radzio114 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Witam panowie i panie mam mały problem, a w zasadzie rozterke dolałem do gs 500 olej 5 w 40 (pełny syntetyk ok 0,5 l) i teraz pytanko czy to moze mu zaszkodzic czy nie zrobi mu problemu .W zasadzie jeszcze 1 pytanko czy olej sprawdzac na centralu czy na kołach .( w manuala pisze ze na centralu, ale niektorzy z was uważają ze na kołach :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 zaszkodzic mu nie zaszkodzi , ale okolo maja zmien na gesciejszy bo do olejak to chyba troszke za zadki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio114 Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Dzięki za odpowiedz bo byłem zersany .Dolałem takiego bo jak dzisiaj kończyłem smiganie to sprawdzilem i było minimum to mósiałem dolac a, ze nie miałem pod rękąmotula bo gdzie go teraz kupic to dolałem tego bo jutro z rana smigam :crossy: do ogrodzieńca na zamek.Wkażdym bądz razie dzieki wielkie bo bym spac nie mógł ze mu zaszkodziłem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 nic mu sie nie stane ja ten sezon mialem wlany mobil 1 5w50 i nic sie nie dzieje gs caly czas chodzi dobrze;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Gs 500 nie jest olejakiem!!!ja jeżdze na oleju 5w40 i nic się nie dzieje, zużycie nie wzrosło nic nie zaczęło wyciekać itp jak to niektórzy straszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Oczywiscie ze nie, to silnik chlodzony powietrzem.A wie ktos dlaczego silnik nazywamy olejakiem ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 bo ma chłodnice oleju+chłodzenie powietrzem? ????? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Sama chlodnica to nie wszystko - olejak jak sama nazwa wskazuje ma chlodzenie przede wszystkim olejowe, podwojne pompy i b. duza chlodnice oleju, jak rowniez charakterystyczne geste zeberka chlodzace na cylindrze i glowicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam panowie i panie mam mały problem, a w zasadzie rozterke dolałem do gs 500 olej 5 w 40 (pełny syntetyk ok 0,5 l) i teraz pytanko czy to moze mu zaszkodzic czy nie zrobi mu problemu .W zasadzie jeszcze 1 pytanko czy olej sprawdzac na centralu czy na kołach .( w manuala pisze ze na centralu, ale niektorzy z was uważają ze na kołach :icon_biggrin: Olej sprawdzasz na kołach w pionie. Korka z bagnetem przy pomiarze nie wkręcasz tylko dotykasz gwintem do otworu. Lej do poziomu F . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 "Korka z bagnetem przy pomiarze nie wkręcasz tylko dotykasz gwintem do otworu." to bagnetu się nie wkręca do końca? w każdym motocyklu tak jest? kurde, tak jak w samochodach czy innych maszynach to się wkręca. jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 "Korka z bagnetem przy pomiarze nie wkręcasz tylko dotykasz gwintem do otworu." to bagnetu się nie wkręca do końca? w każdym motocyklu tak jest? kurde, tak jak w samochodach czy innych maszynach to się wkręca. jak to jest? Niewiem jak w innych modelach ale w GS-ie 500 napewno sie nie wkręca. Pisze o tym w serwisówce Hynesa i w polskiej instrukcji obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 szkoda że nie mam serwisówki do swojego :crossy: no ale pewnie trzeba wkręcić. dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 W GS ja mierzę na centralnej stopce i BEZ WKRĘCANIA - tak napisano w instrukcji, wiedzą więc najlepiej. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja mierze, na centralnej stopce i bez wkręcania. w Olej ... nom słyszałem, że najlepszy jest 10 w 40, ale nie chcę tu nic pisac, bo jestem poczxątkujący, i raczej nie posiadam dobrej wiedzy mechanicznej :lalag: pozdrawiam :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja mierze, na centralnej stopce i bez wkręcania. w Olej ... nom słyszałem, że najlepszy jest 10 w 40, ale nie chcę tu nic pisac, bo jestem poczxątkujący, i raczej nie posiadam dobrej wiedzy mechanicznej :lalag: pozdrawiam :icon_razz: !0W40 mozesz lac jak masz niewielki przebieg i silnik nie zuzywa nic oleju. Niestety wkazania licznika ze stanem faktycznym zadko sie pokrywa i przebieg jest dużo wiekszy .Ja do swojego leje Motula 15W50 pólsyntetyk . Zuzycie oleju bardzo niewielkie przy mocnym kręceniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.