xedos1 Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Witam serdecznie, mam takie pytanko, wiadomo, ze najlepiej kupić Draga z jak najmniejszym przebiegiem ale są modele co maja po 30-40 tys km, czy warto kupić draga z takim przebiegiem czy lepiej dopłacić troszke, poszukać z mniejszym? Jakie są bolączki tego silnika przy takim przebiegu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Witam serdecznie, mam takie pytanko, wiadomo, ze najlepiej kupić Draga z jak najmniejszym przebiegiem ale są modele co maja po 30-40 tys km, czy warto kupić draga z takim przebiegiem czy lepiej dopłacić troszke, poszukać z mniejszym? Jakie są bolączki tego silnika przy takim przebiegu? Lepiej kupić z mniejszym przebiegiem. Bolączki takie jak w większosci motocykli przy tym przebiegu - łozyska (w kołach, wahaczu, główce), wymiany oleju, regulacje :notworthy: Jak trafisz zadbany egzemparz to nie dołożysz 1 zł. Silnik XVS 650 powinien wytrzymać bez problemu 80-100 tys. km. Potem wymieniamy pierścienie i uszczelniacze zaworowe i śmigamy dalej. 30 tys km to żaden przebieg dla nowoczesnego motocykla. Zresztą dla większości straszych też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 (edytowane) Czy czasem Blanka P. z forum nie chce sprzedac Drag Stara ?Pojezdzila jeden sezon i stwierdzila ze znajomi musza na nia ciagle czekac, bo sie za nimi nie wyrabia :banghead:Dla mnie to fatalny motocykl pod wzgledem osiagow, chociaz moja BSA nie ma wiecej mocy. No ale chociaz jest 2x lzejsza ;) i 35 lat starsza :D. Adam M. Edytowane 26 Listopada 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prot Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 (edytowane) No jeszcze nie kupiłem ale szukam. Jakby ktoś znał jakiegoś rozsądnego użytkownika Drag Stara 650 Classic to bede wdzięczny za kontakt Pietra ma do opchnięcia Draga 650. Wal do niego na PW To żebyś się kurna nie ździwił :icon_mrgreen: :biggrin: ano podpisuję się pod tym dwoma rękami. Jak również pod tym co napisał Adam. Do dzisiaj pamiętam, jak przyszedł do serwisu gość ze łzami w oczach, po 3 miesiącach używania 650-ki i żalił się na wielki błąd, jakim był zakup małego Draga. Ale cóż - wszystko zależy od upodobań, stylu jazdy, temperamentu użytkownika. Edytowane 26 Listopada 2006 przez Prot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 drag star 650 jedyny plus za kardana osiagi marne, beben z tylu ogolnie nie zachwyca lepiej juz dolozyc i kupic cos o pojemnosci 1500 wzwyz :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidlak Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam serdecznie, mam takie pytanko, wiadomo, ze najlepiej kupić Draga z jak najmniejszym przebiegiem ale są modele co maja po 30-40 tys km, czy warto kupić draga z takim przebiegiem czy lepiej dopłacić troszke, poszukać z mniejszym? Jakie są bolączki tego silnika przy takim przebiegu? Pozdrawiam Kupując motocykl nie powinieneś się za bardzo sugerować przebiegiem, możesz się naciąć na handlarza- regulatora przebiegów któremu korekta pomoże w opchnięciu jego moto, weź ze sobą spec mecha który stwierdzi stan ogólny konia. Pomyśl za nim kupisz Draga o Magnie moc, cruiser, satysfakcja z jazdy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Witam serdecznei, znalazłem Drag Stara 650 Classic, rok 2004, przebieg 21 tys, kupiony w Polskim salonie, regularnie servisowany, bezwypadkowy, bez szlifów itp... Z wyposażenia ma sisibar, gmole, spacerówki, alarm. Cena za niego 18 tys zł, mysle ze jest to dobra cena. Koleś sprzedaje bo chce ścigacza kupić. Jest jego pierwszym