Alexxx Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nie chcę zakładać nowego tematu więc się podłączę tutaj:) Mam pytanko odnośnie opon na przód, jaką byście polecili? Jestem "zielony" w tym temacie, wiem tyle, że jest do wymiany :icon_razz: Oczywiście chodzi o motocykl Honda CB600 F, rocznik 2000. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1608 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Yo! A mnie moja tysiaczka jara 5,7 :P. Przy 120 w trasie ponizej 5 :D. Przy zapier**niu 170-200 - troche ponad 7. Po co sie bawic w szescsetki? ;) Pzdr Po to ze mi moja 600 nie lyknela nigdy wiecej niz 6... a wnioskuje to tylko ze sredniego wyniku ktory nie przekracza 5,5L... Dodam ze spokojnie jezdzic nie umiem- mimo ze przemieszczam sie przewaznie na 2 nie na 1 kole:) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Yo! Ja tam moge doplacac te 0,2l na setke za 400ccm i 20KM wiecej :P. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1608 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Yo! Ja tam moge doplacac te 0,2l na setke za 400ccm i 20KM wiecej :P. Pozdro Rozumiem z matma maly problem ma kolega:) skoro moto pali ci 7 a mi 5,5 -max tzn ze mam 1,5 litra oszczednosci na kazde 100km...chyba ze cos nie tak licze. Tym bardziej ze 90% to jazda po zatloczonej wawie. Ale oczywscie wszystko ma swoje plusy dodatnie i ujemne wiec ja tez zastanawiam sie nad przesiadka na cos wiekszego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Yo! a wnioskuje to tylko ze sredniego wyniku ktory nie przekracza 5,5L... Pozdro Skoro pali Ci srednio 5,5l, a moja pali srednio 5,7l, to roznica jest 0,2l, czyz nie tak, matematyku? :P Fantastycznie jest podac czyjes maksymalne spalane i porownac ze swoim srednim, co? ;) Przejedz sie 200km ze stala predkoscia 180km/h i powiedz ile Ci zjara i to porownaj z moim 7l/100km. Potem przejedz sie 200km ze stala predkoscia 120km/h i to porownaj z moim 4,6l/100km. A jak porownujesz srednie spalanie - to tu masz moje: http://www.spritmonitor.de/en/detail/343943.html Powtarzam wiec, moge doplacic za te 0,2l/100km benzyny, majac w zamian dodatkowa moc i kunie :]. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1608 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Yo! Skoro pali Ci srednio 5,5l, a moja pali srednio 5,7l, to roznica jest 0,2l, czyz nie tak, matematyku? :P Fantastycznie jest podac czyjes maksymalne spalane i porownac ze swoim srednim, co? ;) Przejedz sie 200km ze stala predkoscia 180km/h i powiedz ile Ci zjara i to porownaj z moim 7l/100km. Potem przejedz sie 200km ze stala predkoscia 120km/h i to porownaj z moim 4,6l/100km. A jak porownujesz srednie spalanie - to tu masz moje: http://www.spritmonitor.de/en/detail/343943.html Powtarzam wiec, moge doplacic za te 0,2l/100km benzyny, majac w zamian dodatkowa moc i kunie :]. Pozdro hej:) widze ze Cie wzielo- nieustepliwosc dla zasady? Twoje wywody sa nie do konca prawdziwe a ja po prostu zastosowalem zasade skrotu myslowego. Ale jesli juz starasz sie byc tak precyzyjny to powiedz skad wziales wynik 7l jako spalanie max- masz komputer pokladowy?- o ile wiem cbf w zadnej wersji go nie posiada zatem jest to przeliczony wynik spalania na trasie- usredniony wlasnie:)-mi max spalila ponizej 6l-wg moich wyliczen Po drugie primo gdzie podrozowales ze stala predkoscia 180km/h przez cale 200 km???? bo chyba nawet na autobanie w niemcowie taka sztuka by nie wyszla ze o naszym pieknym kraju nie wspomne. Mysle ze nie ma sensu dowodzic wyzszosci jednych swiat nad drugimi bo i tak wiemy ze wynik zwykle zalezy od przyjetej metody liczenia. Doplacaj wiec ile tylko Ci dowolnie wybranej waluty starczy i ciesz sie jazda bo sezon w pelni.. A w koncu maszyn dosiadamy najlepszych (niemalze:) i radocha niezaleznie od spalania JEST Szerokosci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Yo! 180 lecialem po A4 i wcale to taki wyczyn nie jest. Od Gliwic do Wrocka masz 170km. Wystarczy sie kulnac tam i nazad i masz ponad 300km. Jasne, ze czasem jakis maruder zajmie szybki pas, ale generalnie trzymalem duzo - miedzy 180 a 200 :]. Podobnie lecialem kiedys po Gierkowce do Warszawy, ale przez krotszy dystans, bo mi "sponsor" uciekl. A do wyliczania spalania wystarczy tankowac pod korek kazdorazowo i spisywac ile sie przejechalo na tej ilosci resetujac dzienny przebieg. I juz zaden komputer nie jest potrzebny :]. