bread Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 WitamCzy jest sens smarować zawór Exup?Słyszałem że niektórzy to robią, lecz nie bardzo widzę sens ponieważ w tym miejscu jest tak wysoka temp, że jakikolwiek smar rozpuści się i spłynie :icon_exclaim: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Nikt nie wie?? Bo ja bym się też chętni dowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Czy jest sens smarować zawór Exup? Jest sens :bigrazz: , bo Exup bez smarowania może się zapiec i nie będzie go otwierało. Smar trochę spłynie, ale i coś tam go zostanie. Kto nie smaruje ten nie jedzie :icon_exclaim: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Na smarowanie EXUP-u proponuję pastę miedziową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Na smarowanie EXUP-u proponuję pastę miedziową.Czym się różni od zwykłego smaru?? Jest bardziej odporne na temperaturę?? Bo słyszałem że tych past używa się do hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Pasta miedziowa zawiera w sobie miedź, więc jak spłynie smar to miedź powinna zostać (tak samo jak w smarze grafitowym) W dodatku miedź się nie zapali i inne tekie , Tylko pytanie, czy miedź nie stawi większego oporu niż czyste elementy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Hmmmm - w serwisówce do fireblade 954 napisali, że walca się nie smaruje :icon_mrgreen: Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Smaru miedziwoego czy jak to się tam zwie używa się np. do uszczlenienia połączenia kolektora z głowicą więc przy exupie na pewno da radę ale czy stosować czy nie to chyba powinniście poszukać tegow jakimś haynes`ie albo innej serwisówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Z moich informacji wynika ze zaworu sie nie smaruje.Nie dość ze masz wysoką temperaturę (niby można zastosować smar odporny na temp)To niestety środowisko w którym pracuje w zawór bogate jest w drobne cząstki stałe które będą się wchłaniały w smar.Smar bedzie gestniał od nadmiaru cząstek stałych i zamiast pomóc zaszkodzi. Exup się tylko czyści i to tylko wtedy gdy jest wymagane (tzn mechanizm zawodzi). Ale sa różne szkoły :) to jest ta której ja jestem zwolennikiem. A powiedzenie:jacek1 Napisano 27 Listopad 2006 - 07:18 . Kto nie smaruje ten nie jedzie nie zawsze znajduje zastosowanie. Ale to już opowieść na inny temat. 3m-cie się :banghead:AdamB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.