybite logo D.I.D i typ lancuszka ( np SDH) na ogniwach ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 niema. mam ten sam łańcuszek co Mati. prowadnice to raczej to nie są, przecież jak założyłem łańcuszek to wskoczył na 4 ząbki po przejechaniu 50km sprawdziłem jaki jest jego stan i było na 5 czy 6 ząbkach, za 200km był na 9 a ostatnio jak patrzyłem to 12 z 14 ząbków więc na dzień dzisiejszy już się pewnie skończył napinacz.... a łańcuszek jest typu FTH i ma podobno jeszcze większą odporność na wyciąganie od SDH . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 ja mam ASDH - wedlug dida innych do KLR nie robia bo jest dluuugi 174 ogniwa ( DOHC) , mialem podobnie zalozylem lancuszek napinacz na 3 zabku z 15 po 3000 km jest na 12 z 15 zabkow - sprawdzilem dlugosc lancuszka i wszystko ok jest nominal z tym ze ja mam wybite oznaczenia , a dowiedzialem sie ze to efekt wytartych prowadnic ( dokladniej to chyba napinajacej) bo ludzie w DR i XR mieli podobnie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 chłopaki od husek cos mi sie zdaje ze zostaliscie zrobieni w H_U_J_A. Ja też kupowałem łańcuszek rozrządu did do huski te410 i pamietam ze miałem na nim logo did. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 (edytowane) Panowie reklamujcie łańcuszki u pana u którego kupiliście.Pisemko i koniec.Panie iwansky jak co to obowiazuje pana jeszcze coś takiego jak rękojmia.Jeśli rozwaliło ci przez takie szambo silnik to odpowiada za to sprzedawca w ramach rękojmi i wkurza mnie taka spychoza. Edytowane 1 Stycznia 2007 przez zibik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 A teraz lamerskie może pytanie - jeśli łańcuszek nie hałasuje, nie rzęzi, nie stuka i PODOBNO (wiadomo jak to bywa) był wymieniony przez poprzedniego właściciela to co robić? nie przejmować się i jeździć aż zacznie być słyszalne zużycie czy profilaktycznie wymienić? w takim przypadku przynajmniej zdjac pokrywke klawiatury i oblukac jak wyglada. ustaw rozrzad na znaki i zobacz, czy sie znaki nie rozjezdzaja -> wyciagniety lancuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 ja juz sam nie wiem co myslec, niby lancuszek jest ok a zostalo 2 zabki na napinaczu - jak go zalozylem 3 tys km temu bylo 13 zabkow do konca napinacza , chyba niemozliwe aby slizg lancuszka zuzyl sie o ok 1 - 2 cm ? w ciagu 3 tys km Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) Nie chcę zakładać nowego tematu, więc pytam tutaj - W serwisówce mam podane dopuszczalną długość łańcuszka rozrządu jako 128,9mm/20ogniw, ale jak to mierzyć?? miedzy osiami 1 i 20-go swoznia?? czy od początku 1 do konca 20 ogniwa?? czy jeszce jakoś inaczej ?? Motocykl to kawa kz550 Edytowane 1 Stycznia 2007 przez Rozio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 podpinam sie do tego co Rozio napisal - ja sprawdzalem miedzy osiami , ale mozliwe ze robilem zle :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Panowie reklamujcie łańcuszki u pana u którego kupiliście.Pisemko i koniec.Panie iwansky jak co to obowiazuje pana jeszcze coś takiego jak rękojmia.Jeśli rozwaliło ci przez takie szambo silnik to odpowiada za to sprzedawca w ramach rękojmi i wkurza mnie taka spychoza. Kolega nie błyszczy wiedzą. Napisałem przecież że każdy ma prawo zgłosić "niezgodność z towaru z umową". Rękojmi bowiem nie stosujemy przy sprzedaży konsumenckiej. Kierowanie więc w moją strone słów o "spychozie" to lekka przesada Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.