globtdm Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Właśnie jestem w poszukiwaniu ładnego ktm-a decyzja zapadła na model lc4 640 z rozruchemwpad mi w oko http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M317728 takowy zielony a ponieważ znawcą nie jestem ktm-a to nasuwa mi się pare pytań- dlaczego ma lakier metalik- dlaczego ma zwykły prędkościomież (chyba powinien byc elektronik)- błotnik i lampa przednia też z innej epoki - no i wahacz tylni jakiś taki inny niż u pozostałych lc4 dodajmy że to rocznik 2003 a może się myle, co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 jak na moje plastiki od kata i wahacz rowniezobrotomierz powinien byc raczej elektroniczny ale nei wiem jak Ty to na tych zdjeciach widzisz, co do koloru... to nie wydaje mi sie zeby to byl metalik, w takich barwach katy wypuszczali wystarczy spojrzec na http://www.bikepics.com/pictures/519391/ czy tez na http://www.bikepics.com/pictures/069748/ tak na marginesie, XR650 chcesz na Kata zmieniac, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 dla mnie jest fabryczny lc4, żadnych udziwień Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) bardzo ladny seryjny KTM Edytowane 17 Listopada 2006 przez Tomski_01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 mysle ze to normalna wersja SC(super competition) dlatego nie ma tu wyswietlacza ciekłokrystalicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam Dzieki za wasze odpowiedzi jeśli chodzi o lakier to koleś wysłał mi szczegółowe fotki, widac dokładnie że metalik predkościomiez to jeszcze przezyje, ale przedni błotnik i lampa to wtgladają jak z modelu 620 z 92 roku, nie bardzo to mi się widzi, koleś jest przekonywujący przez telefon, z tym że ja mam do nie go 400 km w jedną stronę i niechciałbym zobaczyc pomalowanej komedi a kasa jest raczej normalna nie żadna tam okazjaale nic jeszcze poszukam na stronkach usa a co do xr-y to niestety została rozbita, i teraz chcę przetestowac ktm-a (sprawdze co oni tam wsadzili w tą rame, obym się nie zawiód :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Siema !! Dziwię Ci się, że rozważasz zakup tego KTM'a, przecież on jest " DOBLOKOWANY ". Szok ..., ale taki DOBLOKOWANY KTM to musi iść !!!! Nie no , a na poważnie, to mimo , że są jakieś zastrzeżenia co do oryginalności elementów, koloru itd, to nawet gustownie zrobiony ...bo w dzisiejszych czasach , to ludzie czasami takie lipy odstawiają, że aż żal 4 litery ściska. Ale Ty go chcesz w teren ? Bo jeśli tak, to pamiętaj, że on jest chyba jednak cięższy od XR 600 w terenie i znacznie bardziej się uszkadza przy wywrotkach....szczególnie jak ma lakier metalik. Na szutry i na daleką turystykę OFF roadową to fajny. Jak Mijagi miał takiego na szybkich przełożeniach to zamknął nim 180 km/h !! Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 640 jest dosc ciezka ponad 160 -170 kilo , 620 wazy ok 140 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 (edytowane) 640 jest dosc ciezka ponad 160 -170 kilo , 620 wazy ok 140Taaaaa, Nitomen, ponad 170 kilo....Może powiesz coś jeszcze ciekawszego?Wagi 170 kilogramów nie ma nawet najcięższa LC4 640 Adventure.Wahacz w tej LC4 jak najbardziej normalny. Jeśli będziesz jechał pod koniec tygodnia, na początku przyszlego to jest szansa że również będe jechał w kierunku Szczecina, i jeśli by Ci to miało w czymś pomóc, to będę do Twojej dyspozycji. Kontakt masz w moim profilu.Pzdr. Edytowane 18 Listopada 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Jarek S moje dane odnosza sie do strony producenta ,wiec mysle ze wie co pisze skoro produkuje ten sprzet . Mowa o maszynie zatankowanej i gotowej do drogi Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Słuchajcie z tą wagą to nie ma się co rozwodzic ile by nie ważył to i tak jestem zdecydowany, pozatym moja xr-a była wyposażona w rozrusznik i jej dodatkowe prawie 20 kg zbytnio mi nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie, pomoc