Skocz do zawartości

Z czego dorobić uszczelkę pod głowicę? - silnik chłodzony cieczą


Hubert-Moto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Komplet nowych wyszedłby mi koło 100zł.

url=http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280028699229]Komplet uszczelek do 80ccm[/url]

 

Albo dorobię nową uszczelkę, albo poczekam aż będą oddzielnie w sprzedaży tak jak do 50ccm znalazłem. Ta uszczelka jest taka sama, tylko otwór jest większy

Uszczelka pod głowicę 50ccm

 

Dla zainteresowanych podajędane pojazdu:

Zündapp KS 80, typ 530-10, silnik 314-010, średnica cylindra 46mm.

 

Pozdrawiam!

jak masz blache miedzieną to rzeźbisz coś takiego następnie rozgrzewasz nad kuchenką gazową i wrzucasz do wody (miedź robi mieciutka) następnie składasz i zapominasz :crossy: najlepsze jest to że możesz ją stosować wiele razy ale zakażdym razem tżeba grzać i do wody sprawdzone organoleptycznie :biggrin:

podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorobic mozna z cienkiej blachy miedzianej , uszczelki robi się też z aluminum ale to już chyba wyzsza szkoła jazdy albo jak kolega enurowiec powiedział

 

Najlepiej iść do zakładu co dorabiaja uszczelki pod głowicę i potem sie nie musisz martwić że będzie żle zrobione i bedzie puszczać. Mnie koszt takiej uszczelki wyniósł 25zł.
Edytowane przez Golas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko na to czekalem....

tak chwaliliscie tego zundappa...

a przyszlo co do czego to nawet glupiej uszczelki niemozna dostac...

ciekawe co bedzie jak ci przyjdzie robic remont.

No właśnie robie remont! Mam nowy tłok, cylindra nie musiałem szlifować bo mam nicasil, wał praktycznie nie ma luzu. A uszczelki można kupić, tylko poprostu trzeba wydać ok. 80-100 (w zależności od kosztów przesyłki), ale mi się niechce czekać na przesyłki, ale jak będe musiał to kupie :bigrazz:

A części do zrobienia generalki można dostać wszystkie na ebayu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie robie remont! Mam nowy tłok, cylindra nie musiałem szlifować bo mam nicasil, wał praktycznie nie ma luzu. A uszczelki można kupić, tylko poprostu trzeba wydać ok. 80-100 (w zależności od kosztów przesyłki), ale mi się niechce czekać na przesyłki, ale jak będe musiał to kupie

A części do zrobienia generalki można dostać wszystkie na ebayu

to sie ciesz ze tylko tlok, ale chyba jak wszystko z ebaya bedziesz kupywal to za cene kapitalki tj. tlok,lozyska simeringi itd. kupisz nowe lepsze moto... jak komplet uszczelek 100zl kosztuje...no z lepszym moto przesadzilem, ale ogolnie to chyba ciezko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na necie lub w sklepach dobrego sylikonu do silnikow, albo specialnego do glowic i daj go na stara uszczelke ,nie ma bata ze pusci ,koles w fordzie sierra 1.8 Td dal uszczelke + sylikon silnikowy loctide i trzymalo rok i ok 30 tys km bo potem auto poszlo do zyda. Uwazam ze w moto tymbardziej zda to egzamin

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na necie lub w sklepach dobrego sylikonu do silnikow, albo specialnego do glowic i daj go na stara uszczelke ,nie ma bata ze pusci ,koles w fordzie sierra 1.8 Td dal uszczelke + sylikon silnikowy loctide i trzymalo rok i ok 30 tys km bo potem auto poszlo do zyda. Uwazam ze w moto tymbardziej zda to egzamin

 

Nie musi szukać w necie dobrego sylikonu, z całą pewnością w większości sklepów motoryzacjynych jest on łatwo dostępny, napewno ma gdzies koło siebie taki sklep ;)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na necie lub w sklepach dobrego sylikonu do silnikow, albo specialnego do glowic i daj go na stara uszczelke ,nie ma bata ze pusci ,koles w fordzie sierra 1.8 Td dal uszczelke + sylikon silnikowy loctide i trzymalo rok i ok 30 tys km bo potem auto poszlo do zyda. Uwazam ze w moto tymbardziej zda to egzamin

Tylko w tym sęk, że ja w ogóle uszczelki nie mam. Jak kupiłem silnik to był zdjęty cylinder, głowice i tłok, uszczelki nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to co innego ,sam sylikon to bym sie bal dawac :flesje: zostaje tylko dorobienie :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...