gumbal Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Czego mozna spodziewac sie po takim przebiegu? czy wogule warto taka kupic? czy po kolejnych 20 nie bedzie trzeba wsadzic w nia kilka tysiecy lub oddac na złom?ile pali srednio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Czego mozna spodziewac sie po takim przebiegu? czy wogule warto taka kupic? czy po kolejnych 20 nie bedzie trzeba wsadzic w nia kilka tysiecy lub oddac na złom?ile pali srednio?http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,89.htmlhttp://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...x?ArticleID=511http://www.motorcycle.com/mo/mcyam/00r1/00r1.html Jeśli dbano o maszynę to pojedzie pewnie i drugie tyle, jeśli nie, to nie :( Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Czego mozna spodziewac sie po takim przebiegu? czy wogule warto taka kupic? czy po kolejnych 20 nie bedzie trzeba wsadzic w nia kilka tysiecy lub oddac na złom?ile pali srednio? A wolisz R1 która miała "glebę parkingową" oraz przekręcony licznik o 25000 do tyłu? Lepiej sprawdź stan techniczny motocykla, bo to najważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 to zalezy jak ktos to moto uzytkował. 40 tysi za granica po autostradach jest lepsze niz 115 tysi po polskich drogach. Tak jak pisał kolega wyzej lepiej podjechac i ogladnąć furacza. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) z motocyklem zazwyczaj jest tak ze do pewnego czasu sie trzyma, ale jak zacznie sie sypac to wszystko po kolei. Mile widziane opinie zytkownikow starych r1 ze sporym przebiegiem. Jak sie trzyma zawieszenie jednostka napedowa (nie liczac skrzyni, ktora stanowi juz legendę) lub inne frykasy. Do wydania 14 tys za 98 rok. Jest to duzo pieniedzy i wolalbym zeby za rok czy 10 tysiecy motor sie nie rozlecial. niz 115 po polskich to pewnie ze lepiej :D Motor mial malowana czache i dolny boczny plastik, reszta orginał. Edytowane 13 Listopada 2006 przez gumbal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) wyjdę na marudę, ale niech tam... i zapytam:a uważasz, że masz wystarczająco dużo doświadczenia żeby się rzucać na takiego rekina?może coś troszkę mniejszego będzie dużo lepsze? bo i po tym, że zadajesz takie pytanie wnoszę, że nie miałeś duzoo do czynienia z tego typu motocyklami.pozdrawiam Edytowane 13 Listopada 2006 przez Groszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 14tys. i R1?Nie może to być nic długo działającego, jak na mój gust.powodzenia Ja tam za taką kasę bym kupił jakieś 600ccm, nowsze, w lepszym stanie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 wyjdę na marudę, ale niech tam... i zapytam:a uważasz, że masz wystarczająco dużo doświadczenia żeby się rzucać na takiego rekina?może coś troszkę mniejszego będzie dużo lepsze? bo i po tym, że zadajesz takie pytanie wnoszę, że nie miałeś duzoo do czynienia z tego typu motocyklami.pozdrawiam kompletnie nia mialem doczynienia z duzymi motocyklami, ale motor wydaje sie byc dosc tani, wiec mysle coby go niekupic, a co z nim zrobie to by sie okazało przez zime (moze jakas wymiana z bratem na zr7) Nie wiem czy jest az taka roznica miedzy litrem a 600. nie rozpisujcie sie wiecej na temat doswiadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 14tys. i R1?Nie może to być nic długo działającego, jak na mój gust.powodzenia Ja tam za taką kasę bym kupił jakieś 600ccm, nowsze, w lepszym stanie. 14 tys zl na rocznik 98 to wcale nie tak mało i myśle ze jak sie dobrze poszuka to można całkiem ładną kupić. 40 tys przebiegu to norma dla tego rocznika... Tylko w polsce liczniki sportowych maszyn zatrzymują się po 20 tys. Jak była oszczędzana to nie ma sie co martwić(ja widziałem r1 z przebiegiem 70 tys) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuntman2 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Moim zdaniem R1 za 14tys. to coś pdjeżdzającego pod padlinę. Zerknij na ceny R1 chodzby na allegro i sam wyciągnij wnioski. Ceny R1 najstarszych egzemplazy czyli 1998r. wahają się w granicach 20tys. a więc nie wierz w cuda że jej własciciel ma po prostu dobre serce i chce ją oddać za 3/4 ceny. Polecał bym jeśli naprawde chcesz dużo mocy np. GSX-R za 14tys. wyrwał byś jakis rocznik 1999 z pojemnością 750 która ma tylko 20 kucyków mniej od R1 a mianowicie 130 :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Albo ja mam inne allegro albo slepy jestem .. za 20 tys to masz o wiele nowszą. Nie znam tego moto ale wyglada niezle R1 i kosztuje 19,5 a jest z rocznika 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 za 14 tysiecy mozna juz kupic trzba tylko szukac a nie przegldac sobie dla przyjemnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 a ja bym sie tak licznikiem nie sugerowal: 1. moze miec malo przejechane ale dlatego bo byla na nim tylko ciagle guma palona itp2. maly przebieg bo ktos poprostu licznik odlaczyl3. maly przebieg bo przekrecony duzy przebieg ale "wyjezdzony" lepszy niz maly ale za to z zakatowanym silnikiem. sprawdz stan moto a nie licznik. z tego co zauwazylem to masz male dosw na moto, jakies 17 lat i sadzasz sie na R1, zycze ci jaknajlepiej i zeby moto fajne bylo ale uwazaj na siebie bo R1 to nie przelewki i bledu ci nie wybaczy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jezeli oceniasz taki motocykl na podstawie zdjecia z allegro i do tego pytasz o opinie ludzi, ktorzy nawet go na oczy nie widzieli, to czego sie spodziewasz ???Taki motocykl to trzeba obejrzec, osluchac i objezdzic zeby cokolwiek o nim powiedziec. I musi to robic ktos kto R1 zna na wylot i ma jakies pojecie o mechanice, zmianach malowania poszczegolnych modeli aby wykryc krzywe / pekniete i szpachlowane ramy i tym podobne kwiatki. Przebieg nie ma zadnego znaczenia, bo ten silnik normalnie jezdzony i 300 tys przelata, problem w tym ze w Polsce jezdzi stale na przednim, lub tylnym kole, co nie wplywa na jego zdrowie pozytywnie, nie mowiac o tym ze w 100% lezal wielokrotnie na obu stronach, a poprzedni wlasciciele trenujac zmiane biegow na gumie mocno oslabili skrzynie, lozyska glowki ramy i przedni widelec. Przecietny 8 letni sport za niewielka cene, ktory znaczna czesc swego zycia spedzil w Polsce to bedzie skatowany poltrup.Na co cos takiego zaczynajacemu swoja przygode z motocyklami 17 latkowi bez prawa jazdy ??? ciezko odpowiedziec, widocznie wielu jest takich co musza przejsc przez szkole "twardych kuksancow", zeby sie czegos nauczyc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 W pierwszych R1 po 50-tce wyciera się wyraźnie powłoka na apsaj-dałnach, na to zwróć uwagę, szerze mówiąc nawet gdyby miała ona 1000 km przebiegu to bym tego modelu (98-99) nie kupił, nie bo nie (nie chce tu się rospisywać), lepszy jest, bardziej dopracowany - thunderace pow 99, jeśli celujesz w YAMAHĘ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.