Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 No to sprawdz jak odbierzesz.Ja tylko chce wiedziec jak ich OK jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 zostały pomierzone cylindry i tłoki katastrofa cylindry do szlifu i nadwymiarowe tłoki koszt remontu takiego silnika - same części około 2000zł jest sens? w międzyczasie znajomy ma na sprzedaż gpz 500 z 89r z silnikiem na chodzie może podmiana? on ma przedlifta, ja polifta, czy będzie pasować może ktoś się wypowie kto siedzi w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 w okolicy pojawił się gpz500s ze stukającym silnikiem i spadkiem mocymoto odpala,chodzi lecz słychać stukiczyżby panewka? zastanawiam się czy warto go łyknąć (1300zł) i zaadoptować górę silnika do swojego opłacalne? czy lepiej gpz500 z 89r silnik na chodzie, bez papierówuszkodzony regulator napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Road Runner Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Moim zdaniem szkoda ładować kolejną kasę w Twój motocykl. Kupiłeś z "uszkodzonym modułem". Ten z '89 roku ma uszkodzony regulator napięcia. Jeżeli nie masz możliwości szybkiego i taniego sprawdzenia czy to faktycznie regulator napięcia (np. przez podmienienie z innym, sprawnym), to sobie odpuść. O tym egzemplarzu ze stukającym silnikiem w ogóle nie wspominam. Umoczyłeś ponad 1100 zł - trudno. Sprzedaj na części to co się nadaje, żeby zminimalizować stratę. Szkoda inwestować kolejne środki bez pewności, że osiągnie się zamierzony rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Tak naprawde to trzeba by sprawdzic cisnienie sprezania obu tych motocykli.Z ktorego roku jest stukajacy silnik ?Stuki moga byc spowodowane rozwalajacycm sie kolem magnesowym co bylo popularna usterka tych motocykli, nie koniecznie panewki.To zreszta tez mozna sprawdzic spuszczajac olej.Ja jednak nie ladowal bym sie w zadne jeszcze starsze silniki czy zamiany, bo nie sadze zeby byly w lepszym stanie technicznym niz twoj, tylko naprawil twoj silnik. Do tego nie kupowal bym nowych czesci tylko staral sie kupic z zachodniej Europy uzywany cylinder z tlokami w dobrym stanie, co bedzie duzo tansze choc moze zabierze wiecej czasu. No ale motocykl kupiles tanio, czesci kupisz tanio, jakis koszt musi byc i bedzie nim czas szukania i oczekiwania na przesylke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Tak naprawde to trzeba by sprawdzic cisnienie sprezania obu tych motocykli.Z ktorego roku jest stukajacy silnik ?Stuki moga byc spowodowane rozwalajacycm sie kolem magnesowym co bylo popularna usterka tych motocykli, nie koniecznie panewki.To zreszta tez mozna sprawdzic spuszczajac olej.Ja jednak nie ladowal bym sie w zadne jeszcze starsze silniki czy zamiany, bo nie sadze zeby byly w lepszym stanie technicznym niz twoj, tylko naprawil twoj silnik. Do tego nie kupowal bym nowych czesci tylko staral sie kupic z zachodniej Europy uzywany cylinder z tlokami w dobrym stanie, co bedzie duzo tansze choc moze zabierze wiecej czasu. No ale motocykl kupiles tanio, czesci kupisz tanio, jakis koszt musi byc i bedzie nim czas szukania i oczekiwania na przesylke.Moto z stukającym silnikiem rocznik 99, silnik identyczny jak mój, przebieg 40tysbyłem go osłuchać, stuki pojawiły się po zagrzaniu silnika, po wyłączeniu ssaniaogólnie stuk nieregularny, metaliczny, zwiększał się na wyższych obrotachdodatkowo spadek mocy piszesz o oleju... opiłki w oleju wskazywałyby na panewki,prawda? koło magnesowe chyba odpada - tam jest zabudowane, magnesy nie są odkryte co do cylindra i tłoka z zagranicy może być