motowojtas Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 zapalić mozna ale przed jazda musi sie troche rozgrzac i nie wolno pałować na zimnym silniku.... ale narazie nie ma takich temperatur :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 powiedzcie mi w aprilie rs 50 powinno dociagac sie silnik do ok 7-8 tys/obr (a kreci sie 12tys/obr) a potem dac silnikowi troche odpaczac i uwazac aby silnik sie nie zagrzal. Czy to jest recepta na dobre dotarcie silnika ???? a pojecie nie zagrzac czyli silnik nie moze zlpac wiecej niz 60C ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 kupował ktoś tłoki do suzuki rg ??? jaK wyglądają?? i z czego są pierścienie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 według mnie polerowanie skryzni korbowej czy kanałów wydechowych na lustro to robota dla kogoś kto nie łapie o co w tym całym interesie chodzi;]Polerujac zwiekszasz minimalnie pojemnosc szkodliwą, a nie tedy droga;] Kanał wydechowy ma byc gładki... lustro w tym przypadku słaby pomysł;] chyba ze lubisz reczne robutki;] Polerujac nie zwiększysz objetosci szkodliwej w znaczący sposob :banghead: , natomiast zmniejszysz opory przepływu. Niemniej wszystko zalezy jak dokładne są to odlewy w kanałach cylindra. Polerowanie ma sens przy denku tłoka, kanale wydechowym i kanałach przepłukujacych. Natomiast skrzynia korbowa i kanał ssący nie powinne byc polerowane na lustro. Dlaczego? - Idealnie gładka powierzchnia zmniejsza intensywnośc parowania rozpylonej benzyny a tym samym pogarsza powstawanie jednorodnej mieszanki paliwowo - powietrznej. W oknie i kanale wydechowym oraz denku tłoka polerka jest jak njbardziej wskazana ze względu na nagar który sie tam intensywnie odkłada przy porowatej powierzchni. W kanałach przepłukania panuje olbrzymie podcisnienie wiec niewidze jakis szcczegolnych powodów by je polerować:/ Zwłąszcza ze pogorszy to oddawanie ciepła. Nie wiem skąd to wziołeś ale jest dokładnie na odwrot. W kanałach przepłukujacych połączonych ze skrzynia korbowa w zależności od fazy pracy silnika jest albo podcisnienie przy ssaniu albo nadcisnienie przy przepłukiwaniu. Warto więc zadbac by mieszanka przepływała nimi bez zawirowań zmniejszajacych prędkosc przepływu. Ponieważ zarówno podcisnienie , jak i nadcisnienie nie maja jaiś wielkich wartosci kazdy opór przepływu powoduje znaczący spadek osiagów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 fakt nadciśnienie coś sie pomyliło. Co do polerki skrzyni korbowej to dlamnie to dziwna robota... skoro tam panuja podcisnienia/nadciśnienia to opory przepływu sa najmniejszym problemem. Denko tłoka hmm znam 2 gosci który rasuja motocykle i jeden poleruje 2 nie;| pierwszy tłumaczy ze tworzy sie nagar a drugi mówi ze denko tłoka nie moze byc gładkie gdyz duzo bardzie sie nagrzewa. kanał wydechowy to mistern robota dlatego ja go tylko wygładzam. Jedyne co poleruje na lustro do głowice, gdyz tu wszyscy mechanicy sa zgodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 a jak samemu mozna wypolerowac ta glowice bo mam teraz zdjety cylinder to mogl bym cos pokombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Po mojemu to żadna z tych rzeczy nie jest warta zachodu. Narobisz się, wszędzie będziesz miał opiłki aluminium (lub inny metal), które cięzko usunąć a mocy i tak pewnie nie poczujesz. Wg mnie to liczy się dopiero, jak ktoś robi profesjonalny tuning do uzyskania ekstra mocy. Po mojemu to lepiej kupić dobre części, dokładnie wszystko poskładać, dotrzec i jeździć. Sam też kiedys myślałem nad tego typu przeróbkami, ale mi przesżło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 ja robie teraz szlif cylindra i nowy tlok vertexa, motor stoi rozebrany a lubie sobie pogrzebac wiec ma to sens dla samej satysfakcji ze lepiej nie moze byc zrobione :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 a jak samemu mozna wypolerowac ta glowice bo mam teraz zdjety cylinder to mogl bym cos pokombinowac Jeśli masz dostep do multiszlifierki z kompletem końcówek to polerka , usunięcie wad odlewniczych czy korekta kanałow nie będzie zadnym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 a co to jest ta multiszlifierka mam profesjonalna szlifierke ale taka do ciecia, a co to wlasciwie da ta polerka glowicy bo polerowanie kanalow to juz troche bardziej skomplikowane a przy moich zdolnosciach to bylo by po cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 a co to jest ta multiszlifierka mam profesjonalna szlifierke ale taka do ciecia, a co to wlasciwie da ta polerka glowicy bo polerowanie kanalow to juz troche bardziej skomplikowane a przy moich zdolnosciach to bylo by po cylindrze Wpisz se w googlu dremel to będziesz wiedziała o co chodzi. Jeśli sie zdecydujesz na zakup to z powodzeniem wystarczy taka za 100pln z allegro. Swietnym dodatkiem jest w komplecie wałek gietki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Przede wszystkim unikaj obciążeń gazu do końca i przegrzania. Nie przekraczaj 3/4 prędkości obrotowych i maksymalnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 a jak ja ciagne go do 5-6 tys to moge wiecej ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 sie ma, wiece co wydaje mi sie że w waszych Ryżach i Makaronach to nic nie trzeba kombinować jedynie wyczyścić z nagaru. to są już na tyle dopracowane konstrukcje że możecie tylko więcej szkód a niźli przyrostu mocy uzyskać. moja rada : sprzęt ma być mocniejszy - ja bym kupił większy:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.