Skocz do zawartości

KTM 640 lc4 o co chodzi?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie jestem w poszukiwaniu ładnego ktm-a decyzja zapadła na model lc4 640 z rozruchem

wpad mi w oko http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M317728 takowy zielony a ponieważ znawcą nie jestem ktm-a to nasuwa mi się pare pytań

- dlaczego ma lakier metalik

- dlaczego ma zwykły prędkościomież (chyba powinien byc elektronik)

- błotnik i lampa przednia też z innej epoki

- no i wahacz tylni jakiś taki inny niż u pozostałych lc4

 

dodajmy że to rocznik 2003

 

a może się myle, co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na moje plastiki od kata i wahacz rowniez

obrotomierz powinien byc raczej elektroniczny ale nei wiem jak Ty to na tych zdjeciach widzisz,

co do koloru... to nie wydaje mi sie zeby to byl metalik, w takich barwach katy wypuszczali

 

wystarczy spojrzec na

http://www.bikepics.com/pictures/519391/

 

czy tez na

 

http://www.bikepics.com/pictures/069748/

 

 

 

 

tak na marginesie, XR650 chcesz na Kata zmieniac, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzieki za wasze odpowiedzi

jeśli chodzi o lakier to koleś wysłał mi szczegółowe fotki, widac dokładnie że metalik

predkościomiez to jeszcze przezyje, ale przedni błotnik i lampa to wtgladają jak z modelu 620 z 92 roku, nie bardzo to mi się widzi,

koleś jest przekonywujący przez telefon, z tym że ja mam do nie go 400 km w jedną stronę i niechciałbym zobaczyc pomalowanej komedi a kasa jest raczej normalna nie żadna tam okazja

ale nic jeszcze poszukam na stronkach usa

 

 

a co do xr-y to niestety została rozbita, i teraz chcę przetestowac ktm-a (sprawdze co oni tam wsadzili w tą rame, obym się nie zawiód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema !!

 

Dziwię Ci się, że rozważasz zakup tego KTM'a, przecież on jest " DOBLOKOWANY ".

 

Szok ..., ale taki DOBLOKOWANY KTM to musi iść !!!!

 

Nie no , a na poważnie, to mimo , że są jakieś zastrzeżenia co do oryginalności elementów, koloru itd, to nawet gustownie zrobiony ...bo w dzisiejszych czasach , to ludzie czasami takie lipy odstawiają, że aż żal 4 litery ściska.

 

Ale Ty go chcesz w teren ? Bo jeśli tak, to pamiętaj, że on jest chyba jednak cięższy od XR 600 w terenie i znacznie bardziej się uszkadza przy wywrotkach....szczególnie jak ma lakier metalik. Na szutry i na daleką turystykę OFF roadową to fajny. Jak Mijagi miał takiego na szybkich przełożeniach to zamknął nim 180 km/h !!

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

640 jest dosc ciezka ponad 160 -170 kilo , 620 wazy ok 140

Taaaaa, Nitomen, ponad 170 kilo....Może powiesz coś jeszcze ciekawszego?

Wagi 170 kilogramów nie ma nawet najcięższa LC4 640 Adventure.

Wahacz w tej LC4 jak najbardziej normalny. Jeśli będziesz jechał pod koniec tygodnia, na początku przyszlego to jest szansa że również będe jechał w kierunku Szczecina, i jeśli by Ci to miało w czymś pomóc, to będę do Twojej dyspozycji. Kontakt masz w moim profilu.

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek S moje dane odnosza sie do strony producenta ,wiec mysle ze wie co pisze skoro produkuje ten sprzet . Mowa o maszynie zatankowanej i gotowej do drogi

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie z tą wagą to nie ma się co rozwodzic ile by nie ważył to i tak jestem zdecydowany, pozatym moja xr-a była wyposażona w rozrusznik i jej dodatkowe prawie 20 kg zbytnio mi nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie, pomoc rozrusznika po każdej glebie była nie zastąpiona, dlatego też decyzja padła na lc4 640 z przyciskiem.

Teraz to zastanawiam się nad tym doblokowaniem, zaczynam szukac jak Austryjacy to blokowali.

