Skocz do zawartości

aprilia rs 50


zakret2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moja apka po odpaleniu troszeczke warczy podejrzewam ze to sa pierscienie i mam takie pytanko czy sa dostepne nadwymiarowe tloki do tego modelu czy lepiej zainwestowac w nowy oryginalny i jeszcze jedno mam problem z odpaleniem jak postoi pare godzin na dworzu musze troszke pokrecic na ssaniu zeby odpalila macie jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysl jest taki ze masz juz silnik do remontu koniec tloka poniewaz jesli postoi nawet te 40min i nie odpali powiedzmy za 2 strzalem ze ssania to wtedy do wymiany tlok.

Jesli jest nagrzana to pali bez problemu? jesli tak to tlok do wymiany

 

najlepiej zmierz sprezanie wszystko Ci powie

sa nadwymiarowe na 100% wystarczy poszukac

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie odrazu tlok do wymiany ale wszystko na to wskazuje :/ Mogl ci pierscien puscic (stad te dzwieki) w jednym miejscu i brak mu komprechy na zimnym silniku, na cieplym oczywiscie bedzie OK. Mozesz jeszcze sprawdzic cyz ci na pewno ssanie dziala bo to tez moze byc przyczyna :) Jak nie wiesz jak to pytaj a ci napisze :) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciagasz cylinder mierzysz i pozniej szukasz jaki jest orginalny tlok i pozneij dochodzi na ktory masz szlif bo u mnie w dt jest orginalny 49 i idzie 49,25 pozniej 49,50mm a ja w dt mam 50,75mm

 

sciagnij cylinder zobaczysz przy okazji jesli bedzie tuleja wyjechna szlif zronbisz nowy tlok i maszyna nie do poznania:D ale jesli gladz cylindra bedzei ok to sam tloczek an wymiar cylindra docieranie i heja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ludziska powiedzcie mi czy dal bym rade sam rozpolowic silnik od rs i czy bym sie nie pogubil, sam robie wszystko przy motorku znam sie juz co nieco powiedzmy ze wyjme silnik zdejme cylinder te cale boczki i co dalej jak go rozpolowie to nie rozpadnie sie na 1000 czesci ???? a przedewszystkim jak jest zbudowana skrzynia biegow bardzo to skomplikowane jest ???? bo u mnie w rs 5 i 6 wchodza tak jakby na dwa razy a 2 potrafi sie czasem zaciac tzn. trzeba potrzymac ze 2s. i wchodzi co to mooze byc, kiedys gdy wypadaly mi biegi w motorynce to wyrabialy sie takie kulki tu jest tak samo ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. U mnie w Pegaso (silnik AM5) ciezko wchodzi 3 bieg. Koła zębate 3 biegu mają lekki luz i lekko podjezdzone zeby. A jak bieg wchodzi gładko a wypada to moze za słabo go wbijasz? To jest włoszka i jak nie bedziejsz jej traktowal zdecydowanie to bedzie kaprysic :] gdzies mam schemat silnika AM6. Jakbys chcial to Ci moge podesłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zakladam nowego tematu bo i tak jest tego bardzo duzo a mianowicie chodzi mi o docieranie orginalnego cylindra z nowym tlokiem vertexa chodzi mi do ilu obrotow powinno sie krecic silnik i po ilu km bedzie mozna juz zaczac troszke szybciej jezdzic (przypomne ze rs ma 12 tys obrotow) ile trzeba dolewac oleju do bako, to ze nie mozna meczytc silnika i lapac wysokich temp to wiem ale interesuja mnie te obroty, a i jeszcze po zalozeniu cylka moto powinno odpalic sie z rozrusznika czy to nie robi roznicy ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...