xj 600 n Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Mam pytanie do wszystkich maniaków suzuki V-Storm. Na allegro jest kilka ofert tego modelu motocykli, spośród, których interesują mnie dwie: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M262889 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M295679 Chciałem w związku z tym zapytac, czy ktoś miał kontakt z tymi sprzetami i czy oferujący to solidne firmy? Czy cena jaką sobie życza nie jest "promocją"? Czy oferowane sprzęty wymagałyby dodatkowego wkładu finansowego? Sprzedawca oczywiście będzie zachwalał i nie napisze o koniecznych wymianach, stąd moje pytanie. Na ile przebieg odpowiednio 24 tysięcy i 39 tysięcy kilometrów jest obciążeniem dla silnika? Czy w razie kupna mógłbym liczyc na pomoc w sprawdzeniu stanu technicznego przez ludzi znających się na rzeczy i mieszkających w Szczecinie albo Gdańsku? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Wydaje mi się, ze za niewiele wyższą cenę, jeżeli dobrze poszukasz, kupiłbyś 650, nówkę bez ABSu.O małym Sztormiaku pisało się tu już sporo. Zobacz w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/Turystyk-dla...eta-t60063.html Cosmo jest ekspertem w tej sprawie. Ja trafiłem w CM w Jeleniej duzego z kuframi i czymś tam jeszcze, 2200km, za 30 koła, ale ktoś go sprzątnął kilka dni temu.Myślę, ze warto się zastanowić. Słuchy jakie doszły mnie w sprawie Pomirskiego raczej odwiodły mnie od zakupów tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Dziękuje za odpowiedz, Co do małego V- Stroma, to mam coś takiego dziwnego w sobie, że ten jeden wydech by nie przeszedł. Ponadto litrowy motocykl jest docelowym celem moich marzeń. Odnośnie Pomirskiego to zaczekam jeszcze z opinia, ale jak dotychczas na mojego maila odpowiedział tylko sklep Suzuki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja też myśle o małym albo dużym i poważnie się waham. Wali mnie jeden wydech, dla upartych ponoć sa atrapy. Duży ma większego kopa, ale jak ma mi sie lepiej jeździć i miałby to być nowy sprzęt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Kolego a nie myslałeś o varadero 1000 ?? Jest to o wiele bardziej pewna i udana konstrukcja jak V strom 1000. Miałem transalpa wcześniej 2005 i miałem kupować V stroma. V strom na 1 rzut oka jest taki plastikowy i wykonanie przy hondzie wypada blado... Co do silnika - v strom 650 ma silnik nowej generacji i jest to kosmos w porównaniu z transalpem - ale żywotnośc napewno jest o wiele mniejsza. Co do tego to poleciłbym Ci Varadero, a jeśli V strom to 650. Z 1000cm V strom niema żadnych szans przy Varadero - ale wiadomo że suzuki mozna kupic w dobrej cenie, bo jeśli varadero to raczej od 2003 nowy model na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Kolego a nie myslałeś o varadero 1000 ?? Jest to o wiele bardziej pewna i udana konstrukcja jak V strom 1000. Miałem transalpa wcześniej 2005 i miałem kupować V stroma. V strom na 1 rzut oka jest taki plastikowy i wykonanie przy hondzie wypada blado... Co do silnika - v strom 650 ma silnik nowej generacji i jest to kosmos w porównaniu z transalpem - ale żywotnośc napewno jest o wiele mniejsza. Co do tego to poleciłbym Ci Varadero, a jeśli V strom to 650. Z 1000cm V strom niema żadnych szans przy Varadero - ale wiadomo że suzuki mozna kupic w dobrej cenie, bo jeśli varadero to raczej od 2003 nowy model na wtrysku.Boze....typowy Hondziarz :icon_eek: Gosc pyta o V-Stroma 1000 a ten mu bedzie wciskal Varadero i jeszcze zachwalal ze lepsze :evil: Skad Ty wiesz ze silnik V-stroma 650 wytrzymie mniej niz Transalpa????A stwierdzenie ze V-Strom 1000 nie ma zadnych szans w porownaniu z Varadero to juz smiech na sali :biggrin: W czym to niby jest lepsza?W tym ze wiecej pali???W tym ze ma ciezka stalowa rame zamiast aluminiowej???W tym ze duzo wiecej kosztuje???Jezdzisz Honda to nia jezdzij i nie probuj wmawiac wszystkim ze to jakis cud na kolkach bo na pewno nim nie jest :lapad: V-Strom to duzo nowsza i dojrzalsza konstrukcja i do tego tansza :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) Enduroman - z całym szacunkiem dla Twojego zamiłowania do Hondy informuję Cię, że jest coś takiego jak postęp technologiczny. To, że Suzuki z 650ccm wyciąga 70KM, a Honda 55KM to nie znaczy, że silnik Suzuki jest mniej wytrzymały, tylko że po prostu jest dużo bardziej nowoczesny. Silnik trampa to lata 80te. Czy myślisz, że od tamtego czasu niczego nie usprawniono w zakresie budowania silników?Podstawowa sprawa - Vstrom jest na wtrysku, tramp na gaźniku. Jeśli porównasz kulturę pracy egzemplarzy z przebiegiem np. 50kkm, to zdziwisz się jakie znaczenie może mieć wtrysk.Co do zywotności, to akurat argument kulą w płot trafiony, bo ten silnik napędza kilkadziesiąt tysięcy Suzuki SV :evil: A przypadku DL1000, silnik również jest sprawdzony w kilku innych modelach.Hondy są fajne, ale to ich zamiłowanie do tradycji i sprawdzonych rozwiązań powoduje, że obecnie stają się bardziej przestarzałe konstrukcyjnie