Skocz do zawartości

BANDIT 1200 S


Rekomendowane odpowiedzi

probujesz sprzedac SV czy wlasnie kupiles ten model i probujesz dowartosciowac maszyne ??

 

dopiero kupilem :icon_mrgreen: i wlasnie tym artyklulem sie sugerowalem choć sam w to nie wierze.

 

Wracajac do tematu elastycznosci to : od 60km/h na ostatnim biegu sv idzie rowno z zr7 tyle ze kawa na ostatnim pojedzie juz od 40 a sv nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej chlopaki moze to glupe ale przeanalizuje wykresy dynamiczne SV 650 i B12 i obadam ktory sprzet ma lepsza elastycznosc ale wydaje mi sie ze to na 95% bedzie to bandit.

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich myślę że porównanie sv650 i b1200 nie ma większego sensu. Nikt mi nie powie że 650 cm potrafi lepiej zaspokoić jeżdźców z silnikiem 1200, gdyż jak wiadomo od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność. Wydaje mi się że kolega chce kupić coś z dużym piecem więc porównanie b12 z sv650 jest niedorzeczne. jeśli chcesz duży motocykl rozejrzyj się również za dużym fazerem,dużą sv1000,cb1000, czy choćby xjr1200,1300 pozdrawiam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, miło mi że wygrałem :icon_razz:

proszę bardzo Moja skromna opinia

 

 

Szacuneczek Bandzior :wink:

 

Witam wszystkich myślę że porównanie sv650 i b1200 nie ma większego sensu. Nikt mi nie powie że 650 cm potrafi lepiej zaspokoić jeżdźców z silnikiem 1200, gdyż jak wiadomo od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność. Wydaje mi się że kolega chce kupić coś z dużym piecem więc porównanie b12 z sv650 jest niedorzeczne. jeśli chcesz duży motocykl rozejrzyj się również za dużym fazerem,dużą sv1000,cb1000, czy choćby xjr1200,1300 pozdrawiam :icon_mrgreen:

 

 

Chyba usokoiłeś troszke to wymiane pogladów na temat tych dwóch motocykli. Chyba fakycznie nie mozna tego porownywać. Dzięki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można zapomnieć o opisie Pawła ze ŚM:

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,3542050.html

 

 

Już chciałem linka zapodawać :icon_razz:. Elastyczność lepsza w SV ? Sorry, jakieś nieporozumienie, jeździłem oboma motocyklami i nie ma porównania. SV jest dynamicznym sprzętem do miasta (jak na swoja skromną moc), ale z B12 nie ma szans. Dawid i Goliat ...

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już jestesmy przy tym temacie Bandyty to może powiecie mi jak sie spisują kufry do niego. Chiałbym kiedys pojechac nim do Polski po drodze zwiedzjąc coś po drodze. Powiedzcie mi coś o ich funcjonalności. I jak to stoi cenowo.....

 

 

 

P.S

Jeżeli nie musicie nie pijcie anielskiego piwa i unikajcie angielskich kobiet-to chyba dwie rzeczy jakie tym Anglikom nie wyszły pomijają ten lewostronny ruch.....

 

A no i jeszcze jedno. Tego SV nie brałme od uwage nawet z ego wzgledu, ze najzwyczajniej w świecie nie bardzo mi się widzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chciałem linka zapodawać :icon_razz:. Elastyczność lepsza w SV ? Sorry, jakieś nieporozumienie, jeździłem oboma motocyklami i nie ma porównania. SV jest dynamicznym sprzętem do miasta (jak na swoja skromną moc), ale z B12 nie ma szans. Dawid i Goliat ...

 

Pawel

Panie redaktorze, a to po jakiemu?

Jeżeli nie musicie nie pijcie anielskiego piwa i unikajcie angielskich kobiet-to chyba dwie rzeczy jakie tym Anglikom nie wyszły pomijają ten lewostronny ruch.....

 

A jakie to piwo angielskie, jak z Australii albo z Francji pochodzi.

Edytowane przez twiggy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zawsze-do uslug. Moze tak dla rozluznienia wymien sobie najpopularniejsze marki piwa w UK a potem sprawdz skad one pochodza :)

To w takim razie i australijczycy i francuzi też się nie bardzo znaj, ale o gustach się nie mówi.

