Soku11 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Czemu na jedynce?? Wlasnie na jedynce jest trudniej bo moto sie szyciej wkreca :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Opowieści dziwnej treści naczelnego i jemu podobnych autopuszkopseudomechaników możecie włożyć pomiędzy bajki. Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo traktować własny silnik jak chce :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 co do 2T to te silniki są bardzo wrażliwe na dostrojenie i odpowiednie spalanie. napełnianie rezonansowe, rezonans spalin itp. są odpowiednio dobrane do pewnych oborotów i wtedy występuje optymalna praca silnika (spalanie, smarowanie). a jako że nastawy silnika nadają poniekąd maksymalny moment i moc, więc umieszczone są przy stosunkowo wysokich obrotach (dla danego silnika). więc zbyt niskie lub zbyt wysokie obroty powodują nieoptymalne spalanie. ale to tylko teoria, w praktyce jeździ się w różnych partiach obrotów. wydaje mi się że najlepiej mieć zawsze takie obroty silnika, aby nie miał "ciężko". czyli nie za niskie. no i oczywiście nie za wysokie, tzn. cały czas w okolicach czerwonego pola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) co do 2T to te silniki są bardzo wrażliwe na dostrojenie i odpowiednie spalanie. napełnianie rezonansowe, rezonans spalin itp. są odpowiednio dobrane do pewnych oborotów i wtedy występuje optymalna praca silnika (spalanie, smarowanie). a jako że nastawy silnika nadają poniekąd maksymalny moment i moc, więc umieszczone są przy stosunkowo wysokich obrotach (dla danego silnika). więc zbyt niskie lub zbyt wysokie obroty powodują nieoptymalne spalanie. ale to tylko teoria, w praktyce jeździ się w różnych partiach obrotów. wydaje mi się że najlepiej mieć zawsze takie obroty silnika, aby nie miał "ciężko". czyli nie za niskie. no i oczywiście nie za wysokie, tzn. cały czas w okolicach czerwonego pola.jak mówisz wysokie obroty no w pelni masz racje :lalag: to kto mi powie jak utrzymać taki silnik 2t w optymalnych obrotach :D http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/ pisałem że wszystko zależy od konstrukcji :D Edytowane 12 Listopada 2006 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Czyli z tego co mówicie i z cytau poniżej : "Moc maksymalna 62 KM przy 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 85 Nm przy 3000 obr/min."dane z http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentacje_moto/yamaha/xv1000/xv1000.htm z 13-11-2006 wynika, ze viagrę należy traktować między 3 000 do 6 000 obrotów ? Dobrze rozumiem ? Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.