piasektt Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 czy z takim tuningowanym silnikiem sa jakies problemy i czestsze ,drozsze remonty,brak czesci itp.? niw wydaje wam sie troche przychorana ta Olkowa Wrka? :icon_arrow: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M310367 Jest zawsze tak - czym większa moc tym większe zużycie wiec jeżeli moto posiada więcej km powinna byc mocniejsza korba itd ... i powinno sie ja częsciej serwisować niż taka zwykła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 czy z takim tuningowanym silnikiem sa jakies problemy i czestsze ,drozsze remonty,brak czesci itp.? niw wydaje wam sie troche przychorana ta Olkowa Wrka? :wink: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M310367 Są chyba dwie możliwości zwiększenia pojemności WRki, albo założony większy cylinder i tłok z nikasilem, lub wsadzona tuleja (jak był np. zarysowany czy pęknięty). W obu przypadkach korba dostaje większe obciążenie i oczywiście szybciej się zużywa. W przypadku tulejowania jest większe tarcie niż na nikasilu, co wpływa na jeszcze większe zużycie korby i łożysk i chyba bardziej się grzeje.Koszty takiej przeróbki są dość wysokie, więc wydaje mi się że gdyby było wszystko w porządku z motocyklem, nikt nie bawiłby się w tuning tylko kupił większą pojemność. To nie jest 50, żeby zakładać cylinder 80 i rejestrować na motorower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Listopada 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Nie no 4t jest po prostu latwiej podjezdzac pod takie gorki Co do tego ze 2t sie da - owszem ale trzeba troche umiejestnosci bo tylne kolo bardzo szybko zaczyna mielic i sie zakopujesz POZDRO Sam to wymyśliłeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Nie wymyslilem tego sam :icon_mrgreen: Poprostu nie dodalem ze chodzi mi tutaj o bardzo piaszczyste podjazdy. Na normalnych owszem 2t i 4t to praktycznie to samo. Nie napisalem tez ze sie nie da bo wystarczy popatrzec na fotki np enduroguya na bikepics. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Nie wymyslilem tego sam Poprostu nie dodalem ze chodzi mi tutaj o bardzo piaszczyste podjazdy. Na normalnych owszem 2t i 4t to praktycznie to samo. Nie napisalem tez ze sie nie da bo wystarczy popatrzec na fotki np enduroguya na bikepics. POZDROkurde tego sie czytac nie da, moze jeszcze napisz o tym ksiazke :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 No i zrezygnowalem z kupna Wrki i wczoraj nabylem DR350 :) Cebra teraz moze nachwile pozostac a Drka narazie do szkolenia w terenie umiejetnosci. Po dzisiejszej calodniowej warjacji po lasach stwierdzono :P : DR350 w zupełnosci mi narazie wystarcza ,mocy pod dostatkiem a co nie ktorzy straszyli ze malo ;) Nie ma gory a ni bagna ,ktore stanowilo by problem.Jak mi kiedys zacznie brakowac mocy to jakis tuning gaznika lub silnika itp. lub zmiana sprzeta ale na razie jestem mile zaskoczony.Jedyne co mnie dobijalo to jak kolega guziczkiem opalal Qada a ja kopalem jak glupi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 no to gratulacje... ale niezla zmiana. Z Wr, CRF i.t.d zeszło na dr 350 :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 taaaa taaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 No i super! :clap: A jakieś foty? Który rok? jaka cena?GRATULACJE ;) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 ;) hahaha zamiana nie zla :clap: ale trafila sie Dra blisko i wmiare ladna to drapnolem do nauki a tu mile zaskoczenie w terenie ,nawet nie chcacy zaliczylem pierwszy dosc wysoki lot w powietrzu i do teraz nie pojmuje ze spadlem na kola i obylo sie bez gleby :cool: DRa z 94r. z upside i regulacja wysokosci opona tyl do wymiany co odczulem na sliskiej trawie i blocie ,gdzie mna niezle poniewieralo na boki :) ,chyba tarcza i klocki tyl tez do wymiany. Lusterka i inne badziewia juz wyrabalem .Od sprzedawcy dostalem jakas dyszke do gaznika podobno jak zaloze ma byc dol mocniejszy?. http://img396.imageshack.us/img396/7590/suzikrakowih6.jpg Powiedzcie mi tylko jaka dac opone do tylu model itp ,zeby w terenie po blocie nie gonil na boki. Sie tam pewnie Dominik i Gawron smieja z mojej zmiany zakupu :) ale nie jest zle :( Dra narazie daje rade tylko ta zmiana z WR i crf :wink: :biggrin: :cool: Jak sprzedamy cebre i doszkolimy umiejetnosci w terenie to zakupimy Wr bo juz dzis sie przekonalem jak wazne jest dojechac w inne lasy niz ten moj majac papiery:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Ładna sztuka! Gratulacje!! Na tył polecam Mitasa C16. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Gratuluje i ja ;) Witam w gronie DRowiczow ;p Sluszny wybor bo moto ci dlugo posluzy. I oczywiscie gumowych drzew. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Mitas c16 O.K. jak ktos wie gdzie mozna kupic w dobrej cenie wysylkowo lub osobiscie w okolicach krakowa to prosze o info. A ta wieksza dyszka w gazniku zeczywiscie cos polepszy oprocz wiekszego spalania czy bedzie to malo odczówalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Gratki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Gratuluje, a może mitas c-10 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.