michal_dh Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) Tak jak w temacie cos mi sie zwalilo w motorze, strasznie dymi nie ma wogole mocy wkreca sie max do 5 tys :) gasnie powiedzcie co to moze byc siedzialem juz przy nim dzis z 3 godz i nic :) Prosze o pomoc i Zapomnialem dodac ze chodzi jak traktor :) Edytowane 17 Listopada 2006 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) Jeżeli tak z dnia na dzień to możliwe, że poszedł simmer od strony sprzęgła, oczywiście na wale. Edytowane 17 Listopada 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 silnik nie padl ? sprawdz kompresje ;] a tak go wszyscy chwalili :)oby nic powaznego nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) silnik nie padl ? sprawdz kompresje ;] a tak go wszyscy chwalili :Doby nic powaznego nie byloWszyscy czyli kto? :D Kompresja jest dobra :D Mi sie zdaje ze to wina simeringu wlasnei od strony sprzegla bo jak sie przejechalem po dzialce to chumrrrra dymu tylko zostala wiec pewnei lapie olej ze skrzyni.Stalo to sie z dnia na drugi i juz nie dzialal :D i pytanie zeby wymienic simerin to wylewam olej ,rozpolawiam silnik i wymieniam? i oczywiscie kupuje tez nowy :D Edytowane 17 Listopada 2006 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) Wszyscy czyli kto? :D Kompresja jest dobra :DMi sie zdaje ze to wina simeringu wlasnei od strony sprzegla bo jak sie przejechalem po dzialce to chumrrrra dymu tylko zostala wiec pewnei lapie olej ze skrzyni.Stalo to sie z dnia na drugi i juz nie dzialal :D i pytanie zeby wymienic simerin to wylewam olej ,rozpolawiam silnik i wymieniam? i oczywiscie kupuje tez nowy :D Aby wymienić simmering najpierw usuwasz płyn z chłodnicy, potem olej, zdejmujesz dekiel, odkręcasz tryb na wale oraz najprawdopodobniej sprzęgło, do zdjęcia trybu może byc potrzebny ściągacz, potem wkręcasz wkręty w simmering lub inaczej go wyjmujesz i wsadzasz nowy. Potem składadasz tzn postepujesz w odwrotnej kolejności, pamietaj o wymianie uszczelki pod deklem. Pozdro Edytowane 17 Listopada 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Wydaje mis ie że niemusisz rozpoławiac silnika poprostu podważasz śrubokrętem stary simmering i wyjmujesz a potem wsadzasz nowy... Ja tak przynajmmniej robiłem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Nie napisales na jaki kolor ci kopci?? Moze poszla uszczelka pod glowice i plyn zasysa?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Kopci mi na kolor normalnych spalin czyli bialy ;) uszczelka mi nie poszla bo plynu mi nie ubywa i nie smierdza spaliny nawet specjalnie wachalem :) Juz po malu zabieram sie do rozpolawiania zobaczymy co sie w srodku stalo :banghead: czy to napewno smierning :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 tez tak mialem w swoim mtxe.poszedl simer od strony oleju na bank.wyciagasz go nachama srubokretem i wbijasz nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 nie musisz rozpolawiac zapewne jest to simering spuszczasz plyn z chlodnicy i olej, odkrecasz pokrywe od strony sprzegla, odkrecasz tryb z walu i chyba bedziesz musial jeszcze sprzeglo zdemontowa, wyciagasz simering wsadzasz nowy i zkrecasz wszystko do kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Sorka wszystkim :icon_arrow: piszac rozpolawiania mialem na mysli zdjecia dekla od strony sprzegla Zle to ujolem :(Pozdro :wink: Dibo trzeba jakis sciagacz do trybu czy cos ? Czy normalnie dam sobie rade? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Tak jak w temacie cos mi sie zwalilo w motorze, strasznie dymi nie ma wogole mocy wkreca sie max do 5 tys :icon_arrow: gasnie powiedzcie co to moze byc siedzialem juz przy nim dzis z 3 godz i nic :( Prosze o pomoc i Zapomnialem dodac ze chodzi jak traktor :wink:Moze łozyska na wale dostały luzu i simmering juz nie utrzymuje albo simering sie uszkodził albo przedostaje sie olej z skrzyni do skrzyni korbowej,powienieneś wymienić łozyska oraz simeringi a jeśli są dobre to skrucić tylko troszke spreżynki co są w simmeringach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Jak słyszę o tym patencie na skracanie sprężyny w simmeringu to aż mi się niedobrze robi. Czy Ty chłopie wiesz, że od tego może mieć potem "koleinę"/dziurę w czopie? I nie mówcie, że simmer tego nie zrobi, bo niestety miałem okazję widzieć taki patent po iluś tam kilometrach od zastosowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Nie moge zdjac dekla od strony sprzegla :flesje: Podwarzalem go i wszystko robilem nawet mlotkiem przez drewno walilem i ani rusz Pomocy co zrobic?: :) Oczywiscie srobki odkrecilem wszystkie i wszystko co go blokowalo :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Nie moge zdjac dekla od strony sprzegla :banghead: Podwarzalem go i wszystko robilem nawet mlotkiem przez drewno walilem i ani rusz Pomocy co zrobic?: :) Oczywiscie srobki odkrecilem wszystkie i wszystko co go blokowalo :)albo zapomniales o jakiejssrubce :) albo poprostu ddekiel zapewne od nowosci nie był sciagany i sie przywulkanizował i poprostu trzeba go meczyc az odejdzie. W swoim MTX 125r z 86r sciagnołem kiedys ten dekiel w poszukiwaniu sprezyny od kopki do odpalania (była niestety po drógiej str. silnika) w kazdym razie jak sciagnolem dekiel to wysypało sie troche czesci i poprostu zwariowałem!! nic nigdzie potem nie chciało pasować! generalnie lewarek od biegów stał w miejscu i nie dało sie go ruszyć bo włansoe powypadały i poprzestawiały sie jaieś trybki które normalnie dekiel trzyma. zeby to poskładać musiałem jechac do serwisu i bardzio długo ich prosic zeby mi wydrukowali ten fragment moikrofilmu serwisowego. To był ogrony kłopot :/ jedyna moja rada jest taka zebys połozył motorek na lewym boku tak ze jak juz uda Ci sie sciągnąć dekiel to zeby wszystko zostało na swoim miejscu. Kazdy mechanik mi wtedy mowił ze MTX to ma troszek skomplikowany silnik. niestety to prawda :flesje: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.