kulawy Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) czesc!Mam problem z moim suzuki gs 500 (rocznik 1995) Mianowicie od czasu zakupu czyli jakis ponad miesiąc temu pojawiają sie stuki w silniku. dochodzą chyba z okolic głowicy. dziwne jest to ze raz są a raz ich niema. W sobote podczas juz zimowego cotygodniowego odpalania znowu sie pojawiły wiec postanowiłem to zarejestrować moim aparatem. Prosze o pomoc jak ktos będzie wiedział o co chodzi. Poniżej zamieszczam link:http://video.google.pl/videoplay?docid=-760113128731769169 Pozdrawiam! [LINK JUŻ DZIAŁA] Edytowane 13 Listopada 2006 przez kulawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Zle linka wkleiles :/ Nie da sie odpalic :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Trudno cos przez net stwierdzic ale taki nieregularny stkot moze byc przyczyna zuzytego łańcucha rozrządu . Bez rozbiorki nie ustalisz dokładnej przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Nieregularny stukot w okolicach głowicy, może wskazywać na zacinający się napinacz łańcuszka rozrządu. Przynajmniej tak było w moim motocyklu. Wymiana na inny egzemplarz (używany) uciszyła silnik znakomicie.Jeżeli łańcuszek jest wyciągnięty poza zakres pracy napinacza, to wtedy klekotanie jest ciągłe. Moja szkółkowa gieeska jest przykładem na którym przestudiowaliśmy z Pawłem wszelkie możliwe stuki z głowicy. Brak stuków także...Wal do Pawła Boruty.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 czescdzieki za niewiele odpowiedzi ale zawsze coc:)Jesli jest to cos zwiazane z lancuszkeim rozrzadu, rozrządem to co by sie stalo gdybym te stuki potraktowal jak gdyby nic. Przynajmniej przez jakis czas. Poniewaz mam niespodziwany klopot z kasa i nie moge teraz wydac na serwis i naprawe moto:/ a jezdzci oczywiscie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Wiesz czym moze skończyc sie zerwanie łańcucha lub przeskoczenie na kole łańcuchowym - totalnym zniszczeniem silnika . Lepiej nie jezdzij z takim defektem jesli nie masz kasy na naprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Na łańcuszek uzbieraj kasę, nie warto marnować silnika i nerwów przy jeżdżeniu. Jak chcesz to przejdź się jeszcze do jakiegoś mechanika [może masz niedaleko], jak będzie w porządku to posłucha maszyny i powie Ci co nie gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 No nie jest to co prawda jakość HDTV, ale dla mnie to też brzmi jak "z deczka" wyciągniety łańcuszek rozrządu...I to nie tyle, że dzwoni, co się już kiepsko nakłada na zębatki...Jak wyżej... Nie kombinować, tylko wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Musze Was zmartwić - to nie musi być łanczuszek. Są jeszcze inne możliwości - np. luz na mostkach wałków rozrządu - trzeba by to dokładnie sprawdzić, dokonać pomiarów i porównać z tolerancjami podawanymi przez producenta ... Uszkodzony napinacz u Tomka powodował inne dźwieki. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sem76 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Witam!W moim GS'ie też słychać takie stuki po nagrzaniu silnika. Na początku pomyślałem że kupiłem jakąś minę, ale mechanik który regulował zawory powiedział mi, że są to jakieś boczne luzy na wałkach rozrządu. Podobno nie jest to nic groźnego. Ja swoim GS'em zrobiłem już ponad 20 tyś. km i nic się nie stało. Wygląda na to że mechanik się nie mylił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.