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puwel Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam wszystkich, mam na imię Paweł, mieszkam i pracuje w Krakowie w firmie zajmującej się spedycją lotniczą. Od tego sezonu zacząłem przygodę z motocyklem i wybór padł na nową Hondę CBF600S wersja z C-ABS z 2010 w kolorze czarno bordowym. Dodam tylko, że to mój pierwszy moto więc proszę o wyrozumiałość. Nakręciłem nią 700 Km w 2 tygodnie. Pierwsze wrażenia, bardzo przyjazny motor dla takiego nooba jak ja( czyt. brak doświadczenia). Bardzo łątwo i zwinnie sie prowadzi, wygodna pozycja mimo 187cm wzrostu, płynie rozwija moc, co sprawia że łatwo nad nim zapanować. Bardzo liczę na wymianę doświadczeń odnośnie eksploatacji i codziennego użytkowania z pozostałymi szczęśliwymi posiadaczami CBFki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz.66 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Witam zarażonych motocyklami !!! Wróciłem do dwóch kółek po ponad 20 latach. od maja 2010 r. posiadam Hondę CBF 600 SA / "import z GB" gdzie była zarejestrowana od października 2008 r. - model na wtrysku/. Niestety do motocykla nie dostałem nic oprócz umowy i kluczyka ! Aktualnie mam problem bo okazało się, że moto ma ograniczoną moc ... Jeśli KTOŚ jest w stanie coś pomóc, to proszę o informację. To co udało mi się ściągnąć z netu na nic mi się nie przydaje / mało informacji do nowego modelu / Teoretycznie to moto powinno być na gwarancji, ale bez książki nie chcą mi jej uznać. Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz.66 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam zarażonych motocyklami !!! Wróciłem do dwóch kółek po ponad 20 latach. od maja 2010 r. posiadam Hondę CBF 600 SA / "import z GB" gdzie była zarejestrowana od października 2008 r. - model na wtrysku/. Niestety do motocykla nie dostałem nic oprócz umowy i kluczyka ! Aktualnie mam problem bo okazało się, że moto ma ograniczoną moc ... Jeśli KTOŚ jest w stanie coś pomóc, to proszę o informację. To co udało mi się ściągnąć z netu na nic mi się nie przydaje / mało informacji do nowego modelu / Teoretycznie to moto powinno być na gwarancji, ale bez książki nie chcą mi jej uznać. Pozdrawiam ! Dzisiaj odblokowałem moc z 25 kW do fabrycznej coś ok. 78 KM..., wreszcie obroty wchodzą do odcięcia! Moto było zablokowane prze "blaszkę" firmy alpha technik, ograniczone otwarcie przepustnic :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boliniak Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Witam mam pytanie czy ktoś może jest w posiadaniu Service Manuala do CBF 600 najlepiej MR 2008 , chodzi mi dokładnie o zdjecie i założenie zegarów i wymiane górnej obudowy. Zegary i sposób instalacji różni się od wcześniejszych roczników (niewiele ale jednak). Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zapraszam Wszystkich na nowo założone forum poświęcone modelom CBF. forum CBF Co prawda na początku zostało pomyślane jako forum CBF1000, ale oczywiście mniejsze pojemności również mile widziane - z czasem jak się forum rozwinie zrobimy odpowiednie działy np. dla mechaniki CBF500, CBF600, CBF1000. Forum działa dopiero od niecałego miesiąca. Jeszcze raz zapraszam :icon_biggrin: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam ;) Jaki dobry akumulator w rozsądnej cenie polecacie do Hondy CBF 600 2005? ;) Proszę o propozycje ;) Pzdr. Cytuj Moje moto rzeczy do sprzedania: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/D1pP/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jaki dobry akumulator (...) taki sam jak do pozostałych, przynajmniej jeśli chodzi o firmę/ markę jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosman78 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam. Zastanawiam się zalanie takiego oleum do swojej CBF 600 ( przebieg 9 tys.) czy macie jakieś doświadczenie z tym olejem ? czy jest wart uwagi ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.