Skocz do zawartości

Kawasaki klr 600


bohen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałem się dowiedzieć czy to prawda że w KLR 600 (jak to piszą w katalogu motocykli używanych) występują problemy takie jak: zuzycie oleju 1,5l na 1000km, bardzo awaryjne napinacze łańcucha rozrządu, i chłodnica narażona na uszkodzenia podczas gleby. Jesli ktoś wie coś na ten temat to prosze o info. Czasem można taką kawe wyrwac za fajne pieniądze. Sam poluje na jakąś 600 (XL, XT, DR, KLR)

Są to istotne wady dla użytkownika, ale przecież jakby to wystepowało nagminnie to by wycofali ten model ze sprzedaży, a był produkowany chyba przez 6 czy 7 lat (?). Zalezy mi na tym bo jak nie znajde w moim przedziale cenowym XL lub XT, to bede sie pewnie rozglądał właśnie za klr ale najpierw chciałbym sie dowiedziec czy warto w ogóle pakowac sie w ten sprzęt.

Pozdro

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma ten model i w sumie nie wiem czy mu duzo oleju bierze ale mi sie wydaje ze nieznaczne ilosci co do chłodnic to fakt po jednej glebie rozwalił chłodnice ale ta gleba nie była zwyczajna przy zwykłym upadku nic sie nie powinno stac (zawsze mozna cos dorobic aly chroniic)a co do napinaczy to nic nie wiem ale kolega nia smiga i nie narzeka moze tylko na mase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja latalem caly sezon z kumplem, ktory ma wlasnie KLR 600, razem go czasami robilismy.. z powazniejszych rzeczy to mial tylko jaja z rozrusznikiem, bo nie chcial krecic... reszta ok

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam KLR 650. Jak go kupiłem to zużywał 5 l (słownie pięć) oleju na 1000 km!!! Ale to była wina wcześniejszego użytkownika, który nie pokusił się wymienić uszczelniaczy zaworowych - koszt ok 40 zł + robocizna (o ile dobrze pamiętam). W tej chwili nie zauważam jakiegoś nienormalnego zużycia oleju (tzn po ok. 2000 km od wymiany uszczelniaczy nie było konieczności uzupełniania oleju). Co do rozrządu to nie miałem problemów do tej pory. Napewno w Kawasaki (jak i w innych moto) należy przestrzegać wymiany oleju - to procentuje bezawaryjnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne ze moto ktore ma 20 lat i nikt nie zagladal w garnek bedzie zrec olej. Kazde takie moto bedzie zrec olej , zarowno XT , XL, jaki DR. Chlodnice nie sa tak narazone jak pisza ,ja mam jedna chlodnice ale wieksza niz w 600 i nie uszkodizlem jej a pare gleb mialem. Co do napinacza, to jest zapadkowy wiec sie nie cofnie sam jedynie sprezyne za parenascie zl warto wymienic.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dzieki za info. Własnie zastanawiam sie nad tym moto http://motoallegro.pl/item140515903_kawasaki_klr.html

i dlatego pytam Was o rady. Mieszcze sie spokojnie w cenie tego moto razem z naprawą i dlatego mnie ta oferta interesuje.

Odnośnie co do klr 650, to są one poza moim zasięgiem finansowym więc sie za nimi nie rozglądam, ale na temat ich wad to nie słyszałem (bynajmniej o takich wadach jakie miał poprzednik czyli klr 600)

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ci sie wydaje ze jak poszedl rozrzad to nic sie nie stalo ?? w najgorszym razie wal, tlok , zawory do wymiany w najlepszym tylko zawory . Ciekawe jak tlok z pierscionkami pewnie przelatane 80 tys km na nominale i siwy dym za moto :biggrin: .

 

p.s jak nie masz kasy nie pchaj sie w japonca z niesprawdzonej reki. Bo naprawy przewyzsza zakup moto.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Dzieki Nitomen za ostudzenie mojego zapału na to moto. Zgadza sie , wczesniej rozbijałem sie MZ, więc o enduraku 4t nie bardzo mam pojęcie. Chyba w ogóle zrezygnuje z Kawy na rzecz konkurencji.

Pozdro

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dzieki za info. Własnie zastanawiam sie nad tym moto http://motoallegro.pl/item140515903_kawasaki_klr.html

i dlatego pytam Was o rady. Mieszcze sie spokojnie w cenie tego moto razem z naprawą i dlatego mnie ta oferta interesuje.

Odnośnie co do klr 650, to są one poza moim zasięgiem finansowym więc sie za nimi nie rozglądam, ale na temat ich wad to nie słyszałem (bynajmniej o takich wadach jakie miał poprzednik czyli klr 600)

 

hahaha to jest wlasnie moto o którym pisałem wyżej, kumpel je sprzedał i teraz typek widac tez sie chce pozbyć, i zapomniałem dodać ze ma problemy z rozrusznikiem (często nie łapie). odpuść sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bohen kawa nie jest zla ,niema idealnego moto. Kupisz DR , XL , XT i za 3 tys zl ale tam tez bez remontu sie nie obejdzie, w DR np pada glowica i skrzynia , XL,XR sa dosc drogie nawet za pierwsze rocznik w XT tez trafia sie padnieta skrzynia. Zabana kawa posluzy dlugo i bezawaryjnie, ja np nie zamienil bym sie na popdobne enduro tej klasy :notworthy: KLR 650 rox :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile chcesz wydać na 600. Ja kupiłem DR600 za 4000zł i mam do wymiany tylko uszczelniacze zworowe i regulator napięcia. Chcąc kupić stare enduro musisz się liczyć z tym, że będziesz coś musiał przy moto zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No na enduraka to moge przeznaczyc ok 3000zł. Własnie rozglądąłem sie za jakąś 600 ale w tej cenie niebardzo jest co. Znajomy ma do sprzedania XT 600 Tenere, ale na wyższych obrotach mu przerywa, i co dziwne. Jak jest zimna to mu nie zapali. Bierze wtedy suszarke do włosów i podgrzewa membrane w pompce paliwa. Jak to sie nagrzeje to pali bez niczego. Chce za nia własnie 3000zł ale nie wiem czy warto sie w to pchać. Ostatnio zacząłem sie rozglądac za XL 500, bo sa w dobrych cenach ale nie wiem jak sie ma ona do sprzętów o 600ccm pojemności (tzn, osiągi, czy dużo odstaje)

Co do Kawy to nic do niej nie mam ale no własnie KLR 650 już troche kosztuje (jak na moje możliwości), więc niestety musze z niej zrezygnować.

 

pozdro i dzięki za odpowiedzi

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...