zakret2 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 moja apka po odpaleniu troszeczke warczy podejrzewam ze to sa pierscienie i mam takie pytanko czy sa dostepne nadwymiarowe tloki do tego modelu czy lepiej zainwestowac w nowy oryginalny i jeszcze jedno mam problem z odpaleniem jak postoi pare godzin na dworzu musze troszke pokrecic na ssaniu zeby odpalila macie jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 (edytowane) pomysl jest taki ze masz juz silnik do remontu koniec tloka poniewaz jesli postoi nawet te 40min i nie odpali powiedzmy za 2 strzalem ze ssania to wtedy do wymiany tlok. Jesli jest nagrzana to pali bez problemu? jesli tak to tlok do wymiany najlepiej zmierz sprezanie wszystko Ci powiesa nadwymiarowe na 100% wystarczy poszukac Edytowane 24 Listopada 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Niekoniecznie odrazu tlok do wymiany ale wszystko na to wskazuje :/ Mogl ci pierscien puscic (stad te dzwieki) w jednym miejscu i brak mu komprechy na zimnym silniku, na cieplym oczywiscie bedzie OK. Mozesz jeszcze sprawdzic cyz ci na pewno ssanie dziala bo to tez moze byc przyczyna :) Jak nie wiesz jak to pytaj a ci napisze :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 NO TO CZAS NA MAŁE ZMIANY ( tłoczek , oczywiscie pierscionki bo to własnie pierscionek ci pękł stąd ten chałas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 czyli wystarczy wymienic tlok-pierscienie i bedzie ok a jak bede wiedzial jaki tlok kupis bedzie na denku jakis symbol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 wyciagasz cylinder mierzysz i pozniej szukasz jaki jest orginalny tlok i pozneij dochodzi na ktory masz szlif bo u mnie w dt jest orginalny 49 i idzie 49,25 pozniej 49,50mm a ja w dt mam 50,75mm sciagnij cylinder zobaczysz przy okazji jesli bedzie tuleja wyjechna szlif zronbisz nowy tlok i maszyna nie do poznania:D ale jesli gladz cylindra bedzei ok to sam tloczek an wymiar cylindra docieranie i heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Dokladnie tak jak mowi Pikus91 :icon_exclaim: Zdejmij wszystko i sprawdz w jakim to jest stanie. Sadzac po twojej wypowiedzi jestes pewny ze to nie zacinajace sie ssanie.... :bigrazz: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 ludziska powiedzcie mi czy dal bym rade sam rozpolowic silnik od rs i czy bym sie nie pogubil, sam robie wszystko przy motorku znam sie juz co nieco powiedzmy ze wyjme silnik zdejme cylinder te cale boczki i co dalej jak go rozpolowie to nie rozpadnie sie na 1000 czesci ???? a przedewszystkim jak jest zbudowana skrzynia biegow bardzo to skomplikowane jest ???? bo u mnie w rs 5 i 6 wchodza tak jakby na dwa razy a 2 potrafi sie czasem zaciac tzn. trzeba potrzymac ze 2s. i wchodzi co to mooze byc, kiedys gdy wypadaly mi biegi w motorynce to wyrabialy sie takie kulki tu jest tak samo ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Jak sie nie znasz to nie ruszaj nic :bigrazz: a biegi moga Ci nie wchodzic bo masz zciachane zabki na kolach zebatych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ale mi wchodza biegi i co jakies 2 tyg wypadnie jedynka, kola zebate czyli chodzi ci te od poszczegulnych biegow ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No tak. U mnie w Pegaso (silnik AM5) ciezko wchodzi 3 bieg. Koła zębate 3 biegu mają lekki luz i lekko podjezdzone zeby. A jak bieg wchodzi gładko a wypada to moze za słabo go wbijasz? To jest włoszka i jak nie bedziejsz jej traktowal zdecydowanie to bedzie kaprysic :] gdzies mam schemat silnika AM6. Jakbys chcial to Ci moge podesłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 moze i za lekko ale wloszki to bardzo delikatne dziewczyny i zeby byly posluszne trzeba ja delikatnie traktowac:D schemat mam tylko ze po angielsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 nie zakladam nowego tematu bo i tak jest tego bardzo duzo a mianowicie chodzi mi o docieranie orginalnego cylindra z nowym tlokiem vertexa chodzi mi do ilu obrotow powinno sie krecic silnik i po ilu km bedzie mozna juz zaczac troszke szybciej jezdzic (przypomne ze rs ma 12 tys obrotow) ile trzeba dolewac oleju do bako, to ze nie mozna meczytc silnika i lapac wysokich temp to wiem ale interesuja mnie te obroty, a i jeszcze po zalozeniu cylka moto powinno odpalic sie z rozrusznika czy to nie robi roznicy ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Zamiast odświeżać wystarczyło poszukać. Jest ostatnio wysyp tematów o docieraniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 zakret2 jeszcze dla pewnosci sprawdz stan korby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.