Skocz do zawartości

stuki w silniku gs500


kulawy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc!

Mam problem z moim suzuki gs 500 (rocznik 1995) Mianowicie od czasu zakupu czyli jakis ponad miesiąc temu pojawiają sie stuki w silniku. dochodzą chyba z okolic głowicy. dziwne jest to ze raz są a raz ich niema.

W sobote podczas juz zimowego cotygodniowego odpalania znowu sie pojawiły wiec postanowiłem to zarejestrować moim aparatem.

Prosze o pomoc jak ktos będzie wiedział o co chodzi.

 

Poniżej zamieszczam link:

http://video.google.pl/videoplay?docid=-760113128731769169

 

Pozdrawiam!

 

[LINK JUŻ DZIAŁA]

Edytowane przez kulawy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieregularny stukot w okolicach głowicy, może wskazywać na zacinający się napinacz łańcuszka rozrządu. Przynajmniej tak było w moim motocyklu. Wymiana na inny egzemplarz (używany) uciszyła silnik znakomicie.

Jeżeli łańcuszek jest wyciągnięty poza zakres pracy napinacza, to wtedy klekotanie jest ciągłe.

Moja szkółkowa gieeska jest przykładem na którym przestudiowaliśmy z Pawłem wszelkie możliwe stuki z głowicy. Brak stuków także...

Wal do Pawła Boruty.

Powodzenia.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

dzieki za niewiele odpowiedzi ale zawsze coc:)

Jesli jest to cos zwiazane z lancuszkeim rozrzadu, rozrządem to co by sie stalo gdybym te stuki potraktowal jak gdyby nic. Przynajmniej przez jakis czas. Poniewaz mam niespodziwany klopot z kasa i nie moge teraz wydac na serwis i naprawe moto:/ a jezdzci oczywiscie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jest to co prawda jakość HDTV, ale dla mnie to też brzmi jak "z deczka" wyciągniety łańcuszek rozrządu...

I to nie tyle, że dzwoni, co się już kiepsko nakłada na zębatki...

Jak wyżej... Nie kombinować, tylko wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze Was zmartwić - to nie musi być łanczuszek. Są jeszcze inne możliwości - np. luz na mostkach wałków rozrządu - trzeba by to dokładnie sprawdzić, dokonać pomiarów i porównać z tolerancjami podawanymi przez producenta ... Uszkodzony napinacz u Tomka powodował inne dźwieki.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

W moim GS'ie też słychać takie stuki po nagrzaniu silnika. Na początku pomyślałem że kupiłem jakąś minę, ale mechanik który regulował zawory powiedział mi, że są to jakieś boczne luzy na wałkach rozrządu. Podobno nie jest to nic groźnego. Ja swoim GS'em zrobiłem już ponad 20 tyś. km i nic się nie stało. Wygląda na to że mechanik się nie mylił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...