Skocz do zawartości

KTM EXC 250/300/360/380 vs. LC4


Rekomendowane odpowiedzi

"w kwietniu przeszedł dokładny remont silnika i ramy, nowy: tłok, zawory, łańcuszek rozrządu, napinacz, nikasyl cylindra, korba, simeringi i łożyska na wale, świeca, filtry i oleje. Wszystko jest udokumentowane"

szczególnie pewnie jest udokumentowany ten nicasil ;] tylko ciekawe z jakiego motocykla ;]

jest popularny bo to lc4 400 tyle ze lzejsza wersja

 

nastepna sprawa to ze sxc nie da sie zarejstrowac, chociaz widziałem ze rejstruja wiec wsystko sie da, ale teraz przelicz, moto ma tylko swiatlo z przodu i przełacznik swateł z gaszakiem na kierownicy, instalacja w lc4 to nie sa 3 kable, jeszcze jak bedziesz chcial kierunki stopy itp to zaczyna sie masakra, a ceny chocby przekaźnika do kierunkow nie sa wcale małe, jak dla mnie osobiscie to bardzo ładnie wygladajaca skarbonka potrzebujaca odrazu depozytu zeby sie ucywilizowac.

 

 

Nie wiem czy LC4 400 jest popularna to raz SXC to nie tylko to że jest odchudzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie też czy w ogóle opłącałoby sie brać 400 a nie odrazu np 540 jak Yosarin ? No i właśnie.. czy oprócz wagi różni sie czymś jeszcze model SXC od LC4. Aha.. i jak wagowo wypada 400 wobec 540 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fabryczna tak ale to co widze na tym moto to chyba nie jesr zupełnie fabryczna :) a jaka jest fabryczna to wiem :bigrazz: ale dobrze ze piszesz :)

No zupełnie to nie jest na pewno, tylna lampka gdzieś się podziala. A co do reszty to ja nie widze :)

a co jeszcze ??

W porównaniu ze zwykła Lc4 - gł. silnik: brak zbiornika oleju w ramie, e. startera, wałka wyrównoważającego.

Zastanawia mnie też czy w ogóle opłącałoby sie brać 400 a nie odrazu np 540 jak Yosarin ? No i właśnie.. czy oprócz wagi różni sie czymś jeszcze model SXC od LC4. Aha.. i jak wagowo wypada 400 wobec 540 ?

Ja tam swój wybór bym kierowal stanem konkretnego egzemplarza, nie pojemnoscia. 540 - 122kg, 400 - 121kg, LC4 400 - 135kg (wg serwisówki, z olejami, bez paliwa). to co napisalem wyzej + ogolocona elektryka. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:

 

W porównaniu ze zwykła Lc4 - gł. silnik: brak zbiornika oleju w ramie, e. startera, wałka wyrównoważającego.

 

 

jasne OK ale to wiaże sie praktycznie z waga :icon_evil:, bo wersja z wałkiem i bez chodza tak samo wg mnie, tylko moja jeździ po garazu na stópkach na wolnych, a kumpla z wałkiem po dodaniu gazu dopiero. Co do róznic to jeszcze w sxc nie wystepuje srodkowy tłumik pod puszka filtra i koncowy jest krótzy i głosniejszy, ale w tej wersji akurat jest ten srodkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lc4 jest najlepszym motorkiem w swojej klasie do modyfikacji--- mozna jak klocki lego przerabiac-- smialo mozna ominąc uklad chlodzenia w ramie dla osiągnięcia niższej wagi... tylni stelaz wlozyc z aluminium lzejszy wydech(bez srodkowego ) i brak centralki i juz mamy chudzielca szkoda elektryke wywalac bo prawnie nie wazy:) a silnik czy to Diuk czy Lc4 enduro czy SM praktycznie ten sam-oczywiscie modyfikowane z wiekiem ale opornie:)po 93 od modelu jeszcze z silnikiem 600 wyglad nie wiele sie zmienil--porównanie do 360 troche nie na miejscu:) inna klasa! ale mysle ze warto ze wzgledu na wage i tani remont 2 takta:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...