 

Cały problem jest wtym że nie ma wyboru jeśli chodzi o model 640 ogłoszeń jest bardzo mało z wyjątkiem supermoto

 

Jest jeszcze jeden który mnie zainteresował ale w suprmoto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M304871 z tym że z kołami mam problem bo nigdzie nie mogę znaleśc i nawet nie jestem w stanie zorjentowac się w cenie, chyba że wy coś wiecie

 

Ewentualnie dajcie znac o ładnej 640-ce z przyciskim.

Edytowane przez globtdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu chcesz ja blokować? W roczniku 03`, w 640 powinien być podciśnieniowy gaźnik Mikuniego, jeśli jeszcze nie będziesz miał odłączonego systemu EPC to LC4 w tej opcji jest dość grzecznym i przewidywalnym motocyklem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie. Co to jest ta wersja SIXDAYS? Czy to jest coś pomiędzy SC a zwykłym LC4? A tak z zupełnie innegj beczki to dziwi mnie trochę uwielbienie dla rozrusznika. Przecież jak ktoś nie ma siły kompnąć motocykla to tymbardziej nie ma siły żeby na nim jeździć. A LC4 kopie sie dość lekko, nie mam zbyt dużego doświadczenia w kopaniu dużych 4T i jak byłem oglądać pewnego LC4 to po przeczytaniu niektórych postów na tym forum zebrałem wszytkie siły i jak go kopnołem to myślałem że mu kopnik urwę taki miałem nadmiar "momentu" na nodze.

A tak pozatym to brak akumulatora w terenie to chyba duża zaleta.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dead, masz rację-w 90% przypadków uważam że e-starter jest w LC4 całkowicie zbędny.

Weź pod uwagę takie przypadki-trawersujesz zbocze, masz jakąś krytyczną sytuację, musisz zachować równowagę żeby nie odpaść od stoku i nie przekoziołkować. Kopniak masz od strony zbocza. Jedną ręką wciskacz przedni hebel, nogą tylny hebel-inaczej odlecisz. I silnik Ci gaśnie.

-nie podeprzesz się nogą od przeciwnej strony kick-startera, bo jesteś na zboczu i nie dosięgniesz.

-kopniak masz od strony zbocza: nie zrobisz nim długiego ruchu, bo zaryjesz butem w ziemię po krótkim ruchu wajhą, poza tym nie masz jak się podeprzeć.

Ogólnie trzeba sie wykazać wtedy ekwilibrystyką cyrkowca, nie zawsze się to udaje, i nie raz turlałem się ze zbocza jak miś kuleczka gdy mi coś nie wyszło, czasem dopiero zatrzymywałem sie na krzakach, gorzej-jeśli na drzewie.

I to są te chwile w których brak mi e-startera. A akumulator przydaje się bardzo zeby światła nie były uzależnione tylko od iskrownika-na ciemnym, kretym odcinku wiadomo że nie jedzie się obrotami-a wtedy światła zasilane tylko z iskrownika i są lichutkie. Akumulator wyrównałby chwilowy niedostatek prądu.

Ciekawostka-nowy EXC-E 300 2T ma rozrusznik elektryczny.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce go blokowac on jest doblokowany, czyli trza go odblokowac.

A co do rozrusznika to w motocyklu enduro moim zdaniem nigdy nie zaszkodzi, jeżdże motocyklami od 10 lat i zdoświadczenia wiem że jeśli jest przycisk, to trzeba z niego kożystac, oczywiście żecz inaczej wygląda w wyczynowym sporcie ale to już inna historia.

Jestem pewien że jeśli byście wszyscy mieli rozruszniki i kopniaczki bez straty na wadze to po jakimś czasie nawet zagożali twardzile by zapomieli o kinstarterach, poprostu jesteśmy tak zbudowani że sobie wszystko ułatwiamy.

Oczywiście daje sobie radę i z kopnikiem nie stanowi to dlamnie żadnego problemu, ale zapewniam was że jest całe mnustwo sytułacji gdzie przyda się i zaoszczędzie mnustwo energi czarodziejski przycisk (cały czas mowa o dużych singlach)

 

Ale widzę że odbiegamy od tematu a ja dalej szukam ładnej sztuki lc4 640 z rozruszniczkiem

nie wstydźcie się i pomóżcie :)

a może możecie kogoś polecic kto ładną maszyne mi ściągnie

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...