Skocz do zawartości

boliniak

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O boliniak

  • Urodziny 03/02/1978

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia boliniak

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie czy ktoś może jest w posiadaniu Service Manuala do CBF 600 najlepiej MR 2008 , chodzi mi dokładnie o zdjecie i założenie zegarów i wymiane górnej obudowy. Zegary i sposób instalacji różni się od wcześniejszych roczników (niewiele ale jednak). Pozdrawiam Adam
  2. Może nie cieknie ale delikatnie lekka smużka na ladze , a nic ponad zegary + uszczelniacze robić nie będę , a może powiecie mi jak moge bez rozbierania sprawdzić czy lagi proste ?? Człowiek oddaje sprzęta bo zaprzestaje jeździć , żaden handlarz , godny zaufania.
  3. Dzięki stary tak czy siak ważne , że jest prosty sam się prowadzi a czy dostał bokiem czy przodem to juz inna sprawa i pewnie tego nie rozstrzygniemy a 4500 PLN różnicy między tym a takim wychuchamym robi różnice. Pozdrawiam i dzięki Vector
  4. Naklejke dorobił teraźniejszy właściciel i ją zdarł ogranicznik na półce jest też lekko naruszony , też się zastanawiałem czy przodu nie wymieniał ale nawet przedni błotnik jest po ślizgu nie widać na zdjeciu chlapniety farbą poza tym jakby trafił centralnie przodem to nie miałby obudowy zeszlifowanej i trochę tłumika i prawego kierunkowskazu (klejony). Pozatym walnął tylko dwoma kolektorami (tymi po prawymi) , centralnie jak by walił walnąłbym 4. Co do ogranicznika to właściciel obecny nie jest przekonany , że to nie on miał jeden nie groźny bok. Poza tym ten ogranicznik nie jest wyrwany ale taki lekko naruszony lekko wgnieciony ale naprawde lekko. Bak nie wymieniany jest lekkie wgniecenie na baku ...
  5. Tak pod chłodnicą, no właśnie wiesz.. po ślizgu w ogóle nie podmalowywana nie robiona (nawet te zegary) więc dlatego się nią zainteresowałem a kasa nie za duża. Pierdołki sobie sam porobie w zimie. Dobrze pali jest prosta pieknie się prowadziła bez rąk , dodatkowo do zrobienia uszczelniacz jeden w lagu.
  6. Wydaje się , że po ślizgu zaczepił o krawężnik , kuknij wysłałem ci maila jak będziesz miał chwile to rzuć swoim fachowym okiem, jak by pier*dolnął mocniej to kolektory nie tak by wyglądały tylko znacznie gorzej, ślizgał się prawym bokiem. A co do ogranicznika to chyba go dorobił 2 właściciel (chyba).
  7. Właśnie trudno powiedzieć czy solidne , bo ogranicznik nie tyle co jest urwany co raczej wgnieciony, moto sprawdziłem z kumplem ładnie prościutko się prowadzi bez rączek na kierze schodzi ładnie do 0 bardzo prosto. Bak zdjeliśmy żeby zobaczyć czy coś nie widać pod bakiem , cena dość fajna więc dlatego moje zainteresowanie. Obudowa górną do zegarów już znalazłem za 300 PLN, więc nie jest najgorzej , poza tym jedyny wizualny ubytek po tym szlifie jaki zostanie to lekko wgniecione kolektory.
  8. Dzięki za pomoc stary , też już się zgadałem z Hondą , że rzeczywiście mogę sobie dorobić ile chce , a oczywiście chodzi o CBF-a , stronka , którą podałeś fajna ale tam same serwisówki do CBR-ów (może znasz podobną do CBF-a). Co sądzisz o ograniczniku na ramie (wyłamany) zawracać sobie tym gitare czy olać sprawę ??
  9. Na ramie niestety , jakoś mi to chyba średnio przeszkadza ale chciałem się zapytać czy cokolwiek można z tym zrobić, druga pytanie/prośba czy mogę gdzieś w necie znaleść jakiś manual naprawy CBF 600 , chce zakupić tego CBFa i pobawić się z tymi zegarami , kupując wadliwe z obudową i poprzekładać itd. Następne pytanie wiem że do HISSa można dorobić tylko 4 kluczyki (z tego co przeczytałem w necie) czy na podstawie VINu w Hondzie powiedzą mi czy ktoś dorabiał już kluczyki (teraźniejszy właściciel ma tylko jeden kluczyk). Pozdro Adam
  10. Witam mam pytanie i mały problem zanabyłem CBF600 po lekkim szlifie , mam z nim dwa problemy do rozwiązania, otóż obudowa zegarów z jednej strony od góry nie zatrzasuje się (pewnie wyłamany zamek) w związku z tym zegary drżą w trakcie jazdy , co można z tym zrobić ?? można gdzieś nabyć samą obudowę ? Drugie pytanie z jednej strony jest uwalony ogrannicznik skrętu , czy można coś z tym zrobić ?? czy jest sens ?? Pozdrawiam Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...