rozrusznika po każdej glebie była nie zastąpiona, dlatego też decyzja padła na lc4 640 z przyciskiem.Teraz to zastanawiam się nad tym doblokowaniem, zaczynam szukac jak Austryjacy to blokowali. Cały problem jest wtym że nie ma wyboru jeśli chodzi o model 640 ogłoszeń jest bardzo mało z wyjątkiem supermoto Jest jeszcze jeden który mnie zainteresował ale w suprmoto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M304871 z tym że z kołami mam problem bo nigdzie nie mogę znaleśc i nawet nie jestem w stanie zorjentowac się w cenie, chyba że wy coś wiecie Ewentualnie dajcie znac o ładnej 640-ce z przyciskim. Edytowane 19 Listopada 2006 przez globtdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 A czemu chcesz ja blokować? W roczniku 03`, w 640 powinien być podciśnieniowy gaźnik Mikuniego, jeśli jeszcze nie będziesz miał odłączonego systemu EPC to LC4 w tej opcji jest dość grzecznym i przewidywalnym motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) A właśnie. Co to jest ta wersja SIXDAYS? Czy to jest coś pomiędzy SC a zwykłym LC4? A tak z zupełnie innegj beczki to dziwi mnie trochę uwielbienie dla rozrusznika. Przecież jak ktoś nie ma siły kompnąć motocykla to tymbardziej nie ma siły żeby na nim jeździć. A LC4 kopie sie dość lekko, nie mam zbyt dużego doświadczenia w kopaniu dużych 4T i jak byłem oglądać pewnego LC4 to po przeczytaniu niektórych postów na tym forum zebrałem wszytkie siły i jak go kopnołem to myślałem że mu kopnik urwę taki miałem nadmiar "momentu" na nodze.A tak pozatym to brak akumulatora w terenie to chyba duża zaleta. Edytowane 19 Listopada 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Dead, masz rację-w 90% przypadków uważam że e-starter jest w LC4 całkowicie zbędny.Weź pod uwagę takie przypadki-trawersujesz zbocze, masz jakąś krytyczną sytuację, musisz zachować równowagę żeby nie odpaść od stoku i nie przekoziołkować. Kopniak masz od strony zbocza. Jedną ręką wciskacz przedni hebel, nogą tylny hebel-inaczej odlecisz. I silnik Ci gaśnie. -nie podeprzesz się nogą od przeciwnej strony kick-startera, bo jesteś na zboczu i nie dosięgniesz.-kopniak masz od strony zbocza: nie zrobisz nim długiego ruchu, bo zaryjesz butem w ziemię po krótkim ruchu wajhą, poza tym nie masz jak się podeprzeć.Ogólnie trzeba sie wykazać wtedy ekwilibrystyką cyrkowca, nie zawsze się to udaje, i nie raz turlałem się ze zbocza jak miś kuleczka gdy mi coś nie wyszło, czasem dopiero zatrzymywałem sie na krzakach, gorzej-jeśli na drzewie.I to są te chwile w których brak mi e-startera. A akumulator przydaje się bardzo zeby światła nie były uzależnione tylko od iskrownika-na ciemnym, kretym odcinku wiadomo że nie jedzie się obrotami-a wtedy światła zasilane tylko z iskrownika i są lichutkie. Akumulator wyrównałby chwilowy niedostatek prądu.Ciekawostka-nowy EXC-E 300 2T ma rozrusznik elektryczny. Edytowane 19 Listopada 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Nie chce go blokowac on jest doblokowany, czyli trza go odblokowac.A co do rozrusznika to w motocyklu enduro moim zdaniem nigdy nie zaszkodzi, jeżdże motocyklami od 10 lat i zdoświadczenia wiem że jeśli jest przycisk, to trzeba z niego kożystac, oczywiście żecz inaczej wygląda w wyczynowym sporcie ale to już inna historia.Jestem pewien że jeśli byście wszyscy mieli rozruszniki i kopniaczki bez straty na wadze to po jakimś czasie nawet zagożali twardzile by zapomieli o kinstarterach, poprostu jesteśmy tak zbudowani że sobie wszystko ułatwiamy. Oczywiście daje sobie radę i z kopnikiem nie stanowi to dlamnie żadnego problemu, ale zapewniam was że jest całe mnustwo sytułacji gdzie przyda się i zaoszczędzie mnustwo energi czarodziejski przycisk (cały czas mowa o dużych singlach) Ale widzę że odbiegamy od tematu a ja dalej szukam ładnej sztuki lc4 640 z rozruszniczkiemnie wstydźcie się i pomóżcie :)a może możecie kogoś polecic kto ładną maszyne mi ściągnie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.