Skocz do zawartości

Przy zakupie Virago 535


kowaleon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :wink:

Nie udzielam się często, nie widziałem sięz Wami na zlocie bo jeszcze nie jeżdżę niczym konkretnym :/ ale właśnie jestem przed zakupem czegoś dla siebie.

 

Oglądałem dzisiaj Virago 535 z roku 92 lub 93... dokładnie nie wiem.

 

Kilka spraw mam w związku z tym:

 

Czy potwierdzacie to, że w Virago zawsze słychać sprzęgło

 

Okazało się też, że jak silnik się rozgrzał to zaczęło coś dzwonić... potem silnik ostygł i jak odpaliliśmy go ponownie to znowu zdawało się, ze jest wszystko ok, ale rozgrzał się i znowu zaczeło coś dzwonić.

 

Jest to podobno cos na zaworach, i podobno wystarczy je tylko wyregulować. Motor jest z Niemiec i trochę stał więc moze być tak, że olej jest stary i gęsty. jak jest zimny to tłumi to dzwonienie, ale jak się rozgrzeje to robi się rzadszy i nie tłumi dzwonienia. Jutro jade z nim na serwis na przegląd przed zakupem, ale liczę na Waszą pomoc i jakieś wskazówki :)

Pozdrawiam i dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem jeszcze... wg. zegara ma przejechane 18tys... wiem, wiem, to tylko zegar.

Mam jeszcze taki pomysł, żeby od razu regulować te zawory na tym serwisie i jeśli bedzie ok to wtedy bym ją wziął...

Czy może się okazać, że konkretny egzemplarz ma po prostu tendencje do rozregulowywania się i bede musiał to robic czesto ??

 

P.S. Wiem, ze mówię i pytam jak żółtodziób... ale musze Wam coś powiwedzie: jestem żółtodziobem :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Niech gościo zrobi, co by nie było żadnych niepokojących odgłosów z silnika i dopiero zastanawiaj się nad kupnem. Ja bym sobie dał luz, tym bardziej, że licznik też napewno przekręcony.

Jest teraz taki wybór, sezon praktycznie skończony, że możesz poszukać czegoś konkretnego, bo w minę to się łatwo wsadzić.

Nic pochopnie, przez zimę coś znajdziesz.

 

Pzdr, powodzenia przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie sprzęgła nie powinno być słychać. Co do zaworów, to z tego co piszesz to może być zła regulacja luzów. Temat prosty i kosztuje tyle co robocizna. Jest wiele innych rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę, które później mogą dać popalić w postaci kosztów. Jeśli jesteś zdecydowany na 535 to czytaj.

1.Membrany w gażnikach (często są w nich dziurki - nie do naprawy tylko wymiana)

2.Alternator (ma działać)

3.Tłumnik, trzeba sprawdzić puszkę pod kątem korozji (końcówki wydechów zawsze wyglądają OK)

4.Szprychy na bank są skorodowane (jeśli to 92 -93)

5.Rezerwa paliwa (czy działa)

6.Piasty kół, jeśli są ślady utlenienia trzeba piaskować, malować itd. chemicznie nie do doczyszczenia.

Inne rzeczy jak tarcza klocki opony lagi to widzisz i sam oceniasz. Biegi mają wchodzić idealnie. Jedynie jeśli przy zatrzymaniu nie zredukujesz do luzu zanim się zatrzyma to może być problem, ale to normalne.

Jeśli myślisz że inne modele innych firm są o wiele lepsze to się mylisz. Wszystko zależy od poprzednich właścicieli. Co do przebiegu jeśli jest prawdziwy to jest okazja. Ale musisz się liczyć z tym że to lipa.

Jakiś czas temu na nienieckim eBayu było sporo liczników z różnymi przebiegami, czyli nawet nie trzeba było kręcić. Pozostaje jeszcze sprawa dławienia, lepiej żeby nie był.

Ogólnie to fajny motorek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Radziłbym koledze wziąć kogoś kto by pomógł przy oględzinach i studził zapał bo napalić sie jest prosto a potem sie męczyć ze sprzętem. Ale pamiętaj że na rynku jest jeszcze wiele innych Virago to może przejżyj inne oferty. Powodzenia :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...