hz10 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Komplet nowych wyszedłby mi koło 100zł.url=http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280028699229]Komplet uszczelek do 80ccm[/url] Albo dorobię nową uszczelkę, albo poczekam aż będą oddzielnie w sprzedaży tak jak do 50ccm znalazłem. Ta uszczelka jest taka sama, tylko otwór jest większyUszczelka pod głowicę 50ccm Dla zainteresowanych podajędane pojazdu:Zündapp KS 80, typ 530-10, silnik 314-010, średnica cylindra 46mm. Pozdrawiam!jak masz blache miedzieną to rzeźbisz coś takiego następnie rozgrzewasz nad kuchenką gazową i wrzucasz do wody (miedź robi mieciutka) następnie składasz i zapominasz :crossy: najlepsze jest to że możesz ją stosować wiele razy ale zakażdym razem tżeba grzać i do wody sprawdzone organoleptycznie :biggrin: podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Najlepiej iść do zakładu co dorabiaja uszczelki pod głowicę i potem sie nie musisz martwić że będzie żle zrobione i bedzie puszczać. Mnie koszt takiej uszczelki wyniósł 25zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Dorobic mozna z cienkiej blachy miedzianej , uszczelki robi się też z aluminum ale to już chyba wyzsza szkoła jazdy albo jak kolega enurowiec powiedział Najlepiej iść do zakładu co dorabiaja uszczelki pod głowicę i potem sie nie musisz martwić że będzie żle zrobione i bedzie puszczać. Mnie koszt takiej uszczelki wyniósł 25zł. Edytowane 7 Listopada 2006 przez Golas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 mi niedawno wydmuchało uszczelke pod głowica, dałem starą uszczelke do jakiegoś zakładu i dorobili mi za 25 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 . A nie mozesz kupic?? Czy nie ma juz tych czesci??tylko na to czekalem....tak chwaliliscie tego zundappa...a przyszlo co do czego to nawet glupiej uszczelki niemozna dostac...ciekawe co bedzie jak ci przyjdzie robic remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 tylko na to czekalem....tak chwaliliscie tego zundappa...a przyszlo co do czego to nawet glupiej uszczelki niemozna dostac...ciekawe co bedzie jak ci przyjdzie robic remont.No właśnie robie remont! Mam nowy tłok, cylindra nie musiałem szlifować bo mam nicasil, wał praktycznie nie ma luzu. A uszczelki można kupić, tylko poprostu trzeba wydać ok. 80-100 (w zależności od kosztów przesyłki), ale mi się niechce czekać na przesyłki, ale jak będe musiał to kupie :bigrazz: A części do zrobienia generalki można dostać wszystkie na ebayu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 No właśnie robie remont! Mam nowy tłok, cylindra nie musiałem szlifować bo mam nicasil, wał praktycznie nie ma luzu. A uszczelki można kupić, tylko poprostu trzeba wydać ok. 80-100 (w zależności od kosztów przesyłki), ale mi się niechce czekać na przesyłki, ale jak będe musiał to kupie A części do zrobienia generalki można dostać wszystkie na ebayu to sie ciesz ze tylko tlok, ale chyba jak wszystko z ebaya bedziesz kupywal to za cene kapitalki tj. tlok,lozyska simeringi itd. kupisz nowe lepsze moto... jak komplet uszczelek 100zl kosztuje...no z lepszym moto przesadzilem, ale ogolnie to chyba ciezko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 :) a kto specjalnie bedzie ściągał z niemiec łozyska i simmeringi?? :) przecież wymiary łozysk i simmerów są typowe i wszędzie je dostaniesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Sądze że kapitalny nie wyszedł by więcej niż 500zł. To nie jest chyba jakaś wygórowana cena za całkowity remont silnika. :)Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 poszukaj na necie lub w sklepach dobrego sylikonu do silnikow, albo specialnego do glowic i daj go na stara uszczelke ,nie ma bata ze pusci ,koles w fordzie sierra 1.8 Td dal uszczelke + sylikon silnikowy loctide i trzymalo rok i ok 30 tys km bo potem auto poszlo do zyda. Uwazam ze w moto tymbardziej zda to egzamin Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musti_RS Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 poszukaj na necie lub w sklepach dobrego sylikonu do silnikow, albo specialnego do glowic i daj go na stara uszczelke ,nie ma bata ze pusci ,koles w fordzie sierra 1.8 Td dal uszczelke + sylikon silnikowy loctide i trzymalo rok i ok 30 tys km bo potem auto poszlo do zyda. Uwazam ze w moto tymbardziej zda to egzamin Nie musi szukać w necie dobrego sylikonu, z całą pewnością w większości sklepów motoryzacjynych jest on łatwo dostępny, napewno ma gdzies koło siebie taki sklep ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 poszukaj na necie lub w sklepach dobrego sylikonu do silnikow, albo specialnego do glowic i daj go na stara uszczelke ,nie ma bata ze pusci ,koles w fordzie sierra 1.8 Td dal uszczelke + sylikon silnikowy loctide i trzymalo rok i ok 30 tys km bo potem auto poszlo do zyda. Uwazam ze w moto tymbardziej zda to egzaminTylko w tym sęk, że ja w ogóle uszczelki nie mam. Jak kupiłem silnik to był zdjęty cylinder, głowice i tłok, uszczelki nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a no to co innego ,sam sylikon to bym sie bal dawac :flesje: zostaje tylko dorobienie :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.