właścicielem. Kolor Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidlak Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Witam serdecznei, znalazłem Drag Stara 650 Classic, rok 2004, przebieg 21 tys, kupiony w Polskim salonie, regularnie servisowany, bezwypadkowy, bez szlifów itp... Z wyposażenia ma sisibar, gmole, spacerówki, alarm. Cena za niego 18 tys zł, mysle ze jest to dobra cena. Koleś sprzedaje bo chce ścigacza kupić. Jest jego pierwszym właścicielem. Kolor Black Cena rewelacyjna :icon_exclaim: oby stan był taki jak w opisie, sam fakt że motocykl był kupiony u nas w salonie dodaje mu wartości, sissy bar plus gmole to wydatek kolo 1000 PLN więc już zaoszczędziłeś, najlepiej jak byś wrzucił foty konia wtedy jesteśmy w stanie zobaczyć ewentualne minusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Cena rewelacyjna :P oby stan był taki jak w opisie, sam fakt że motocykl był kupiony u nas w salonie dodaje mu wartości, sissy bar plus gmole to wydatek kolo 1000 PLN więc już zaoszczędziłeś, najlepiej jak byś wrzucił foty konia wtedy jesteśmy w stanie zobaczyć ewentualne minusy. Dziś bede miał fotki tego Drag Stara, nie ma go nigdzie w ogłoszeniach. Facet posiada jeszcze fakture zakupu z salonu w katowicach, serwisowany od nowości. Mówi ze stan jak nowy, ale tylna opona jest już na 1 sezon ( trzeba wymienić a koszt nowej pewnie z 700zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Silnik XVS 650 powinien wytrzymać bez problemu 80-100 tys. km. Potem wymieniamy pierścienie i uszczelniacze zaworowe i śmigamy dalej. 30 tys km to żaden przebieg dla nowoczesnego motocykla. Zresztą dla większości straszych też. No dobra, to moze cos powiesz, moze doradzisz :( dla Draga co ma 40000 ....... ale mil ???Jezdzi rewelacyjnie, zadnych wyczuwalnych luzów, stukotów, i innych problemów. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 (edytowane) 650 drag star to slabe moto i wydaje mi sie ze bedziesz zalowalnawet jak sie nie przyznasz bo duma ci nie pozwoli ;)bedziesz sie nie fajnie czul jak cie beda matizy i tica wymijac z kazdej strony...to ze ma predkosc maksymalna oscylujaca kolo 140 na godzine to nie znaczy ze bedziesz jezdzil 130 caly czas, krecac tak takie moto to bedzie ci bral po 8 litrow pozatym bedzie niemilosiernie wyl Edytowane 27 Listopada 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidlak Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 trzeba wymienić a koszt nowej pewnie z 700zł). no prawie 700 170/80-15 Bridgestone 634 PLN możesz rzucić okiem na Continentala Milestone cena około 500 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Ja bym uciułał z 20 tyś i 1100 kupił, widziałem takiego z przebiegiem 300 tyś i silnik nie rozbierany. Więc z tymi remontami silnika po 100 tys to bajka w wypadku DRAG STARA Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 (edytowane) w wypadku motocykla kazdego typu krazownik czyli mala moc duza pojemnosc to taki silnik jest nie do zajezdzenia...jak wymieniasz olej i nie krecisz go na full caly czas to taki silnik w takim motocyklu nie ma prawa sie zepsucza male przeciazenia itdte silniki sie nie zuzywaja tak jak w scigaczach czy cos Edytowane 27 Listopada 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidlak Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Każdy kupuje motocykl na miare swoich sił czy to będzie dragstar 650 czy virago 535 najważniejsze jest to żeby właściciel w trakcie zwykłej eksploatacji obył się z tą pojemnoscią i techniką jazdy, po tym będzie wiedział co jest najlepsze dla niego.Dobrze że nie chce na II moto R1 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.