Skocz do zawartości

POMOCY!! Mam duzy problem z moim mtxem :(


michal_dh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie cos mi sie zwalilo w motorze, strasznie dymi nie ma wogole mocy wkreca sie max do 5 tys :) gasnie powiedzcie co to moze byc siedzialem juz przy nim dzis z 3 godz i nic :)

Prosze o pomoc

 

i Zapomnialem dodac ze chodzi jak traktor :)

Edytowane przez michal_dh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik nie padl ? sprawdz kompresje ;] a tak go wszyscy chwalili :D

oby nic powaznego nie bylo

Wszyscy czyli kto? :D Kompresja jest dobra :D

 

 

 

 

Mi sie zdaje ze to wina simeringu wlasnei od strony sprzegla bo jak sie przejechalem po dzialce to chumrrrra dymu tylko zostala wiec pewnei lapie olej ze skrzyni.Stalo to sie z dnia na drugi i juz nie dzialal :D i pytanie zeby wymienic simerin to wylewam olej ,rozpolawiam silnik i wymieniam? i oczywiscie kupuje tez nowy :D

Edytowane przez michal_dh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy czyli kto? :D Kompresja jest dobra :D

Mi sie zdaje ze to wina simeringu wlasnei od strony sprzegla bo jak sie przejechalem po dzialce to chumrrrra dymu tylko zostala wiec pewnei lapie olej ze skrzyni.Stalo to sie z dnia na drugi i juz nie dzialal :D i pytanie zeby wymienic simerin to wylewam olej ,rozpolawiam silnik i wymieniam? i oczywiscie kupuje tez nowy :D

 

Aby wymienić simmering najpierw usuwasz płyn z chłodnicy, potem olej, zdejmujesz dekiel, odkręcasz tryb na wale oraz najprawdopodobniej sprzęgło, do zdjęcia trybu może byc potrzebny ściągacz, potem wkręcasz wkręty w simmering lub inaczej go wyjmujesz i wsadzasz nowy. Potem składadasz tzn postepujesz w odwrotnej kolejności, pamietaj o wymianie uszczelki pod deklem. Pozdro

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci mi na kolor normalnych spalin czyli bialy ;) uszczelka mi nie poszla bo plynu mi nie ubywa i nie smierdza spaliny nawet specjalnie wachalem :) Juz po malu zabieram sie do rozpolawiania zobaczymy co sie w srodku stalo :banghead: czy to napewno smierning :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz rozpolawiac zapewne jest to simering

 

spuszczasz plyn z chlodnicy i olej, odkrecasz pokrywe od strony sprzegla, odkrecasz tryb z walu i chyba bedziesz musial jeszcze sprzeglo zdemontowa, wyciagasz simering wsadzasz nowy i zkrecasz wszystko do kupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie cos mi sie zwalilo w motorze, strasznie dymi nie ma wogole mocy wkreca sie max do 5 tys :icon_arrow: gasnie powiedzcie co to moze byc siedzialem juz przy nim dzis z 3 godz i nic :(

Prosze o pomoc

 

i Zapomnialem dodac ze chodzi jak traktor :wink:

Moze łozyska na wale dostały luzu i simmering juz nie utrzymuje albo simering sie uszkodził albo przedostaje sie olej z skrzyni do skrzyni korbowej,powienieneś wymienić łozyska oraz simeringi a jeśli są dobre to skrucić tylko troszke spreżynki co są w simmeringach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak słyszę o tym patencie na skracanie sprężyny w simmeringu to aż mi się niedobrze robi. Czy Ty chłopie wiesz, że od tego może mieć potem "koleinę"/dziurę w czopie? I nie mówcie, że simmer tego nie zrobi, bo niestety miałem okazję widzieć taki patent po iluś tam kilometrach od zastosowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge zdjac dekla od strony sprzegla :banghead: Podwarzalem go i wszystko robilem nawet mlotkiem przez drewno walilem i ani rusz Pomocy co zrobic?: :) Oczywiscie srobki odkrecilem wszystkie i wszystko co go blokowalo :)

albo zapomniales o jakiejssrubce :) albo poprostu ddekiel zapewne od nowosci nie był sciagany i sie przywulkanizował i poprostu trzeba go meczyc az odejdzie.

W swoim MTX 125r z 86r sciagnołem kiedys ten dekiel w poszukiwaniu sprezyny od kopki do odpalania (była niestety po drógiej str. silnika) w kazdym razie jak sciagnolem dekiel to wysypało sie troche czesci i poprostu zwariowałem!! nic nigdzie potem nie chciało pasować! generalnie lewarek od biegów stał w miejscu i nie dało sie go ruszyć bo włansoe powypadały i poprzestawiały sie jaieś trybki które normalnie dekiel trzyma. zeby to poskładać musiałem jechac do serwisu i bardzio długo ich prosic zeby mi wydrukowali ten fragment moikrofilmu serwisowego. To był ogrony kłopot :/ jedyna moja rada jest taka zebys połozył motorek na lewym boku tak ze jak juz uda Ci sie sciągnąć dekiel to zeby wszystko zostało na swoim miejscu. Kazdy mechanik mi wtedy mowił ze MTX to ma troszek skomplikowany silnik. niestety to prawda :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...