cinek89 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 witamMam simsona trzybiegowego, w ktorym non stop cos sie psuje. wydalem na niego juz prawie 2000zl i nic :bigrazz: . Szlag mnie juz trafia ostatnio nabijalem wal koles przy okazji zmienil pirscienie(nie wiem po co jak kilka mies przed szlif robilem), Wszystko dzialalo dobrze, jezdzilem wolno zeby sie dotarlo i nagle zaczelo cos perfidnie dzwonic w cylindrze. Teraz nie wiem czy te pierscienie poszly, czy koles zle wal nabil i sie rozlecial. Rownolegle z tym wydarzeniem przestal dobrze chodzic. Wystarczy ze sie troszeczke nagrzeje(tak po 1 min) i zaczyna ostro strzelac z tlumika tak ze az reke odpycha i po chwili gasnie. Co to moze byc? Najchetniej to chyba bym kupil inny silnik i spokoj ale z drugiej strony szkoda mi bo za duzo w niego wlozylem. Aha wszystkie czesci jakie kupuje nie sa polskie tylko oryginalne. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 witamMam simsona trzybiegowego, w ktorym non stop cos sie psuje. wydalem na niego juz prawie 2000zl i nic :biggrin: . Szlag mnie juz trafia ostatnio nabijalem wal koles przy okazji zmienil pirscienie(nie wiem po co jak kilka mies przed szlif robilem), Wszystko dzialalo dobrze, jezdzilem wolno zeby sie dotarlo i nagle zaczelo cos perfidnie dzwonic w cylindrze. Teraz nie wiem czy te pierscienie poszly, czy koles zle wal nabil i sie rozlecial. Rownolegle z tym wydarzeniem przestal dobrze chodzic. Wystarczy ze sie troszeczke nagrzeje(tak po 1 min) i zaczyna ostro strzelac z tlumika tak ze az reke odpycha i po chwili gasnie. Co to moze byc? Najchetniej to chyba bym kupil inny silnik i spokoj ale z drugiej strony szkoda mi bo za duzo w niego wlozylem. Aha wszystkie czesci jakie kupuje nie sa polskie tylko oryginalne. pozdrawiam a czy stracił na mocy? moze go przytarłeś, mało oleju słbe chodzenie i wystarczy! kumpel miał tak w vespie i jak ja przytarł to chwile chodizla nagrzla sie i BUUUUUUUU musisz rozebrac i obejzec:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 jak dzwoni to albo cos z walem albo pierscionek pekl ... nie gazowales go na zimnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Napisz jak pali na zimnym teraz. Jesli slabo - odpowiedz prosta - pierscionki :) Wiem cos o tym bo w DT tez mi jeden pekl wyminilem na takie dorabiane i one dlugo nie pochodzily :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 a z kad te strzaly w tlumik? jak bede mial czas to rozbiore i zobacze. Ja tez obstawiam pierscienie ale jest dosc silny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 strzały w tłumik to źle ustawiony zapłon. a dzonić może przez to że zapłon jest źle ustawiony, przez co występuje spalanie stukowe. popraw ustawienie zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 zaplonjest dobrze ustawiny 2 razy sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Może świeca walnięta i tak strzela w tłumik. Miałem tak w jawie i gixerze :icon_eek: Odpalasz na chwile zeby pochdozil kilka minut, świeca sie nawet nierozgrzeje tak jak trzeba i przy następnym odpaleniu dzieją sie jaja. A co do stuków to pierścionki mogłby pęknąć. Ale w simsonie to jest pikuś, zdjąć cylinder założyć nowe to kwestia minut :icon_mrgreen: Tylko uważaj żeby niewpadły Ci kawałki starych między kartery... Zasłoń otwory jakąś szmatką czystą i będzie git. Edytowane 19 Listopada 2006 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 sprawdzalem juz 4 swiece i na kazdej inaczej chdzi. Chyba pozycze od kumpla taka na ktorej jezdzi i wtedy sie okaze. Dodam ze iskra na swiecy jest idealna(kolor ciemno-niebieski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 jest taka zasada, że praktycznie przy każdym zdjęciu cylindra powinno się wymienić pierścienie i każdy dobry mechanik to potwierdzi, ponieważ po złożeniu cylindra na poprzednie pierścienie często sie zdaża, że pękają ale ze względu na koszt, nie każdy moze sobie pozwolić na nowe pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 jest taka zasada, że praktycznie przy każdym zdjęciu cylindra powinno się wymienić pierścienie i każdy dobry mechanik to potwierdzi.... Oj, chyba Cię stary troszeczkę poniosło.... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 jakeby przy kazdym sciagnieciu cylindra wymieniac pirscienie to chyba by mnie szlag trafil. W romecie to juz chyba z 20 razy sciagalem i nie pekly. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 jest taka zasada, że praktycznie przy każdym zdjęciu cylindra powinno się wymienić pierścienie i każdy dobry mechanik to potwierdzi, ponieważ po złożeniu cylindra na poprzednie pierścienie często sie zdaża, że pękają ale ze względu na koszt, nie każdy moze sobie pozwolić na nowe pierścienie. kazdy dobry miechanik Ci powie, ze samych pierscieni nie powinno sie zmieniac,szczególnie w 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 kazdy dobry miechanik Ci powie, ze samych pierscieni nie powinno sie zmieniac,szczególnie w 2t.tego to nie wiedzialem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 strzały w tłumik to źle ustawiony zapłon. a dzonić może przez to że zapłon jest źle ustawiony, przez co występuje spalanie stukowe. popraw ustawienie zapłonu no to moze sie zalewa???jak u mnie jak sie zalewa to tez bedzie strzelal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.