Nitomen Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 a czy zuzycie slizgow lancuszka rozrzadu, ma wplyw na pozycje wysuniecia napinacza rozrzadu ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ma, szczególnie tego współpracującego z napinaczem, im mniej ma mięsa, im bardziej jest wytarty, tym bardziej napinacz jest wysunięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 powiem wam panowie tak : jest to wina na 1000000% łancuszka ze wszystkim co mowi Znafca sie zgadzam ale sprawa przedstawia sie tak : zdjałem łancuch powiesiłem to idealnie na prostym drucie obok starego ktoremu zostały 2 zeby na napinaczu i wyraznie widac jak na kazdym ogniwku leci coraz bardziej bardziej i na koncu jest juz taki długi !! Dzwoniłem dzis do SEBY powiedział mi ze łancuchy z seri 219 (taki jest w husce ) nie maja nabitego loga D.I.D i powiedział ze jesli juz to moge reklamowac u głownego dystrybutora na kraj ,ale skad wziac do niego namiar ?? podobno na tyle pudełka jest naklejka a ja wyrzuciłem ma moze ktos ten tel ?? byłbym wdzieczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 no to teraz coś z odwrotu pudełka tego oto łańcucha: " UWAGAProducent oraz sprzedawca łańcuchów D.I.D. nie ponoszą odpowiedzialności za funkcjonowanie oraz wytrzymałość łańcuchów, które nie były zanitowane fabrycznie ( łańcuchy zanitowane fabrycznie są dostępne w sprzedaży). Łańcuchy w postaci roznitowanej sprzedawane są na wyraźne zapotrzebowanie klientów. Wszelkie ryzyko związane z montażem lub użytkowaniem łańcucha, zanitowanego ogniwem PL (lub innym), spoczywa na kliencie/użytkowniku "I wszystko jasne. stworzyli sobie taką nalepke żeby mogli sprzedawać jakiś kał bez reklamacji.... :) Jak ktoś sie uprze to reklamacje tu : Motor-Land Sp.J.Warszawa 04-798ul. Cyklamenów 8 tel 022-872-18-18 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 jeszcze zauwazylem takie cus , jak tlok jest poza kompresja GMP to lancuszek ma letki luz, a gdy lapie kompresje napina sie , na zadnych lozyskach nie ma luzow , wzystko jesyt proste itp, od czego to sie tak dzieje ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Wynika to z działania sprężyn zaworowych na krzywki wałka rozrządu. MateuszEnduroboyz spokojnie reklamuj ten łańcuszek u seby, jego zekichanym obowiązkiem jest dbać o to by towar przez niego sprzedawany był dobrej jakości. Seba jako autoryzowany sprzedawca importera sam będzie wyjaśniał z nim reklamacje, nie ma prawa stosować spychotechniki typu zadzwoń do importera i załatwiaj sobie sam. Zarabia na Tobie i z tego tytułu ma obowiązki wobec Ciebie.Rozmawiałem z importerem na temat gwarancji na łańcuszki rozrządu dostarczane do sprzedawców w rolii ( ponad 1000 ogniw w jednym kawałku ) potem ciętych i sprzedawanych po kawałku -JEST NA NIE NORMALNA GWARANCJA - jeśli się przedwcześnie wyciągnie czy ulegnie zerwaniu w miejscu innym niż zapinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 a z jakim importerem rozmawiałeś ??? skoro jest na nie gwarancja to czemu dali taką naklejke ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomik Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Iwansky no to bardzo dziwna sprawa bo zakupiłem u ciebie łańcuszek DID i na żadnym ogniwie niema nabitego logo DID! Więc coś tu jest nie tak ... Mogę zrobić foty gdyż łańcuszek nie został jeszcze założony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 A co sądzicie o sprzedawanych przez larssona łańcuchach BorgWerner? Jaka jakość ? Ma to ktoś w swoim moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Kurde mam kupować łancuszek u Seby ale w zwiazku z afera łancuszkowa sam juz nie wiem :icon_question: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 może lepiej zamów w motorlandzie zakuty fabrycznie łańcuszek i bedziesz miał to z głowy. wtedy reklamacje bedą musieli uznać, tylko zaworów szkoda jeśli pęknie... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 tylko ze lancuszek nie zakuty czesto mozna wymienic zdejmujac tylko pokrywe klawiatury a aby wymienic łancuszek zakuty fabrycznie trzeba sie wiecej nameczyc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a z jakim importerem rozmawiałeś ??? skoro jest na nie gwarancja to czemu dali taką naklejke ??? Naklejka jest dlatego że DID ( a właściwie to Motor-Land czyli oficjalny importer) nie bierze odpowiedzialności jeśli łańcuch rozrządu strzeli na zapince. Po prostu masz do wyboru - albo połowisz silnik i zakładasz zakuty łańcuszek albo nie połowisz, zakładasz łańcuszek z zapinką i bierzesz na siebie ryzyko. Dla tych co mają problemy ze zrozumieniem czytanego tesktu : tak jak już napisał kol. Znafca - na łańcuch rozrządu z zapinką jest również gwarancja ale wyłącza ona ogniwo łączące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Iwansky no to bardzo dziwna sprawa bo zakupiłem u ciebie łańcuszek DID i na żadnym ogniwie niema nabitego logo DID! Więc coś tu jest nie tak ... Mogę zrobić foty gdyż łańcuszek nie został jeszcze założony.Moja wypowiedź dotyczyła łańcuszka sca412. Jeżeli natomiast kupiłeś u mnie naprzykad fth219 to logo D.i.Da poprostu na nim nie ma. Ale spokojnie bo sprzedaje tylko D.i.Da pochodzącego z motorlandu i zapewniam że łańcuszki są oryginalne. Zresztą w przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów masz prawo złożyć bezpośrednio u mnie reklamację(albo roszczenie z tytułu niezgodnośći towaru z umową:bigrazz:- wynika to zresztą z naszego regulaminu. Jednym słowem- śpij spokojnie:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) A teraz lamerskie może pytanie - jeśli łańcuszek nie hałasuje, nie rzęzi, nie stuka i PODOBNO (wiadomo jak to bywa) był wymieniony przez poprzedniego właściciela to co robić? nie przejmować się i jeździć aż zacznie być słyszalne zużycie czy profilaktycznie wymienić? Edytowane 13 Grudnia 2006 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.