Skocz do zawartości

jakie rasowe enduro nailepiej przerobić na typowe super moto


Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar kupić jakis motocyk enduro i przerobić go na typowe super moto, chce używać go do freestyloweij jazdy na twardym gruncie. Mam do dyspozycji 6000zł. Jeżdze już motocylkami od 6 lat, więc chciałbym jakiś mocny i zrywny sprzęt, ale zawsze jeździlem nakedami i nie znam się na endurasach.

Myślałem o pojemności 650 lub większej.

 

Jaki model wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najzrywniejsze sa endurasy LC4 , Te , Husaberg ale za 6 kola kupisz starego trupa w wersji enduro albo jeszcze na kostkach

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle enduro z poczatku lat 90 kosztuje 6 tys , a do tego kola SM jeszcze kup...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ostatnio widziałem na allegro komplet SM do KTM za 1600 zł. Zważywszy, że nowy komplet kosztuje w sklepie do 4 do 6 k, była to dobra cena.

Jednak plan, aby kupić za 6k dobre moto i do tego jeszcze kółka SM, jest niewykonalny.

Moim Zdaniem powinieneś przeznaczyć na moto ok. 12k plus 2-3k na zestaw SM, oczywiście będzie to mega okazja, której musisz szukać, a co nie będzie łatwe. Powodzenia.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 6tys. kupisz huske poniżej bodajże 99/00 roku w których silnik nie posiada pompki oleju, i odbywa sie to na zasadzie jakiegos innego mechanizmu rozbryzgującego olej, a co za tym idzie przez jazde po asfalcie można zatrzeć sprzeta(pisze to co słyszałem od posiadaczy, nie z własnego doświadczenia a wiec moge sie mylic). CO do samego SM jeżeli posiadamy mniejsze zasoby gotówki to poprostu łatwiej jest kupić sobie typowo szosowy kaplet kol (21,18) i śmigać. Na przod polecam opony dedykowane do chopperów, są to typowe slicki, co do szosowej 18tki to nie powinno być większego problemu. Pozdroo

Edytowane przez Enduroboj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za taką kase sie nie dostanie takiej huski. za 6 tyś można znaleźć rocznik 93-96 ale nie 99.... Co do jazdy po asfaldzie to nie chodzi chyba o to że samą jazdą można zatrzeć sprzęta, ale o taki mały filterek oleju który trzeba czyścić . w serwisówce pisze że co jazda. więc w trase należało by zabrać kompresor rozpuszczalnik i kilka kluczy :icon_biggrin: i nie powinien sie silnik zatrzeć. ja jak wyjełem ten filterek po 60km to już był nieźle syfny :icon_rolleyes:

POZDRO

Edytowane przez Magik8888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do koł supermoto to nie przesadzajcie z tymi cenami - fakt ze w polsce cenia sie jak za zboże za felgi z adapterem tarcza i pierdołami ale ja widziałem na e-bayu cały komplet supermoto do mojego KATA za 111 euro

(słownie: sto jedenascie euro) ale za 6000 to nawet dobrego sprzeta nie kupisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...