Gościu Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 hornet!!!!!!!!!!!!!!!!! kiedyś mi sie podobały monstery ale teraz kocham hornetki to takie ładne kobietki! i chyba te 3sec to setki to terz coś! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cooler Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 Proponuję HONDE raczej 900ccm. Motor na długo z nowoczesną linią (jeżli takie lubisz) Technologicznie zaawansowany i sprawdzony silnik chłodony wodą (zawsze więcej do popsucia ale w japończykach mało się psuje) PS We włoszczyźnie też chyba że masz pecha albo jesteś rzeźnikem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Po większym zastanowieniu stwierdziłem, że musze zrobić wszystko żeby zdobyć dodatkową kasę na Horneta 900. Wydechy ma dużo ładniejsze, wydają bardzo przyjemny odgłos :( Ostatnio właśnie 900-ka mnie mijała, ale nie zdążyłem się przypatrzeć na jakich numerach, ale chyba nie była z 3miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Mam jeszcze pytanko....na dzisiejszym ATAKU u nas w 3mieście stała Yamaszka XJR1200. Bardzo podobna do XJR1300. Czy produkują jeszcze XJR1200, jeśli tak to w jakiej mniej więcej cenie. Jakie to ma osiągi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Mam jeszcze pytanko....na dzisiejszym ATAKU u nas w 3mieście stała Yamaszka XJR1200. Bardzo podobna do XJR1300. Czy produkują jeszcze XJR1200' date=' jeśli tak to w jakiej mniej więcej cenie. Jakie to ma osiągi ?[/quote'] XJR 1200 juz nie produkują. Nową 1300 kupisz za 40.900 (O! cena wymarzonego moto stale rośnie :lol: ). Ile kosztują starsze modele, nie wiem. Co do XJR 1300 to dane są mniej więcej takie: silnik hłodzony powietrzem,DOHC, 16 zaworów, 1251 ccm, 106, moment 104 Nm przy 6000 obr/min, 224 kg. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Dzięki...XJR1300 miałem mniej więcej obcykanego, ciekawi mnie o ile słabszy jest XJR 1200 i czy jest oszczędniejszy w eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Jako, że ostatnio sie interesowałem (bliżej XJR), mogę wymienić kilka różnic:- XJR1200 produkowane były od 1995 do 1999, później weszły XJR1300- w 1200 mamy mniejszą pojemność, ale moc jest taka sama (może o 3 konie mniejsza), moment maksymalny taki sam. Maksymalne wartości momentu i mocy osiągane są przy tych samych prędkościach obrotowych wału.- 1300 ma podobno lepszą charakterystykę, bardziej płaską krzwą momentu - ogólnie jest trochę mocniejsza, jednak 1200 i tak powala z nóg elastycznością.- 1200 jest znacznie tańsza, parę ładnych tysięcy- 1300 ma inną ramę, rury ramy mają średnicę zwiększoną o 1mm.- zawieszenie - 1200 w wersji SP miała Ohlinsa z tyłu, 1300 SP też. Od chyba 2002, albo 2003, wszystkie XJR1300 maja Ohlinsa (niektórzy twierdzą, że nie jest on lepszy od standardu)- hamulce: 1300 ma lepsze hebelki, początkowo od Yamahy Thunderace, później od R1. W 1200 popularne jest wymienianie przewodów na stalowe - wtedy heble są zajebiste.- wersje SP i najnowsze mają wygodniejsze siedzenie (nie gładkie, tylko takie śmieszne - wytłaczane), różnica w komforcie jest podobno znaczna.- obie najładniej wyglądają w kolorze czarnym (ewentualnie jednolite, ciemne) :lol: - obie są: trudne do znalezienia w Polsce najpiękniejszymi ze współczesnych motocykli trudne do sprzedania w Polsce (gdzie popularne są nakedy raczej do 600ccm) najpiękniejsz ... to już było :( palą tyle samo - przy ostrym w dupę - ogromne ilości (ale to nie do tego służy) Jakby coś trzeba jeszcze było dopisać, no problem.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Wielkie dzięki...VX jesteś jak zwykle niezawodny :(A nie wiesz czy i za ile dokładnie można dostać najnowszego XJR1200 ? W salonach pewnie już dawno ich nie ma. W grę wchodzi więc używka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 http://www.mobile.de/SID343M9RGnMDa6HpvCXF...0&sr_search.y=0 klepnij na ten link ( 8O ) i zobacz - 62 XJR 1200 z Niemiec. Później możesz się dowiedzieć, ile dochodzi kasy za sprowadzenie, VATy, sraty itd. Potem się dowiedz, kto Ci sprowadzi moto i jesteś w domu.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Jag rozejrzyj sie lepiej za honda x11 to jest dopiero sprzet eehhh albo x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...200/xjr1200.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 A w jakich cenach ten sprzęt chodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 X11 to naked na bazie silnika z XX. Jednak jeżeli chcesz, żeby Twój motocykl wyglądał klasycznie, to Ci sie nie spodoba. Jest gigantyczny, ma 140 KM, wieeelki zbiornik, wieeelkie wloty przed chłodnicą (w zasadzie po bokach) i rama, jak w XX, czyli silnik zasłonięty belką z aluminium. Wada: wygląd (rzecz gustu), zaleta - prowadzenie, sztywność...X4 z kolei jest bardziej customową wariacją na ten sam temat, co XJR. Piękne moto, ale zdecydowanie mniej klasyczne, niż XJR. Skłania się raczej do tradycji amerykańskich - długo i nisko, choć nie jest customem. X11: http://www.svetmotoru.cz/honda_-_x11.htmX4 : http://www.bsmotoring.com/2002/02apr18_1.htm PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 A w jakich cenach ten sprzęt chodzi ?? XJR 1200 mozna znalezc nawet za 15 tys. Wiec sprzet zadbany i w dobrym stanie bedze kosztowal pare kawalkow wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Micen Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Każdy swoją kózkę chwali - ja polecam X11 - optimum po lataniu GSXem, Marauderem i GSXem znowu - łączy cechy tych motocykli, jest wielkim i silnym bydlakiem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.