Skocz do zawartości

Wybór crusera


xedos1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam takie pytanko, wiadomo, ze najlepiej kupić Draga z jak najmniejszym przebiegiem ale są modele co maja po 30-40 tys km, czy warto kupić draga z takim przebiegiem czy lepiej dopłacić troszke, poszukać z mniejszym? Jakie są bolączki tego silnika przy takim przebiegu?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, mam takie pytanko, wiadomo, ze najlepiej kupić Draga z jak najmniejszym przebiegiem ale są modele co maja po 30-40 tys km, czy warto kupić draga z takim przebiegiem czy lepiej dopłacić troszke, poszukać z mniejszym? Jakie są bolączki tego silnika przy takim przebiegu?

 

Lepiej kupić z mniejszym przebiegiem.

 

Bolączki takie jak w większosci motocykli przy tym przebiegu - łozyska (w kołach, wahaczu, główce), wymiany oleju, regulacje :notworthy: Jak trafisz zadbany egzemparz to nie dołożysz 1 zł. Silnik XVS 650 powinien wytrzymać bez problemu 80-100 tys. km. Potem wymieniamy pierścienie i uszczelniacze zaworowe i śmigamy dalej. 30 tys km to żaden przebieg dla nowoczesnego motocykla. Zresztą dla większości straszych też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czasem Blanka P. z forum nie chce sprzedac Drag Stara ?

Pojezdzila jeden sezon i stwierdzila ze znajomi musza na nia ciagle czekac, bo sie za nimi nie wyrabia :banghead:

Dla mnie to fatalny motocykl pod wzgledem osiagow, chociaz moja BSA nie ma wiecej mocy. No ale chociaz jest 2x lzejsza ;) i 35 lat starsza :D.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze nie kupiłem ale szukam. Jakby ktoś znał jakiegoś rozsądnego użytkownika Drag Stara 650 Classic to bede wdzięczny za kontakt

 

Pietra ma do opchnięcia Draga 650. Wal do niego na PW

 

 

 

To żebyś się kurna nie ździwił :icon_mrgreen:

 

:biggrin: ano podpisuję się pod tym dwoma rękami. Jak również pod tym co napisał Adam. Do dzisiaj pamiętam, jak przyszedł do serwisu gość ze łzami w oczach, po 3 miesiącach używania 650-ki i żalił się na wielki błąd, jakim był zakup małego Draga. Ale cóż - wszystko zależy od upodobań, stylu jazdy, temperamentu użytkownika.

Edytowane przez Prot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, mam takie pytanko, wiadomo, ze najlepiej kupić Draga z jak najmniejszym przebiegiem ale są modele co maja po 30-40 tys km, czy warto kupić draga z takim przebiegiem czy lepiej dopłacić troszke, poszukać z mniejszym? Jakie są bolączki tego silnika przy takim przebiegu?

 

Pozdrawiam

 

Kupując motocykl nie powinieneś się za bardzo sugerować przebiegiem, możesz się naciąć na handlarza- regulatora przebiegów któremu korekta pomoże w opchnięciu jego moto, weź ze sobą spec mecha który stwierdzi stan ogólny konia. Pomyśl za nim kupisz Draga o Magnie moc, cruiser, satysfakcja z jazdy :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznei, znalazłem Drag Stara 650 Classic, rok 2004, przebieg 21 tys, kupiony w Polskim salonie, regularnie servisowany, bezwypadkowy, bez szlifów itp... Z wyposażenia ma sisibar, gmole, spacerówki, alarm. Cena za niego 18 tys zł, mysle ze jest to dobra cena. Koleś sprzedaje bo chce ścigacza kupić. Jest jego pierwszym właścicielem. Kolor Black

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznei, znalazłem Drag Stara 650 Classic, rok 2004, przebieg 21 tys, kupiony w Polskim salonie, regularnie servisowany, bezwypadkowy, bez szlifów itp... Z wyposażenia ma sisibar, gmole, spacerówki, alarm. Cena za niego 18 tys zł, mysle ze jest to dobra cena. Koleś sprzedaje bo chce ścigacza kupić. Jest jego pierwszym właścicielem. Kolor Black

 

 

Cena rewelacyjna :icon_exclaim: oby stan był taki jak w opisie, sam fakt że motocykl był kupiony u nas w salonie dodaje mu wartości, sissy bar plus gmole to wydatek kolo 1000 PLN więc już zaoszczędziłeś, najlepiej jak byś wrzucił foty konia wtedy jesteśmy w stanie zobaczyć ewentualne minusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena rewelacyjna :P oby stan był taki jak w opisie, sam fakt że motocykl był kupiony u nas w salonie dodaje mu wartości, sissy bar plus gmole to wydatek kolo 1000 PLN więc już zaoszczędziłeś, najlepiej jak byś wrzucił foty konia wtedy jesteśmy w stanie zobaczyć ewentualne minusy.

 

Dziś bede miał fotki tego Drag Stara, nie ma go nigdzie w ogłoszeniach. Facet posiada jeszcze fakture zakupu z salonu w katowicach, serwisowany od nowości. Mówi ze stan jak nowy, ale tylna opona jest już na 1 sezon ( trzeba wymienić a koszt nowej pewnie z 700zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik XVS 650 powinien wytrzymać bez problemu 80-100 tys. km. Potem wymieniamy pierścienie i uszczelniacze zaworowe i śmigamy dalej. 30 tys km to żaden przebieg dla nowoczesnego motocykla. Zresztą dla większości straszych też.

 

No dobra, to moze cos powiesz, moze doradzisz :( dla Draga co ma 40000 ....... ale mil ???

Jezdzi rewelacyjnie, zadnych wyczuwalnych luzów, stukotów, i innych problemów.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

650 drag star to slabe moto i wydaje mi sie ze bedziesz zalowal

nawet jak sie nie przyznasz bo duma ci nie pozwoli ;)

bedziesz sie nie fajnie czul jak cie beda matizy i tica wymijac z kazdej strony...

to ze ma predkosc maksymalna oscylujaca kolo 140 na godzine to nie znaczy ze bedziesz jezdzil 130 caly czas, krecac tak takie moto to bedzie ci bral po 8 litrow pozatym bedzie niemilosiernie wyl

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym uciułał z 20 tyś i 1100 kupił, widziałem takiego z przebiegiem 300 tyś i silnik nie rozbierany. Więc z tymi remontami silnika po 100 tys to bajka w wypadku DRAG STARA

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wypadku motocykla kazdego typu krazownik czyli mala moc duza pojemnosc to taki silnik jest nie do zajezdzenia...

jak wymieniasz olej i nie krecisz go na full caly czas to taki silnik w takim motocyklu nie ma prawa sie zepsuc

za male przeciazenia itd

te silniki sie nie zuzywaja tak jak w scigaczach czy cos

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kupuje motocykl na miare swoich sił czy to będzie dragstar 650 czy virago 535 najważniejsze jest to żeby właściciel w trakcie zwykłej eksploatacji obył się z tą pojemnoscią i techniką jazdy, po tym będzie wiedział co jest najlepsze dla niego.

Dobrze że nie chce na II moto R1 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...