różniena odległość i bez pomiaru wymiarów dopuszczalnych ciężko będzie coś znaleźćmożna kupić coś podobnego co ja mamgłowicę to i tak dam zrobić - 290zł na gotowo + uszczelniaczecylinder z tłokiem poszukam na ebay'u najlepiej taki aby obeszło się bez szlifu. Jak taki poznać?do tego pierścionki, uszczelki i będzie wszystko zależy mi aby zrobić tego GPZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Kupujesz z Ebay cos co jest pomierzone, wyglada dobrze i trzyma wymiary z zastrzezeniem ze jesli okaze sie ze to nieprawda to sprzedawca zwraca pieniadze.Najlepiej z Niemiec lub HolandiiZreszta na Zachodzie sprzedawcy na takie przekrety sobie nie pozwalaja bo z tego zyja i zwykle kupione czesci sa dokladnie takie jak opis sprzedajacego.Co do motocykla z 99r nie chce wierzyc w 40 tys przebiegu, poza tym spadek mocy mowi o tym ze gora silnika jest do roboty.Tak padniete panewki zwykle daja pieknie blyszczacy i mieniacy sie w sloncu olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 chodzi Ci o coś takiego: https://www.ebay.pl/itm/Kawasaki-GPZ-500-S-EX500D-Zylinder-Motor-cylinder/254187715197?hash=item3b2ec4ba7d:g:42IAAOSwjyBcpP5V lub https://www.ebay.pl/itm/Kawasaki-GPZ500-ER500-KLE500-Circa-1998-2001-Engine-Cylinder-Barrel-Pistons/332690432466?hash=item4d75e521d2:g:rtMAAOSwMJFbJ-4x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Dokladnie tak tyle ze zapytalbym Niemca o luzy miedzy tlokami a tulejami cylindrow.Pisza zeby zadawac pytania i ze mowia po angielsku.Takie pytanie by brzmialo :Hi, I'd like to buy your parts ( Kawi GPZ 500 cylinder and pistons ) listed on Ebay ( nr listingu ), but I'd like to know a clearance between pistons and bores of the set.Regards. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Dokladnie tak tyle ze zapytalbym Niemca o luzy miedzy tlokami a tulejami cylindrow.Pisza zeby zadawac pytania i ze mowia po angielsku.Takie pytanie by brzmialo :Hi, I'd like to buy your parts ( Kawi GPZ 500 cylinder and pistons ) listed on Ebay ( nr listingu ), but I'd like to know a clearance between pistons and bores of the set.Regards.ale i tak musiałbym pierścienie dać nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 od jednego sprzedawcy z Niemiec otrzymałem taką odpowiedź: Hello,Piston 74,37 mm and cylinder 74,71 mm.Best regardsKay Bandte jak to się ma z danymi z serwisówki, znalazłem coś takiego wydaje mi się że przesłane wymiary są niedokładnie zmierzone tłok z serwisówki ma wymiary 73,942-73,957 limit 73,79cylinder 74,000-74,012 limit 74,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Tak nie sa dokladnie zmierzone, ale pasuje to pod pierwszy nadwymiar tlokow + 0.5 mm.Jaki jest wymiar twoich cylindrow i tlokow z obecnego silnika ?Tak pierscienie zawsze musza byc nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prelude3gen Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Tak nie sa dokladnie zmierzone, ale pasuje to pod pierwszy nadwymiar tlokow + 0.5 mm.Jaki jest wymiar twoich cylindrow i tlokow z obecnego silnika ?Tak pierscienie zawsze musza byc nowe.wymiary z mojego silnika tłok 73,8 i 73,9cylinder 74,2 i 74,2 mierzone suwmiarką zwykłą więc mało dokładne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Niestety zadna z tych par nie jest dobra.Wymiar naprawczy luzu miedzy tlokami i cylindrami jest 0.2 mm, a normalny roboczy wymiar powinien byc okolo 0.1 mmJeszcze pytanie gdzie mierzyles te tloki, powinienes je mierzyc na plaszczu tloka pod sworzniem w 2 plaszczyznach ?Powyzej sworznia srednica tloka sie zmniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.