 

Pomożesz mi?? Bo nie jestem tu długo i chyba jeszcze niewiem widać co angielskie a co nie a w tej kwestii lubie mieć swiadomość.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kufry do bandziora akcesoryjne. Osobiście używam Hepco Becker Junior 2 (2x40 l + 1x45l). Jedyne problemy:

wrażenie, że uchwyt pod topcase chce się urwać - trzeba albo usztywnić konstrukcję mocowania (właśnie nad nią kombinuję) lub nie przeciążąc topcase'u (co uskuteczniam) ;) Śladów uszkodzeń mocowań jednak nie stwierdzono.

boczne Junior 2 są dość głębokie i maszyna robi się strasznie szeroka. Po doświadczeniach raczej szukałbym kufrów szerszych, a nie tak głębokich.

Poza tym bandzior podpiętych kufrów nie zauważa :D

 

Co do porównania elastyczności Bandziora i SV 650 to niema ono sensu. Są to zupełnie inne maszyny. Zwracam uwagę, że do 8 tys. obrotów B12 ma wyższą moc i wyższy moment obrotowy od Fazera 1000 (co ma podobno ok. 150 koni - porownanie w kilku ostatnich numerach Motocykla), więc taki SV 650 to se może co najwyżej po piwo skoczyć :D .

Na kiepskie soczewki (oświetlaja drogę nienajgorzej, natomiast w dzień są słabo widzialne) pewną receptą jest zastosowanie żarówek Philips Blue Vision. Drogie jak diabli, żywotność też nienajlepsza, ale poprawa pewna jest.

 

Fabryczne opony Macadam - zdania podzielone. Marlew na nie psioczy, ja nawet chwalę :D Mają one, według mnie, przyzwoity zapas przyczepności, natomiast ich wadą jest praca w systemie 0-1. Albo trzymają, albo nie. Potrafi to niemiło zaskoczyć. Dla mojego sposobu użytkowania ma to mniejsze znaczenie, gdyż nie mam zwyczaju ostro pałować i do granicznego zakresu mam jeszcze spory margines bezpieczeństwa. Innymi słowy do turystyki są OK, to ostrej jazdy nie. Zaletą przyzwoita żywotność. Mój komplet ma 11 tys. i jeszcze z 6 tys. powinien wytrzymać.

 

Wadą jest kanapa - po dwóch godzinach jazdy miejsce, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę, zaczyna o sobie wyraźnie przypominać. Inną - wibracje odczywane przy ok. 4 tys. obrotów (co przekłada się na licznikowe 120 km/h).

Owiewka bardzo OK.

Przeciskanie się w korkach nie stanowi problemu - maszyna zwrotna.

Ukułem sobie kiedyś takie powiedzenie, że B12 jest jak niedżwiedź - tylko od użytkownika zależy, czy będzie sie zachowywał jak głodny dziki Grizzly, czy jak Koralgol - największa ciapa wśród wszystkich niedźwiedzi. Generalnie świetny kumpel dla doświadczonego lub przynajmniej opanowanego jeźdźca. Niedoświadczonego narwańca może szybko pożreć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Wadą jest kanapa - po dwóch godzinach jazdy miejsce, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę, zaczyna o sobie wyraźnie przypominać. Inną - wibracje odczywane przy ok. 4 tys. obrotów (co przekłada się na licznikowe 120 km/h).

....

 

Radą na te dwie wady jest wyższa prędkość - jadąc szybciej pochylasz się do przodu i opierasz na kierownicy a jednocześnie pęd powietrza odciąża nadgarstki więc d*pa nie boli nawet po 8 godzinach. A podwyższajac prędkość do 160/godz redukujesz do 0 drgania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radą na te dwie wady jest wyższa prędkość - jadąc szybciej pochylasz się do przodu i opierasz na kierownicy a jednocześnie pęd powietrza odciąża nadgarstki więc d*pa nie boli nawet po 8 godzinach. A podwyższajac prędkość do 160/godz redukujesz do 0 drgania :)

 

NA WSZYSKO JEST RADA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...