niż HD. Nie dotyczy supersportów :cool:Z mojej strony EOT w kwestii porównania Hondy/Suzuki, bo nie o tym jest ten wątek. Obie marki mają swoje zalety i swoich zwolenników, ale jeśli już mamy o tym dyskutować, to proszę o 1) oddzielny wątek; 2) racjonalne argumenty, a nie że "plastikowo wygląda" czy "na pewno chyba powinien mieć mniejszą żywotność, tak na chłopski rozum podchodząc". Ja mojego trampa bardzo lubiłem, ale zwyciężyły względy praktyczne ;) ... no i zamiłowanie do komfortu :icon_eek: xj600n - Vstromy z początków produkcji miały problemy z awaryjnym sprzęgłem. Jak poszperasz po sieci, to dojdziesz do danych których egzemplarzy to dokładnie dotyczy. Jakbyś miał problem, to daj znać PW, to Ci to znajdę pod koniec przyszłego tygodnia (jutro wyjeżdżam z kraju i mogę mieć problem z netem). Poza tym usterek charakterystycznych dla tego modelu nie ma, są jedynie nieliczne charakterystyczne dla konkretnych egzemplarzy. Bezpieczniej wziąć tego 2003, jeśli chodzi o sprzęgło.Przebieg 40tys km to dla tego motocykla standard na 2-3 sezony. Jeśli znajdziesz 2-3 letniego DLa z dużo mniejszym przebiegiem, to albo masz dużego farta, albo korygowany licznik (wiesz co robić - sprawdź gumy, napęd, tarcze...) ;) Nie latam DL1000, ale z tego co wiem z zachodnich forów, to do 100kkm nawija się bezproblemowo, zakładając właściwe serwisowanie i eksploatację motocykla. Porównanie 650/1000 już było wałkowane wiele razy, więc nie powtarzam :biggrin: Masz marzenia, to je spełniaj :lapad: Edytowane 9 Listopada 2006 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 pisalem przecie ze 650 lepsze od transalpa ale 1000 jest nieudany i to nie tylko moje zdanie. Varadero też jest na wrtysku. Ja nikogo nie namawiam ale dobrze radzę. I tak każdy jeździ tym czym chce. Co w stromie 1000 jest nowego czego niema nowe waradero ?? NIC - varadero ma nawet więcej, abs, dcbs, itd i wtrysk od 2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Duży sztormiak jest produkowany od 2001, jeżeli coś tam w nim było nieudane to podejrzewam, że z czasem to i owo poprawili bo gdyby był denny to juz by go nie było na rynku. Tak uważam. ABS od przyszłego roku będzie. DCBS to smaczek w hondzie, ale rożnica w cenie moim zdaniem rekompensuje ten brak. Z tego co zdążyłem się rozeznać to światła sztormiaka biją Viadro na głowę. Typowa sytuacja, kazdy motocykl ma plusy i minusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Z tego co zdążyłem się rozeznać to światła sztormiaka biją Viadro na głowę. Faktycznie, są ładniejsze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Od Ciebie Hun innej reakcji bym się nie spodziewał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Duży sztormiak jest produkowany od 2001Od 2002 r. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Nie upierałem się :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Nie wiem jak światła świecą w varadero ale w transalpie bardzo słabo. W DL 650 światełka są bardzo dobre, to w DL 1000 pewnie też. Napewno Viadro będzie miało lepsze światła od trampka - ale ten ich piękny wygląd ;) taki agresywny wygląd :biggrin: coś pięknego. Co do Stroma - to w koncu zdecydowałeś się na jakiegoś ?? W warszawie mają chyba nawet klub v stroma. Kiedyś też bardzo mi się podobał ale jakos tak nie wiem do suzuki przekonania niemam. Fajny motor - bo niby typowa szosówka ale o szuterki zachaczy. pozdro LINK DO fajnej fotki http://delikatesy.pl/darekh/moja%20strona/vartur.jpg aha i od roku 2007 w 650 jest montowany ABS tylko nie wiem czy standard czy w opcji ale raczej opcja bo widziałem rózne ceny na 2007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Nie wiem jak światła świecą w varadero ale w transalpie bardzo słabo. W DL 650 światełka są bardzo dobre, to w DL 1000 pewnie też. Napewno Viadro będzie miało lepsze światła od trampka - ale ten ich piękny wygląd :icon_mrgreen: taki agresywny wygląd :banghead: coś pięknego. Co do Stroma - to w koncu zdecydowałeś się na jakiegoś ?? W warszawie mają chyba nawet klub v stroma. Kiedyś też bardzo mi się podobał ale jakos tak nie wiem do suzuki przekonania niemam. Fajny motor - bo niby typowa szosówka ale o szuterki zachaczy. pozdro LINK DO fajnej fotki http://delikatesy.pl/darekh/moja%20strona/vartur.jpg aha i od roku 2007 w 650 jest montowany ABS tylko nie wiem czy standard czy w opcji ale raczej opcja bo widziałem rózne ceny na 2007. Witam, Co do opcji, którą wybrałem( moto ze Szczecina granat) to jak na razie nie jest możliwa wymiana xj + gotówka na DL, ponieważ jest koniec sezonu itp. taką odpowiedz uzyskałem w salonie, ale podobało mi się podejście do klienta i nie olewanie go, czego nie można powiedzieć o panach z Hondy( drugi link). Lecz jestem już zdecydowany na V-Stroma i będę obserwował wszystkie możliwe aukcje i czytał w gazetach co i jak. Z kolei co do rocznika 2007 to ABS jest seryjny, nie da się kupić modelu DL 650 bez tego dodatku, mozna za to kupić 1000 bez ABS-u. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.